Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun jij nog zonder je Smartphone?

+31
Koetjeboe
Muppetje
Isilme
Koffieleut
M_as
Beachgirl
Toet
Miss G
Tsjip
Champagne
Saxy
Rush
Barbabella
VeryCherry
smooch
Roxi3
Paper Crown
girli
Sweety
Oasis
Susan
minoessepoes
Antibes
Sarah1985
Error
Fearie
duckie
Atelier Madame
Dolphinne
Guusje
Zwerver
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kun jij nog zonder je Smartphone? - Pagina 3 Empty Re: Kun jij nog zonder je Smartphone?

Bericht  Miss G ma 11 jul 2011 - 5:14

Ben bang van niet. Een avondje zonder dat lukt nog wel, maar een paar dagen.. :P
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun jij nog zonder je Smartphone? - Pagina 3 Empty Re: Kun jij nog zonder je Smartphone?

Bericht  Toet ma 11 jul 2011 - 5:16

Een paar dagen kan best, maar voorgoed? Nee, dat vind ik gewoon niet leuk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Beachgirl ma 11 jul 2011 - 5:20

Fearie schreef:Ik denk het wel, maar ik zou het wel heel erg missen. Ik check toch regelmatig mijn mail en het forum op mijn mobiel smile

Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik vind het forum checken op mijn mobiel echt totaal niet handig... (samsung Galaxy S) Kan de nieuwste berichten niet zien, vind het overzicht slecht... dan pak ik tpch liever mijn laptop.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M_as ma 11 jul 2011 - 5:39

Eitje, ik heb geen smartphone
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Koffieleut ma 11 jul 2011 - 7:40

Ik geloof dat ik dan toch moet zeggen dat ik verslaafd ben, ik zou het niet kunnen volgens mij... Embarassed
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Isilme ma 11 jul 2011 - 8:15

Ik schaam me een beetje om het te zeggen maar ik kan echt moeilijk zonder Embarassed
Al moet ik zeggen dat op vakantie het me wel lukt hoor, maar als ik gewoon hier ben..
Vooral eigenlijk sinds kort nu ik een Blackberry heb, ik krijg bij elk Facebook/twitter berichtje of e-mail een berichtje in mijn inbox dus ik zit vaak vast gegroeid aan mijn telefoon haha.
Ik reis ook best vaak naar Zeeland met de trein, en betrap mezelf er dan vaak op dat ik echt anderhalf uur achter elkaar met mijn telefoon in mijn hand zit :P
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:38

NEE!!! :shock:

Ik heb mijn abonnement verlengd, maar mijn nieuwe telefoon had kuren dus die moest ik terugsturen. Nu heb ik nog steeds mijn BB, maar geen BB-internet meer en ik kan ook niet meer op internet. Dus ik kan NIKS. Ook niet pingen, whatsappen, zelfs de Hyves-app doet het niet meer en ook mijn mail komt niet meer binnen op mijn telefoon. Ik denk dat ik binnenkort echt nachtmerries ervan krijg.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:42

Alex schreef:NEE!!! :shock:

Ik heb mijn abonnement verlengd, maar mijn nieuwe telefoon had kuren dus die moest ik terugsturen. Nu heb ik nog steeds mijn BB, maar geen BB-internet meer en ik kan ook niet meer op internet. Dus ik kan NIKS. Ook niet pingen, whatsappen, zelfs de Hyves-app doet het niet meer en ook mijn mail komt niet meer binnen op mijn telefoon. Ik denk dat ik binnenkort echt nachtmerries ervan krijg.

Tsss, dramaqueen.

:P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:44

Nee, kan ik niet. Ik ben serieus verslaafd aan mijn telefoon.. Ik ben allang blij dat 't minder erg is, dan paar jaar geleden. Toen verstuurde ik per maand een stuk of 5000 smsjes en had rekeningen van 300 euro en meer..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:47

Ja, dat kan ik. Ik heb er namelijk geen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:48

Bazinga schreef: Toen verstuurde ik per maand een stuk of 5000 smsjes
En nu 5000 whats appjes? Very Happy
Whats appen gaat echt het woord van 2011 worden!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 11 jul 2011 - 8:49

Nee, ik vrees van niet. Heel eerlijk, ik ben verslaafd....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:49

Purple schreef:
Bazinga schreef: Toen verstuurde ik per maand een stuk of 5000 smsjes
En nu 5000 whats appjes? Very Happy
Whats appen gaat echt het woord van 2011 worden!

Hahaha nee 2500 whatsappjes afgewisseld met 2500 pingetjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:03

Een whatsapp is dus hetzelfde als een sms? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:05

Tea-Leaf schreef:Een whatsapp is dus hetzelfde als een sms? Embarassed

Neh, Whatsapp is meer een messenger zoals MSN Wink Ietsjes minder functies, verder behoorlijk gelijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:06

Bazinga schreef:
Tea-Leaf schreef:Een whatsapp is dus hetzelfde als een sms? Embarassed

Neh, Whatsapp is meer een messenger zoals MSN Wink Ietsjes minder functies, verder behoorlijk gelijk Very Happy

Oké, chatten dus. En dat zit dan onbeperkt bij je abbo?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:09

Nou geen enkel internetabonnement in Nederland is eindeloos (sneaky little bastards) maar ik whatsapp, ping, mail en check regelmatig internetsties de hele dag door en heb nog nooit een melding gehad dat ik er over zit of zo!

Whatsapp is een messenger dat je downloadt en op je telefoon zet en dat toegang tot internet nodig heeft, maar verder gebruik ik dus niks anders en kost 't me ook niet meer Wink Maar whatsappen kan je alleen met mensen uit je contactenlijst die ook whatsapp hebben!

Gast
Gast

Bericht  Koetjeboe ma 11 jul 2011 - 19:03

Ik heb niet eens een telefoon met internet. Ja dus, kan heel makkelijk zonder.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 20:00

Ja hoor, ik heb dan ook geen smart phone, maar nog een echte oldskool degelijke nokia :P
Maar ik ga a.s. donderdag wel even kijken voor een nieuwe tel..
Dus dan ga ik waarschijnlijk ook voor de bijl en dan kan het zomaar zo zijn dat ik volgende week een heel ander antwoord op dit topic geef Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 11 jul 2011 - 20:34

Ik ben m`n telefoon vergeten. Ik denk er aan om 'm in de pauze te gaan halen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sanne_86 ma 11 jul 2011 - 22:45

Ik heb nu wel een smartphone (samsung star) maar ik heb internet uitstaan omdat ik nog prepaid heb. Maar ik zit er over te denken om nu wel een abonnement te nemen zodat ik ook kan internetten. Ik kan alleen niet kiezen tussen de Iphone4 of de Samsung Galaxy S2. Iemand die ervaringen heeft met (een van) deze twee toestellen? Ik kom er namelijk niet uit :P
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:47

Nee.

Ik gebruik hem niet continue, soms zie ik pas 4 uur later dat ik een berichtje heb. Maar ik vind het ideaal.
Waarom zou ik zonder willen?

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty ma 11 jul 2011 - 23:50

Heb er niet eeen dus mis hem ook niet.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:09

Beachgirl_24 schreef:
Fearie schreef:Ik denk het wel, maar ik zou het wel heel erg missen. Ik check toch regelmatig mijn mail en het forum op mijn mobiel smile

Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik vind het forum checken op mijn mobiel echt totaal niet handig... (samsung Galaxy S) Kan de nieuwste berichten niet zien, vind het overzicht slecht... dan pak ik tpch liever mijn laptop.

Ik kan net zo goed forummen via mijn mobiel als via mijn laptop. Ik heb een Iphone. Weet nu dus ook dat ik geen Samsung Galaxy S ga nemen smile

Gast
Gast

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 0:10

James schreef:
Beachgirl_24 schreef:

Ik kan net zo goed forummen via mijn mobiel als via mijn laptop. Ik heb een Iphone. Weet nu dus ook dat ik geen Samsung Galaxy S ga nemen smile

Ik kan echt prima forummen met een Samsung Galaxy S. Ik zie gewoon hetzelfde als op mijn laptop, alleen dan kleiner.

Laatst aangepast door Susan op di 12 jul 2011 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: