Kun jij nog zonder je Smartphone?
+31
Koetjeboe
Muppetje
Isilme
Koffieleut
M_as
Beachgirl
Toet
Miss G
Tsjip
Champagne
Saxy
Rush
Barbabella
VeryCherry
smooch
Roxi3
Paper Crown
girli
Sweety
Oasis
Susan
minoessepoes
Antibes
Sarah1985
Error
Fearie
duckie
Atelier Madame
Dolphinne
Guusje
Zwerver
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kun jij nog zonder je Smartphone?
Tea-Leaf schreef:Alex schreef:NEE!!!
Ik heb mijn abonnement verlengd, maar mijn nieuwe telefoon had kuren dus die moest ik terugsturen. Nu heb ik nog steeds mijn BB, maar geen BB-internet meer en ik kan ook niet meer op internet. Dus ik kan NIKS. Ook niet pingen, whatsappen, zelfs de Hyves-app doet het niet meer en ook mijn mail komt niet meer binnen op mijn telefoon. Ik denk dat ik binnenkort echt nachtmerries ervan krijg.
Tsss, dramaqueen.
Gast- Gast
Ik kan eigenlijk niet zonder maar ik moet wel, de mijne is kapot en heb geen recht op een nieuwe. Zit dus de maanden af te tellen totdat ik mag verlengen
Gast- Gast
jahoor prima! heb 1 maandje ofzo internet erop gehad, maar dat vond ik niks en super onhandig op mn tel. Maar mis het helemaal niet..
Zou het alleen irritant vinden om niet te kunnen smsen of bellen.. maja dan mail ik wel met mensen die wel een smartphone hebben (zit toch achter de computer op werk)
Zou het alleen irritant vinden om niet te kunnen smsen of bellen.. maja dan mail ik wel met mensen die wel een smartphone hebben (zit toch achter de computer op werk)
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het misschien wel kunnen als het ècht moet, maar ik zou er wel flink van balen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hoor, ik zit er zelfs aan te denken om weer een 'ouderwetse' telefoon te nemen haha.
Ik vind internetten op mijn HTC echt zo ontzettend klote dat ik hem bijna nooit gebruik. Zonde van die 10 euro extra voor internet.
Haha nu leef ik echt onder een steen maar ik heb geeneens Ping/Whatsapp/Twitter/Hyves/Facebook via mijn telefoon.. Ik kijk zelfs mijn mail niet op mijn telefoon..(Gaat allemaal zo sloooom!). Ik check dat liever op de computer.
Het enige wat ik handig vind is kijken of de trein op tijd is
Misschien als ik straks weer naar school ga ik hem weer wat meer ga gebruiken, maar zit nu toch het merendeel van de dag bij de computer.. (hoe slecht )
Ik vind internetten op mijn HTC echt zo ontzettend klote dat ik hem bijna nooit gebruik. Zonde van die 10 euro extra voor internet.
Haha nu leef ik echt onder een steen maar ik heb geeneens Ping/Whatsapp/Twitter/Hyves/Facebook via mijn telefoon.. Ik kijk zelfs mijn mail niet op mijn telefoon..(Gaat allemaal zo sloooom!). Ik check dat liever op de computer.
Het enige wat ik handig vind is kijken of de trein op tijd is
Misschien als ik straks weer naar school ga ik hem weer wat meer ga gebruiken, maar zit nu toch het merendeel van de dag bij de computer.. (hoe slecht )
Gast- Gast
Internet op m`n telefoon (HTC) gaat juist ontzettend snel en op WiFi is het helemaal niet bij te houden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Internet op m`n telefoon (HTC) gaat juist ontzettend snel en op WiFi is het helemaal niet bij te houden.
Zou het aan m'n provider liggen.. T-mobile?
Ik heb deze HTC (hij is alweer wat ouder volgens mij haha)
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Een Smartphone zonder touchscreen?
» Smartphone
» Goedkope smartphone?
» welke smartphone
» Ebook op smartphone?
» Smartphone
» Goedkope smartphone?
» welke smartphone
» Ebook op smartphone?