Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vond het gezellig vandaag. Goed om je weer eens te zien en leuk dat er nieuwe plannen zijnQiara schreef:Smikkell schreef:Als ik nu niet ga opruimen heb ik daar de rest van de week weer last van.
Ow, en spijt.
Kom op, Smik, je kan het!
Ik ga nu even een snel rondje opruimen doen en dan kijken wat er nog meer MOET gebeuren. Ik wil zo graag nog een dagje weekend.
Gast- Gast
Ik eet nu ook koolhydraatarmer als normaal, en heb wel het idee dat mijn armen dunner zijn. Benen/ buik/ gewicht natuurlijk niet, maar da's logisch.
Gast- Gast
En anders spreken we gewoon ergens anders af, Weet niet wat dan logisch is, maar dat bekijken we anders samen even.
Goed dames, fijne avond allemaal! Ik ga mn ijsje halen en even bij mn nieuwe huisje kijken. Mn vriend wil graag zien wat voor werk we verzet hebben gister
Doeii!
Goed dames, fijne avond allemaal! Ik ga mn ijsje halen en even bij mn nieuwe huisje kijken. Mn vriend wil graag zien wat voor werk we verzet hebben gister
Doeii!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
ProudMama schreef:Ik eet nu ook koolhydraatarmer als normaal, en heb wel het idee dat mijn armen dunner zijn. Benen/ buik/ gewicht natuurlijk niet, maar da's logisch.
Je buik niet dunner geworden??
Is ook wel echt veel gezonder hoor, wij mensen eten zoveeeel koolhydraten, ik weet zeker dat ik er super verslaafd aan was/(ben?)
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Anders rij ik via G.rave richting U.den, we zien wel wat handig is! Lijkt me iig gezellig als je meegaat
Geniet van je ijsje en van je huisje, doeidoei!
Geniet van je ijsje en van je huisje, doeidoei!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik vond het gezellig vandaag. Goed om je weer eens te zien en leuk dat er nieuwe plannen zijnQiara schreef:Kom op, Smik, je kan het!
Ik ga nu even een snel rondje opruimen doen en dan kijken wat er nog meer MOET gebeuren. Ik wil zo graag nog een dagje weekend.
Ik vond het ook gezellig en leuk om jou weer eens te zien. Ik zou jullie graag ontmoeten de 31e! Het andere plan moet ik nog maar eens op de mail zetten...
Goed zo!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, alleen maar dikker, gek he?! Net als mijn benen en vooral mijn enkels/ voeten.Curious schreef:ProudMama schreef:Ik eet nu ook koolhydraatarmer als normaal, en heb wel het idee dat mijn armen dunner zijn. Benen/ buik/ gewicht natuurlijk niet, maar da's logisch.
Je buik niet dunner geworden??
Is ook wel echt veel gezonder hoor, wij mensen eten zoveeeel koolhydraten, ik weet zeker dat ik er super verslaafd aan was/(ben?)
Dus het dieet werkt qua afvallen tot borsthoogte bij mij
Gast- Gast
Fijne avond, Curious!
Qiara- Ratel
Ik neem jullie zo gezellig allemaal mee naar bed Ben moe, vannacht veel te laat gaan slapen en vanmorgen gingen m'n ogen ook weer veel te vroeg open.
Gast- Gast
En der is een nieuwe...
LAAAA LAAAAAAAA PASTA!! LAAAA LAAA PASTA!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Tot zo, PM!
Qiara- Ratel
Lejow schreef:En der is een nieuwe...
Tot nog toe ontgaan ze me volledig
Qiara- Ratel
Maple schreef:Ik neem jullie zo gezellig allemaal mee naar bed Ben moe, vannacht veel te laat gaan slapen en vanmorgen gingen m'n ogen ook weer veel te vroeg open.
Lekker vroeg
Qiara- Ratel
Reva schreef:Ik ben zo bezope.
Wat heb je
Qiara- Ratel
Klinkt gezellig! Heb je een kingsize bed voor ons allemaal?Maple schreef:Ik neem jullie zo gezellig allemaal mee naar bed Ben moe, vannacht veel te laat gaan slapen en vanmorgen gingen m'n ogen ook weer veel te vroeg open.
Haha, ja, maar ik red het echt niet meer. 2:30 pas gaan slapen en 7:00 was ik alweer klaarwakker. Maar tegen de tijd dat ik in bed lig zijn we sowieso al een uur verder, en als m'n kont het matras raakt ben ik alweer over m'n slaap heen. Is altijd zo Dus dan maar laptoppen.Qiara schreef:Maple schreef:Ik neem jullie zo gezellig allemaal mee naar bed Ben moe, vannacht veel te laat gaan slapen en vanmorgen gingen m'n ogen ook weer veel te vroeg open.
Lekker vroeg
Gast- Gast
Lits jumeaux, doen jullie het daarvoor?Sjaantje schreef:Klinkt gezellig! Heb je een kingsize bed voor ons allemaal?Maple schreef:Ik neem jullie zo gezellig allemaal mee naar bed Ben moe, vannacht veel te laat gaan slapen en vanmorgen gingen m'n ogen ook weer veel te vroeg open.
Gast- Gast
Oeh dat wordt knus!!!Maple schreef:Lits jumeaux, doen jullie het daarvoor?Sjaantje schreef:Klinkt gezellig! Heb je een kingsize bed voor ons allemaal?Maple schreef:Ik neem jullie zo gezellig allemaal mee naar bed Ben moe, vannacht veel te laat gaan slapen en vanmorgen gingen m'n ogen ook weer veel te vroeg open.
Rust ze, Maple!
Ik ga er weer vandoor, bye!
Ik ga er weer vandoor, bye!
Qiara- Ratel
Zo ik heb net 15 km geskate! Volgens mij ook langs het huis van Sweety
Mijn moeder kon me niet bijhouden op de fiets (ik ga 15+ km/h)
Mijn moeder kon me niet bijhouden op de fiets (ik ga 15+ km/h)
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: