N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?
+13
SuperGrover
patjuhhh
sonly
Rush
Theezakje13
Tsjip
Roxi3
Monte
Jeanette
Kabouter
Barbabella
Happydobby
Kiara
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?
Is dat met een reden dat je met meer smeert nu je zwanger bent?(dat je huid anders is o.i.d)freakielief schreef:Als ik alleen even boodschappen doe, smeer ik me niet in. Maar als ik langer dan 10 minuten in de zon ga wel, normaal gezien met factor 30, nu ik zwanger ben met factor 50.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Niet om even het vuilnis buiten te zetten, of om naar mijn werk te fietsen, maar als ik echt langere tijd naar buiten ga, dan wel. Met factor 20/30/50, wat er maar in huis is. Heb mijn factor 50 in Spanje opgemaakt, dus nu is er alleen nog 20 in huis.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb factor 30 voor mijn gezicht en factor 25 voor de rest van mijn lichaam. Ik smeer mezelf alleen in als ik echt een dag weg ga in de warmte. Als ik alleen even naar de supermarkt ga ofzo, dan vind ik het niet nodig. Ik verbrand wel redelijk snel, maar nu ik een beetje een kleurtje heb, ben ik minder gevoelig voor verbranden.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja absoluut. Ik heb een erg lichte huid en ik verbrand echt mega snel... Ik smeer factor 30 en meer..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik echt ga zonnen smeer ik me in met factor 40, ik verbrand best snel! Maar bv voor op de fiets dan smeer ik me niet in. Mn armen zijn inmiddels ook al wel lekker bruin, nu de rest nog!
Gast- Gast
Als je in verwachting bent loop je kans om een zwangerschapsmasker te krijgen. Dat wil ik liever voorkomen en aangezien ik op den duur met factor 30 wel verkleur, neem ik liever het zekere voor het onzekere.Monte schreef:Is dat met een reden dat je met meer smeert nu je zwanger bent?(dat je huid anders is o.i.d)freakielief schreef:Als ik alleen even boodschappen doe, smeer ik me niet in. Maar als ik langer dan 10 minuten in de zon ga wel, normaal gezien met factor 30, nu ik zwanger ben met factor 50.
Gast- Gast
Als ik een terrasje pak, en het is echt heet, dan niet wel, en als ik naar het strand ga, in de tuin ga zonnen, op vakantie, altijd. En dan met factor 30.
Gast- Gast
Dan niet wel? Wel of niet?Jen_ schreef:Als ik een terrasje pak, en het is echt heet, dan niet wel,
Gast- Gast
Als ik in de zon ga liggen, of een terrasje ga pakken of om wat voor reden dan ook veel buiten ben smeer ik me in met factor 10. Dat is voldoende voor mij. Op vakantie gebruik ik meestal een iets hogere factor, 15 of 20.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Normaal wel.. Maar vandaag vergeten toen ik naar de paarden ging; resultaat een beetje verbrand
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?
» beginnende luieruitslag.... wat smeren jullie?
» Welke zonnebrand gebruik jij?
» Zonnebrand van Zeeman VS zonnebrand van Kruidvat ed.
» Smeren?
» beginnende luieruitslag.... wat smeren jullie?
» Welke zonnebrand gebruik jij?
» Zonnebrand van Zeeman VS zonnebrand van Kruidvat ed.
» Smeren?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: