Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Welles!!Stuiterbal schreef:Maple schreef:What?! It wasn't me... Stúíter begon!!Alex schreef:Gatver Maple ...
Niettes !!!!!
Gast- Gast
Niet ruziën meisjes... Maple visualiseerde de emmer en dát vond ik BAH!
Niks aan het handje... geef elkaar maar een dikke knuffel dan zijn we weer vriendinnetjes!
ABE, wanneer heb je je verhaal gedaan? Zal even terugzoeken dan!
Niks aan het handje... geef elkaar maar een dikke knuffel dan zijn we weer vriendinnetjes!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
+1 lekker puh !!!!Alex schreef:Jij begint over het visualiseren van emmers kwijl, Maple. Ieuw.
Gast- Gast
Potverdikkie, nu zie ik pas dat ik enige tijd geleden zonder er erg in te hebben, zomaar mijn 5000e post heb gehad... En ik had er nog wel groot feest van willen maken.....
Sjaantje schreef:
Pagina 8, halverwege.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Potverdikkie, nu zie ik pas dat ik enige tijd geleden zonder er erg in te hebben, zomaar mijn 5000e post heb gehad... En ik had er nog wel groot feest van willen maken.....
We feesten wel als je ook eindelijk a-lady-post-a-lot bent.
Gast- Gast
Als je toch bezig bent, check dan gelijk mijn verhaal op pagina 7, een na laatste post.
Gast- Gast
Tja, dat duurt nog wel even...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Potverdikkie, nu zie ik pas dat ik enige tijd geleden zonder er erg in te hebben, zomaar mijn 5000e post heb gehad... En ik had er nog wel groot feest van willen maken.....
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Potverdikkie, nu zie ik pas dat ik enige tijd geleden zonder er erg in te hebben, zomaar mijn 5000e post heb gehad... En ik had er nog wel groot feest van willen maken.....
Inderdaad. Zou ook eens tijd worden.
Gast- Gast
Ik ken het gevoel Sjaan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hey, don't mess with Twingo!!!Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
ABE, nee dat had ik nog niet meegekregen! Viel de APK mee, of waarom heb je dit nu besloten?
Mee? Mee? Nee, zeer zeker viel het niet mee. 500 euro. En dat nog zonder grote beurt.
Maar ik reed met de auto van mijn vader terug van het werk en ondanks 'maar' een Twingo, hij is voorzien van heel leuke snufjes. En toen dacht ik:"Dat wil ik helemaal niet, ik wil gewoon mijn eigen auto terug. Mijn Ka, ik mis mijn Ka". Nu heb ik besloten dat ik hem helemaal ga opknappen. Hij wordt gespoten (Schade en roest), krijgt een cleaningbeurt, grote beurt, Aircocheck. En dat allemaal t/m september.
Nou dat wordt in ieder geval een grote oplapbeurt voor Ka-atje, maar dan kan ie er wel weer jaren tegenaan? Van welk jaar is ie?
Ik had je post idd even over het hoofd gezien. Voordeel is wel dat inmiddels alle dv's zijn opgeborgen *gelukkig*
Jij ook al?? Zullen we samen een soort 'after-5000-party' houden? Mag jij de taart makenLejow schreef:Ik ken het gevoel Sjaan..
Ahhhh CeePee, is het bereiken van je 5000ste post en allen erna ook stilzwijgend aangenomen?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Hey, don't mess with Twingo!!!Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
ABE, nee dat had ik nog niet meegekregen! Viel de APK mee, of waarom heb je dit nu besloten?
Mee? Mee? Nee, zeer zeker viel het niet mee. 500 euro. En dat nog zonder grote beurt.
Maar ik reed met de auto van mijn vader terug van het werk en ondanks 'maar' een Twingo, hij is voorzien van heel leuke snufjes. En toen dacht ik:"Dat wil ik helemaal niet, ik wil gewoon mijn eigen auto terug. Mijn Ka, ik mis mijn Ka". Nu heb ik besloten dat ik hem helemaal ga opknappen. Hij wordt gespoten (Schade en roest), krijgt een cleaningbeurt, grote beurt, Aircocheck. En dat allemaal t/m september.
Nou dat wordt in ieder geval een grote oplapbeurt voor Ka-atje, maar dan kan ie er wel weer jaren tegenaan? Van welk jaar is ie?
Ik had je post idd even over het hoofd gezien. Voordeel is wel dat inmiddels alle dv's zijn opgeborgen *gelukkig*
Mijn auto is van 14 juli 2004. Over vier dagen wordt ze 7 jaar, de schat. Ik heb altijd gezegd; Ik rijd hem liever kapot tegen een boom, dan dat ik ooit iemand anders in mijn auto zie rijden. Dat gevoel is even weggeweest, tot ik dus in de Twingo van mijn paps en vrouw reed. Ze is al zeven jaar van mij.... Dat kan ik van relaties/mannen niet zeggen.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 10 jul 2011 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Gast- Gast
2 tegen 1 he sjaan en maple tegen mij niet eerlijk toch ?Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:2 tegen 1 he sjaan en maple tegen mij niet eerlijk toch ?Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Dat was wel zielig. Ben je inmiddels gekalmeerd? Sereen met jezelf?
Gast- Gast
YESSSSSSMaple schreef:Stuiterbal schreef:Mappie weer vriendjes worden ????
Snik, snik... Ja!!
Gast- Gast
Maple en Stuiterbal waren even lekker kinderachtig bezig... Tja, zondagavond heReva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
IK had geen ruzie, met niemand! Ik zei alleen BAH toen Maple 2 volle emmers kwijl visualiseerde en dat even met ons deelde
ABE, ik kan het me voorstellen! Ik ben degene die altijd zit te janken als ze haar auto inruilt want dat is zo zielig. En ook toen mijn Peu'tje total loss was gereden vond ik dat zó zielig voor hem...
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: