14 maanden prik
+2
sabje
Minniemeisje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
14 maanden prik
Mijn dochtertje krijgt vandaag haar 14 mnd prik.
Hoe hebben jullie kindjes hierop gereageerd? Hebben ze veel last gehad/ziek van geworden of hebben ze helemaal geen last gehad?
Hoe hebben jullie kindjes hierop gereageerd? Hebben ze veel last gehad/ziek van geworden of hebben ze helemaal geen last gehad?
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Re: 14 maanden prik
M.ax heeft er geen last van gehad.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
alex is er ziek van geweest kompleet met koorts en al
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Amé heeft hem vorige week gehad, tot nu toe nog geen last gehad. Van de BMR kan ze last krijgen na 10 tot 13 dagen. We zullen zien.
Gast- Gast
Hier nergens last van gehad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier ook nergens last van gehad. Geef N. na de prikjes bij thuiskomst altijd een zetpil, waarna ze meestal naar bed gaat.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoop dat het hier ook zal meevallen! We zullen zien.
Mijn zoon leek er in eerste instantie geen last van te hebben. Wel had hij erge pijn aan zijn armpjes, waar de prikken worden gezet. Na ruim een week werd ie hangerig, beetje ziekig en zat ie niet lekker in zijn velletje. Maar wat Doedel ook al zei, de bijwerkingen treden bij de BMR prik vaak pas na 1-2 weken op.
Gast- Gast
_Nera_ schreef:Mijn zoon leek er in eerste instantie geen last van te hebben. Wel had hij erge pijn aan zijn armpjes, waar de prikken worden gezet. Na ruim een week werd ie hangerig, beetje ziekig en zat ie niet lekker in zijn velletje. Maar wat Doedel ook al zei, de bijwerkingen treden bij de BMR prik vaak pas na 1-2 weken op.
Kreeg hij beide prikjes in zijn armen?
We zijn net terug en mijn dochtertje kreeg er 1 in haar bovenarm en 1 in haar bovenbeen.
Hier heeft hij ze allebei in de armen gehad. Welke heeft hij in zijn been gehad?
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
sabje schreef:Hier heeft hij ze allebei in de armen gehad. Welke heeft hij in zijn been gehad?
De minst pijnlijke kreeg ze in haar been, de pijnlijkste in haar arm.(werd volgens de arts direct in haar huid gespoten.)
Verder weet ik eerlijk gezegd niet welke in haar been ging en welke in haar arm....
Minniemeisje schreef:_Nera_ schreef:Mijn zoon leek er in eerste instantie geen last van te hebben. Wel had hij erge pijn aan zijn armpjes, waar de prikken worden gezet. Na ruim een week werd ie hangerig, beetje ziekig en zat ie niet lekker in zijn velletje. Maar wat Doedel ook al zei, de bijwerkingen treden bij de BMR prik vaak pas na 1-2 weken op.
Kreeg hij beide prikjes in zijn armen?
We zijn net terug en mijn dochtertje kreeg er 1 in haar bovenarm en 1 in haar bovenbeen.
Beide prikken in zijn armpjes.
Gast- Gast
Z. heeft er geen last van gehad. Zo zie je maar weer dat het per kind heel verschillend kan zijn
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» 14 maanden prik
» 14 maanden prik kwaaltjes?
» Last van BMR prik of toch wat anders?
» BMR prik
» Bmr prik
» 14 maanden prik kwaaltjes?
» Last van BMR prik of toch wat anders?