Kun jij nog zonder je Smartphone?
+31
Koetjeboe
Muppetje
Isilme
Koffieleut
M_as
Beachgirl
Toet
Miss G
Tsjip
Champagne
Saxy
Rush
Barbabella
VeryCherry
smooch
Roxi3
Paper Crown
girli
Sweety
Oasis
Susan
minoessepoes
Antibes
Sarah1985
Error
Fearie
duckie
Atelier Madame
Dolphinne
Guusje
Zwerver
35 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kun jij nog zonder je Smartphone?
Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Volgens mij zijn wij de enige twee forummers met een mobiele telefoon die alleen gebruikt wordt om te bellen en smsen.
Gast- Gast
Als ik thuis ben niet, op vakantie wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik begin er (nog) niet aan. Denk dat ik dan de hele dag zit te internetten. Tot nu toe mis ik m niet
Gast- Gast
Als het moet kan ik wel zonder maar tot die tijd zijn we met elkaar verbonden
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Volgens mij zijn wij de enige twee forummers met een mobiele telefoon die alleen gebruikt wordt om te bellen en smsen.
Hier nog één!
Gast- Gast
En nog één!Ostara schreef:Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Hier nog één!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:En nog één!Ostara schreef:Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Hier nog één!
Ha! Laten we een clubje vormen!
Gast- Gast
Nou liever niet! Ik heb ook een smartphone als back-up liggen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Nou liever niet! Ik heb ook een smartphone als back-up liggen
Dan richt jij een smartphone clubje op?
Gast- Gast
En ik meld me ook.girli schreef:En nog één!Ostara schreef:Hier nog één!Tea-Leaf schreef:Volgens mij zijn wij de enige twee forummers met een mobiele telefoon die alleen gebruikt wordt om te bellen en smsen.Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Gast- Gast
Hier nummer 6Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Nee, ik ook. En ik heb het eens uitgezocht omdat mijn abonnement bijna afloopt, maar ik bel ongeveer 3 minuten en ik stuur ongeveer 5 sms-jes per maand. Maar ik ken dan ook bijna niemand. Ahum.
Snap verder niet zo goed waarom bijna iedereen aan dat ding verkleefd zit. In de trein is bijna iedereen altijd druk bezig met z'n mobiel, op m'n werk zitten collega's tijdens de pauze alleen naar dat beeldscherm te staren (gezellig)... nee. Ik heb d'r niks mee. (Volgens mij ben ik in de verkeerde eeuw geboren).
Gast- Gast
Edit: overbodig om te zeggen dat ik overstap op prepaid.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Aah gezellig!
Goh, die van jouw is leuk.
IK heb deze. Past precies in de fietstas.
Gast- Gast
Ik heb pas 2 maanden een smartphone, maar ik zou niet meer zonder kunnen....
Laatst was ik op weg naar het werk, en ik was al zeker halverwege, toen ik me realiseerde dat ik mijn oplader was vergeten en dat mijn telefoon elk moment uit kon vallen. Toen ben ik omgedraaid om hem op te halen Het scheelt wel dat ik maar een kwartiertje in de auto hoef te zitten en dat ik het me die dag makkelijk kon veroorloven om iets later aanwezig te zijn....
Laatst was ik op weg naar het werk, en ik was al zeker halverwege, toen ik me realiseerde dat ik mijn oplader was vergeten en dat mijn telefoon elk moment uit kon vallen. Toen ben ik omgedraaid om hem op te halen Het scheelt wel dat ik maar een kwartiertje in de auto hoef te zitten en dat ik het me die dag makkelijk kon veroorloven om iets later aanwezig te zijn....
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Toen was ik al verslaafd! Ik speelde altijd snake haha
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
+ 1Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik heb een vooroorlogse gsm die het prima doet.
Ik gebruik mijn telefoon alleen om te bellen en te smsen.
Als ik een smartphone zou hebben zou ik er denk ik zo gewend aan zijn, dat ik het natuurlijk wel kan missen, maar ik zou me dan wel vervelen denk ik.
Gast- Gast
Ik zou het wel kunnen maar willen? Nee liever niet! Zo'n telefoon went erg snel.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ostara schreef:Tea-Leaf schreef:Aah gezellig!
Goh, die van jouw is leuk.
IK heb deze. Past precies in de fietstas.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Een Smartphone zonder touchscreen?
» Smartphone
» Goedkope smartphone?
» welke smartphone
» Ebook op smartphone?
» Smartphone
» Goedkope smartphone?
» welke smartphone
» Ebook op smartphone?