Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

+13
SuperGrover
patjuhhh
sonly
Rush
Theezakje13
Tsjip
Roxi3
Monte
Jeanette
Kabouter
Barbabella
Happydobby
Kiara
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Monte ma 11 jul 2011 - 4:43

freakielief schreef:Als ik alleen even boodschappen doe, smeer ik me niet in. Maar als ik langer dan 10 minuten in de zon ga wel, normaal gezien met factor 30, nu ik zwanger ben met factor 50.
Is dat met een reden dat je met meer smeert nu je zwanger bent?(dat je huid anders is o.i.d)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  SuperGrover ma 11 jul 2011 - 6:09

Niet om even het vuilnis buiten te zetten, of om naar mijn werk te fietsen, maar als ik echt langere tijd naar buiten ga, dan wel. Met factor 20/30/50, wat er maar in huis is. Heb mijn factor 50 in Spanje opgemaakt, dus nu is er alleen nog 20 in huis.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Phileine ma 11 jul 2011 - 6:19

Ik heb factor 30 voor mijn gezicht en factor 25 voor de rest van mijn lichaam. Ik smeer mezelf alleen in als ik echt een dag weg ga in de warmte. Als ik alleen even naar de supermarkt ga ofzo, dan vind ik het niet nodig. Ik verbrand wel redelijk snel, maar nu ik een beetje een kleurtje heb, ben ik minder gevoelig voor verbranden.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Krullebol ma 11 jul 2011 - 6:27

Ja absoluut. Ik heb een erg lichte huid en ik verbrand echt mega snel... Ik smeer factor 30 en meer..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:30

Als ik echt ga zonnen smeer ik me in met factor 40, ik verbrand best snel! Maar bv voor op de fiets dan smeer ik me niet in. Mn armen zijn inmiddels ook al wel lekker bruin, nu de rest nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:40

Monte schreef:
freakielief schreef:Als ik alleen even boodschappen doe, smeer ik me niet in. Maar als ik langer dan 10 minuten in de zon ga wel, normaal gezien met factor 30, nu ik zwanger ben met factor 50.
Is dat met een reden dat je met meer smeert nu je zwanger bent?(dat je huid anders is o.i.d)
Als je in verwachting bent loop je kans om een zwangerschapsmasker te krijgen. Dat wil ik liever voorkomen en aangezien ik op den duur met factor 30 wel verkleur, neem ik liever het zekere voor het onzekere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:55

Als ik een terrasje pak, en het is echt heet, dan niet wel, en als ik naar het strand ga, in de tuin ga zonnen, op vakantie, altijd. En dan met factor 30.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:57

Jen_ schreef:Als ik een terrasje pak, en het is echt heet, dan niet wel,
Dan niet wel? Wel of niet? nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Toet ma 11 jul 2011 - 6:59

Als ik in de zon ga liggen, of een terrasje ga pakken of om wat voor reden dan ook veel buiten ben smeer ik me in met factor 10. Dat is voldoende voor mij. Op vakantie gebruik ik meestal een iets hogere factor, 15 of 20.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Moezie ma 11 jul 2011 - 7:02

Normaal wel.. Maar vandaag vergeten toen ik naar de paarden ging; resultaat een beetje verbrand Embarassed
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum