Temperatuur Spanje najaar
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Temperatuur Spanje najaar
Wij gaan midden oktober een weekje weg naar Spanje, naar een plaatsje dicht bij Barcelona en aan de Middellandse zee.
Ik vraag me af of het dan nog lekker weer is daar?
Ik vraag me af of het dan nog lekker weer is daar?
Gast- Gast
Re: Temperatuur Spanje najaar
Volgens mij is dat echt zo'n periode dat het heerlijk kan zijn of juist het tegenovergestelde.
Ik ben een keer in mei naar spanje geweest en toen zijn we op een gegeven moment maar rondjes gaan rijden in de huurauto omdat het appartement geen verwarming had en het serieus freezing was (terwijl we de eerste dag van die vakantie nog op het strand hebben gelegen.. )
Ik ben een keer in mei naar spanje geweest en toen zijn we op een gegeven moment maar rondjes gaan rijden in de huurauto omdat het appartement geen verwarming had en het serieus freezing was (terwijl we de eerste dag van die vakantie nog op het strand hebben gelegen.. )
Gast- Gast
Wat Punk'd zegt inderdaad.. Als ik in de reisgidsen kijk, staat er een gemiddelde temperatuur van 19 graden, maar het kan ook net zo goed 25 graden zijn.
Ik ben in oktober ook eens naar Barcelona geweest en toen hebben we echt super weer gehad!
Ik ben in oktober ook eens naar Barcelona geweest en toen hebben we echt super weer gehad!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wij zijn een keer in oktober geweest, bij Barcelona in de buurt, en toen heeft het de hele vakantie keihard geregend. Net zo'n weer als dat het nu is zeg maar.
Gast- Gast
Wij zijn jaren geleden naar Spanje geweest. Tot half september. En toen we weggingen, de laatste dag dat we er waren, sloeg het weer werkelijk waar om en was Spanje opeens zo leuk niet meer.
Gast- Gast
Ik ben een paar keer in Spanje geweest in die periode, en het weer is inderdaad wisselvallig. Maar het kan goed zijn dat je geluk hebt! Veel plezier in ieder geval :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Treinongeluk Spanje
» Rondreis Spanje...
» Fuerteventura (Spanje)
» Aruba of Malediven? (huwelijksreis)
» Trends najaar
» Rondreis Spanje...
» Fuerteventura (Spanje)