Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met ROC (Calmance)

Ga naar beneden

Ervaringen met ROC (Calmance) Empty Ervaringen met ROC (Calmance)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:35

Gebruikt hier iemand de producten van ROC? En hoe bevallen ze?

Ik gebruik eigenlijk altijd de Redness Solutions lijn van Clinique, maar daar betaal ik 45 euro voor een potje en eigenlijk vind ik dat nu wel even mooi geweest. Dus nu heb ik de Soothing Moisturizer van ROC Calmance gekocht en ben benieuwd naar ervaringen...

Ervaringen met ROC (Calmance) Calmance-HYD-APA

Deze is flink goedkoper namelijk...Het is belangrijk dat ik er niet nog meer rode vlekken van krijg, want ik reageer heel erg sterk op allerlei producten voor mijn huid. Zo had ik van de week helemaal een brandend rood hoofd van een Nivea Cleanser, echt erg...

Kortom: Ben op zoek naar ervaringen met ROC :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met ROC (Calmance) Empty Re: Ervaringen met ROC (Calmance)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:25

Ik heb niet die van ROC, maar van Eucerin. Ook een stuk beter betaalbaar dan Clinique. Het is een soort groene, klei-achtige crème qua kleur. Ik reageer vrij snel op producten, wat betreft irritaties, maar met Eucerin heb ik er geen last van in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:43

Ik gebruik een andere creme van ROC. Die uit de openingspost heb ik ook wel eens gebruikt, maar vond ik totaal niet fijn. Ik heb een hele droge huid en deze creme was niet vet genoeg voor mij. Ook vond ik het niks doen tegen roodheid..

@ Minneke: waar koop je die van Eucerin? Ik dacht dat die niet meer te verkrijgen was..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:47

Nyah schreef:Ik gebruik een andere creme van ROC. Die uit de openingspost heb ik ook wel eens gebruikt, maar vond ik totaal niet fijn. Ik heb een hele droge huid en deze creme was niet vet genoeg voor mij. Ook vond ik het niks doen tegen roodheid..

@ Minneke: waar koop je die van Eucerin? Ik dacht dat die niet meer te verkrijgen was..

O, dat weet ik niet? Maar ik heb die van mij volgens mij al bijna een jaar, dus dat zou best kunnen. Ik heb hem destijds gehaald bij de apotheek trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:56

Minneke schreef:
Nyah schreef:

O, dat weet ik niet? Maar ik heb die van mij volgens mij al bijna een jaar, dus dat zou best kunnen. Ik heb hem destijds gehaald bij de apotheek trouwens.

Oh jammer, ben erg benieuwd naar die van Eucerin.. Ik zal voor de zekerheid nog eens bij de apotheek hier kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:42

Ik heb een hele tijd clinique gebruikt maar dat vond mijn portomonnee ook niet meer zo leuk.

Nu gebruik ik dit spul, heb verder een droge, vlekkerige, gevoelige huid (voornamelijk op mijn wangen) en deze creme gebruik ik daar nu al 2/3 jaar voor en heb 5 minuutjes nadat ik het aanbreng nergens meer last van. Mijn huid is wel voornamelijk droog.

Ervaringen met ROC (Calmance) IMG_8675

Misschien een tip voor je.

Ik heb verder geen ervaring met ROC.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 5:49

Ik heb ook geen ervaring met ROC, maar ben ook wel benieuwd. Ik ben ook na jaren overgestapt van Clinique naar La Roche Posay. En die bevalt me net zo goed als Clinique eigenlijk.
Ervaringen met ROC (Calmance) 9k=

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: