Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BMR prik

+3
Pien
Printje
Tania
7 plaatsers

Ga naar beneden

BMR prik Empty BMR prik

Bericht  Tania zo 10 jul 2011 - 23:20

Zijn jullie kindjes erg ziek geweest van deze prik?

Tegen mij werd gezegd dat hij na ongeveer een week ziek zou kunnen worden. Vorige week maandag heeft hij de prik gehad, dinsdag had hij al 39,2 koorts. Nou had hij ook wel erg last van z'n tandjes, dus ik weet niet waar het nou precies van kwam.
Maar hij heeft nu nogsteeds koorts, wel iets minder (tussen 38 en 38,5). En vannacht was hij ook heel erg aan het hoesten, snotterig en huilerig. Hij heeft ook veel meer geslapen dan normaal.
Komt dat door die prik denken jullie of is hij 'gewoon' ziek?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BMR prik Empty Re: BMR prik

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:26

H. heeft van geen enkele prik last gehad tot nu toe.

Het zou een samenloop van omstandigheden kunnen zijn inderdaad.
Goed in de gaten houden en zorgen dat hij goed drinkt met dit weer.

Gast
Gast

Bericht  Tania zo 10 jul 2011 - 23:28

Hazeltje schreef:H. heeft van geen enkele prik last gehad tot nu toe.

Het zou een samenloop van omstandigheden kunnen zijn inderdaad.
Goed in de gaten houden en zorgen dat hij goed drinkt met dit weer.

Ja hij drinkt en eet gewoon normaal (maar dat doet hij altijd eigenlijk, vreetzakje). Gisteren heeft hij wel twee keer flink overgegeven, maar hij drinkt en eet daarna gewoon weer goed verder. Hij heeft ook normale plasluiers.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Printje zo 10 jul 2011 - 23:35

Mijn zoontje heeft ook geen last gehad van zijn prikjes tot nu toe.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:47

Ik denk dat hij een virusje te pakken heeft. Mijn kinderen hebben een week geleden ook wat gespuugd en aten daarnaast gewoon prima. Ze hadden trouwens ook koorts.

Beide kinderen hebben nog nooit last gehad van de prikjes.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 0:05

Mijn neefje was in april 14 maanden en heeft toen prikken gehad, ik weet niet welke maar de arts van het CB zei dat het een taaie vloeistof was en dat hij 7 tot 10dagen er last van kon hebben. Misschien weten jullie dan of het ook om degene gaat waar dit topic over gaat.

Hij is er in ieder geval heel erg ziek van geweest, pas na 3 dagen werd hij drammeriger en hangerig en toen 14 dagen na de prik heeft hij veel gespuugd, was heel aanhankelijk en zat gewoon niet goed in zn velletje... Was echt zielig om te zien!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Printje ma 11 jul 2011 - 0:12

Pien dat is idd deze prik dan geweest. Wat vervelend voor je neefje het is inderdaad een gemene prik omdat ze levende bacterien ofzo in het lijf spuiten. Maar lang niet alle kinderen krijgen er last van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 0:13

1 Van de prikken spuiten ze ook onder de huid dacht ik.
Dat schijnt ook zo vervelend te zijn bij die kleintjes.

Gast
Gast

Bericht  Nana ma 11 jul 2011 - 0:18

Vanwege onze vakantie naar Curacao hebben we ons zoontje met 12 mnd vast alleen de BMR prik gegeven (die andere deden we gewoon rond 14 mnd) en hij kreeg na 9 dagen hoge koorts. Omdat hij dus alleen de BMR prik heeft gehad was het voor ons vrij duidelijk dat het daar vandaan kwam. Na 1,5 dag was het weer over.
Mijn zoontje kreeg van de DKTP altijd wat verhoging. Op de BMR reageerde hij dus duidelijk heftiger!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tania ma 11 jul 2011 - 1:00

Nou misschien dat het dan toch door de prik komt, J. heeft ook van alle andere prikjes last gehad.
Wij gaan over twee weken op vakantie, hoop in ieder geval dat hij dan weer helemaal lekker is.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose ma 11 jul 2011 - 1:07

Hier een beetje dezelfde klachten op het moment, maar geen prik gehad onlangs. Waarschijnlijk is het hier een virus, maar als je zoontje altijd al reageert op de prikjes zou het me ook niks verbazen als het bij jullie van de prik komt. Vervelend is dat als ze er zo'n last van hebben, hopelijk knapt hij gauw op!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 1:41

Ons zoontje krijgt de prik over anderhalve maand ongeveer (met 14 maanden dus) en ik hoor er vaker nare dingen over (kindjes die er goed ziek van zijn).
Ik hoop dat dat ons bespaart blijft gezien hij van eerdere prikjes ook geen last heeft gehad.
Beterschap voor je zoontje iig! Hopelijk knapt hij snel op.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:06

Ik moet binnenkort zelf de BMR prik halen, tijdens het laatste bloed onderzoek kwamen ze erachter dat ik geen antistoffen meer had tegen rode hond. Ben benieuwd of ik er zelf ook ziek van wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:10

Zomersproetjes schreef:Ik moet binnenkort zelf de BMR prik halen, tijdens het laatste bloed onderzoek kwamen ze erachter dat ik geen antistoffen meer had tegen rode hond. Ben benieuwd of ik er zelf ook ziek van wordt.

moet je dan de hele vaccinatie halen? Ik had zelf ook geen antistoffen tegen rode hond, maar ik heb alleen de rode hond vaccinatie gehad en niet de cocktail.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:24

Mijn zoontje heeft hem een paar weken geleden gehad en geen last van gehad. Wel was het een gemene prik idd onder de huis ( die in de arm)

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 11 jul 2011 - 4:28

Dromertje schreef:
Zomersproetjes schreef:Ik moet binnenkort zelf de BMR prik halen, tijdens het laatste bloed onderzoek kwamen ze erachter dat ik geen antistoffen meer had tegen rode hond. Ben benieuwd of ik er zelf ook ziek van wordt.

moet je dan de hele vaccinatie halen? Ik had zelf ook geen antistoffen tegen rode hond, maar ik heb alleen de rode hond vaccinatie gehad en niet de cocktail.

Wat klinkt dat gezellig, de cocktail! Wink

Ontopic: N. heeft eigenlijk nooit last gehad van prikjes. Ze krijgt over 2 weken de vierde prik, met 14 maanden de BMR prik.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Wennes ma 11 jul 2011 - 7:24

B was van de eerste 3 prikken niet lekker dus ik had me goed voorbereid op deze prik door zelfs vrij te regelen. Allemaal voor niks, want hij is helemaal niet ziek geweest!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:24

D. had wel een of twee keer last van de BMR, maar dan wel gelijk de twee dagen na de prik en niet een week later.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:35

Dromertje schreef:

De dokter had het nagekeken, en ik krijg de gehele BMR prik voor zover ik weet. Morgen moet ik de cocktail moet ik morgen ophalen bij de apotheek. Ik zal daar navragen. Mijn dokter is een hele aardige man, maar niet de slimste (krijg ik soms de indruk).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: