Smartphone
+5
Lejow
NoorA
Arwyn
LoveMusic
Susan
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Smartphone
Ik zat vandaag een hele tijd in het OV en het viel me op IEDEREEN heeft een I-phone, BlackBerry en noem de smartphones maar op. Dus vertel, doe jij mee met de 'trend'? Of heb je nog een normale telefoon? Ik heb, helaas, nog een normale telefoon omdat mijn abonnement nog lang niet verloopt..
Gast- Gast
Re: Smartphone
Ik heb sinds eind december een Samsung Galaxy S. Zie jij het als een trend? Ik zie het gewoon als het steeds geavanceerder worden van telefoons, het model dat jij hebt kan ook weer een stuk minder dan een telefoon uit 1999 of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Daarom zet ik het tussen haakjes, trend. Er zijn wel een bepaald groep jonge meiden die allemaal perse een BB moeten hebben om de naam, en dat zie ik wel als een trend
Gast- Gast
Ik heb een iPhone maar kan 'm alleen nog binnenshuis gebruiken omdat mijn abonnement nog niet loopt. Maar ben er nu al aan verslaafd geraakt.
Mijn oude telefoon is zo'n semi-smartphone, althans, zo noem ik het, een wannabe. Wel een touchscreen maar verder kun je er weinig mee. Geen apps die je kunt downloaden enzo.
Mijn oude telefoon is zo'n semi-smartphone, althans, zo noem ik het, een wannabe. Wel een touchscreen maar verder kun je er weinig mee. Geen apps die je kunt downloaden enzo.
Gast- Gast
Ja, ik heb een Blackberry en ik zou hem ook niet meer willen missen. Ik gebruikte laatst een ''gewone'' telefoon van een vriendin, maar ik kon er bijna niet meer mee omgaan.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ik heb sinds oktober volgens mij ook een smartphone. Veel anders kun je ook niet echt meer krijgen met abonnement tegenwoordig heb ik het idee! Ik doe er eigenlijk niet zoveel mee dan bellen en smsen, gebruik heb daarnaast wel als mp3 speler, maar ik zit niet de hele dag op internet of zo.
Heb wel expres een uitgekozen met een qwerty toetsenbordje omdat ik echt niet overweg kan met alleen een touchscreen.
Heb wel expres een uitgekozen met een qwerty toetsenbordje omdat ik echt niet overweg kan met alleen een touchscreen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vader ziet het wel echt als een trend, hij voorspelde laatst dat 'die hele onzin' over drie jaar weer verdwenen is. Waarop ik voorspelde dat hij er over drie jaar zelf eentje heeft.
Susan- Lady Post-a-lot
Kan het me niet voorstellen.Susan schreef:Mijn vader ziet het wel echt als een trend, hij voorspelde laatst dat 'die hele onzin' over drie jaar weer verdwenen is. Waarop ik voorspelde dat hij er over drie jaar zelf eentje heeft.
Gast- Gast
Nee, ik denk het ook niet. Ik vraag me wel af wat ze nu nog kunnen verzinnen om telefoons nog geavanceerder te maken. Misschien een ingebouwde inductieplaat in het scherm, zodat je in de trein je eten op kan warmen?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb een bb, maar zou er ook echt geen problemen mee hebben om terug te gaan naar een eenvoudige nokia 6300i, dat vind ik echt een hele fijne telefoon.
Al dat geping en gedoe vind ik eigenlijk maar weinig aan. Met Apps doe ik ook maar weinig. Ik heb mijn tel ook maar zelden bij de hand liggen.
Al dat geping en gedoe vind ik eigenlijk maar weinig aan. Met Apps doe ik ook maar weinig. Ik heb mijn tel ook maar zelden bij de hand liggen.
Gast- Gast
Het zou mij niks verbazen als je in de verre toekomst zelfs kunt betalen in de winkel met je telefoon, dat al het contante geld en je pinpas zegmaar langzamerhand uit beeld verdwijnt.
Gast- Gast
Maple schreef:Het zou mij niks verbazen als je in de verre toekomst zelfs kunt betalen in de winkel met je telefoon, dat al het contante geld en je pinpas zegmaar langzamerhand uit beeld verdwijnt.
Dat kan al bij Starbucks in Amerika. Dan kan je je creditcard koppelen aan een bepaalde app en dan scant starbucks je telefoon oid en zo betaal je dan. Dit omdat 'iedereen toch al met zijn telefoon bezig is als je in de rij staat te wachten'.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Maple schreef:Het zou mij niks verbazen als je in de verre toekomst zelfs kunt betalen in de winkel met je telefoon, dat al het contante geld en je pinpas zegmaar langzamerhand uit beeld verdwijnt.
Op zich wel handig, al moet er dan nog wel een andere betaalmogelijkheid zijn, anders ben je echt zwaar in de aap gelogeerd als je een keer je telefoon kwijt bent.
Susan- Lady Post-a-lot
Dan moet je alleen niet gebeld worden, want als je hem dan tegen je oor houdt...Susan schreef:Nee, ik denk het ook niet. Ik vraag me wel af wat ze nu nog kunnen verzinnen om telefoons nog geavanceerder te maken. Misschien een ingebouwde inductieplaat in het scherm, zodat je in de trein je eten op kan warmen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan moet je alleen niet gebeld worden, want als je hem dan tegen je oor houdt...
Een inductieplaat wordt zelf niet heet, alleen de pan.
Susan- Lady Post-a-lot
Of je batterij leeg is als je bij de kassa staat. Nu je telefoon zoveel kan ben je hem al veel meer aan het gebruiken en hang je de halve dag aan het stopcontact.Susan schreef:Maple schreef:Het zou mij niks verbazen als je in de verre toekomst zelfs kunt betalen in de winkel met je telefoon, dat al het contante geld en je pinpas zegmaar langzamerhand uit beeld verdwijnt.
Op zich wel handig, al moet er dan nog wel een andere betaalmogelijkheid zijn, anders ben je echt zwaar in de aap gelogeerd als je een keer je telefoon kwijt bent.
Laatst aangepast door Smikkell op do 27 jan 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Smikkell schreef:Dan moet je alleen niet gebeld worden, want als je hem dan tegen je oor houdt...
Moet je die ook maar net bij je hebben
Een go go gadget telefoon... waar met 1 druk op de knop een complete auto uitkomt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb een hele gewone telefoon, lijkt op een blackberry, maar kan er niet echt veel mee. Hoeft van mij ook niet persé. Ik wil geen duur abonnement, dus ik laat het hier mooi bij. Mocht ik ooit een mooie aanbieding krijgen, dan zeg ik natuurlijk geen nee, maar dan wil ik niet duurder uitkomen dan 15 euro per maand, en dat zit er vast niet in voorlopig! Ik heb nu simonly, en ben daar tevreden over.
Gast- Gast
Daar heb je over nagedacht. Ik zou patent aanvragen :-)Susan schreef:Smikkell schreef:Dan moet je alleen niet gebeld worden, want als je hem dan tegen je oor houdt...
Gast- Gast
Lejow schreef:
Moet je die ook maar net bij je hebben
Een go go gadget telefoon... waar met 1 druk op de knop een complete auto uitkomt!
Het moet ook zo'n klein pannetje zijn, zoals in een speelkeukentje. Anders moet je weer een enorme telefoon hebben. Op de iPad en de Samsung Galaxy Tab kun je natuurlijk wel weer een flinke hapjespan kwijt, dan kun je ook nog koken voor de rest van de coupé.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik weet niet eens of ik een smartpfone heb *gaat op inet zoeken*
Ja, wordt omschreven als smartphone. Nou, zo gebruik ik hem iig niet. Heb geen internet abonnement, gebruik hem thuis wel eens met wifi om mijn mail te lezen, maar om echt te internetten vind ik hem niet geschikt.
Als mijn abonnement afloopt eind augustus neem ik denk ik ook een sim-only abonnement en kijk ik rustig rond wat ik wel of niet wil.
Ja, wordt omschreven als smartphone. Nou, zo gebruik ik hem iig niet. Heb geen internet abonnement, gebruik hem thuis wel eens met wifi om mijn mail te lezen, maar om echt te internetten vind ik hem niet geschikt.
Als mijn abonnement afloopt eind augustus neem ik denk ik ook een sim-only abonnement en kijk ik rustig rond wat ik wel of niet wil.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ha! Ontbijtnieuws vanmorgenMaple schreef:Het zou mij niks verbazen als je in de verre toekomst zelfs kunt betalen in de winkel met je telefoon, dat al het contante geld en je pinpas zegmaar langzamerhand uit beeld verdwijnt.
Gast- Gast
Ik heb sinds december een Galaxy S en ik kan hem niet meer wegdenken. Zo makkelijk als er ergens bent en even snel iets wil opzoeken ofzo.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ebook op smartphone?
» Goedkope smartphone
» Goedkope smartphone?
» Kun jij nog zonder je Smartphone?
» welke smartphone
» Goedkope smartphone