Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:2 tegen 1 he sjaan en maple tegen mij niet eerlijk toch ?Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Zeg hallo! Zijn we massaal Alex aan het negeren?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:2 tegen 1 he sjaan en maple tegen mij niet eerlijk toch ?Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Dat was wel zielig. Ben je inmiddels gekalmeerd? Sereen met jezelf?
Muwah het gaat ik heb mezelf maar getrakteerd op iets lekkers......
dat verzacht de pijn !
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:2 tegen 1 he sjaan en maple tegen mij niet eerlijk toch ?Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Zeg hallo! Zijn we massaal Alex aan het negeren?
Oww en lexie nam het op voor mij !!!!! Je bent me voor Lex ik wilde het net gaan typen !! :-)
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
ABE, ik kan het me voorstellen! Ik ben degene die altijd zit te janken als ze haar auto inruilt want dat is zo zielig. En ook toen mijn Peu'tje total loss was gereden vond ik dat zó zielig voor hem...
Zoals ik hier vrijdag al zei; Ik praat tegen mijn auto. Mijn auto is mijn alles. En ik dacht dat ik mijn auto weg moest doen, zodat ik het verleden kon afsluiten. Bull! Mijn auto is mijn auto, mijn alles. En of ze nu zeven jaar geleden is gekocht of gisteren, ze hoort bij mij. Ze is van mij en dat blijft ze! (Sja, ze gaat me wel even geld kosten, maar dan heb ik er op langere termijn meer aan.) Paps was heel blij met mijn besluit, terwijl hij het verhaal van nieuwe auto kopen nooit heeft afgewezen. Hij zag het niet zitten, dat is een ander verhaal, maar als ik het had gedaan, dan was hij zeer zeker voor geweest.
Gast- Gast
Zullen we gewoon allemaal weer vriendinnetjes zijn? Zand erover??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Zullen we gewoon allemaal weer vriendinnetjes zijn? Zand erover??
Yes doen we ! ik moet je volgende week nog meeten hahahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:2 tegen 1 he sjaan en maple tegen mij niet eerlijk toch ?Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Wie hadden er ruzie ? Ik mis ook altijd allesm.
Stuiter, Sjaan, Maple?
Dat was wel zielig. Ben je inmiddels gekalmeerd? Sereen met jezelf?
Muwah het gaat ik heb mezelf maar getrakteerd op iets lekkers......
dat verzacht de pijn !
Wil iemand een Piccolini? Ik heb ze gekocht, omdat ik echt amper iets op heb vandaag, maar ik heb geen trek.
Gast- Gast
Serieus, nu weet ik even niet waarom ik Stuiter quote om vervolgens iedereen een piccolini aan te bieden.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Serieus, nu weet ik even niet waarom ik Stuiter quote om vervolgens iedereen een piccolini aan te bieden.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:hahahaha ABE ik snapte hem ook al niet.... mm de leeftijd misschien ??
Ik ben er bang voor....
Gast- Gast
ABE, alles komt op z'n pootjes terecht
Had ik jullie trouwens al verteld dat ik afgelopen vrijdag ben benaderd door het ziekenhuis met de vraag of ze mijn oude knietjes (althans dat deel dat ze bij mij weghalen) mogen hebben voor wetenschappelijk onderzoek?
Ik vond het even zó bizar klinken! Hahaha! Nou ja, of ze het weggooien of eerst bestuderen en dán weggooien, maakt mij weinig uit
Ik vond het even zó bizar klinken! Hahaha! Nou ja, of ze het weggooien of eerst bestuderen en dán weggooien, maakt mij weinig uit
Nee, ik niet geloof ik... Zal het alsnog even doen!Alex schreef:Is er ook maar íemand die mijn post op pagina 7 heeft gelezen?
Whaha, Sjaan, dat klinkt wel heel bizar inderdaad. Maar inderdaad, het maakt jou ook geen klap uit wat ze ermee doen, toch?
Gast- Gast
Alex, dat lijkt me een persoonlijke overwinning. Super, dat je dat gelukt is. Gewoon lekker matig, zodat je jezelf er lekker bij voelt. En die banana royal komt nog wel, pas als je beter bent en je ervan kunt genieten. Want het toilet is hongerig, maar zo hongerig nu ook weer niet.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Had ik jullie trouwens al verteld dat ik afgelopen vrijdag ben benaderd door het ziekenhuis met de vraag of ze mijn oude knietjes (althans dat deel dat ze bij mij weghalen) mogen hebben voor wetenschappelijk onderzoek?
Is het niet voor jezelf fijn om te weten wat er mis is gegaan? Lijkt mij dan tenminste. ZOu mijn knietjes wel willen afgeven als ik dan ook te weten zou komen wat er mis mee was.
Gast- Gast
Lex, wat goed dat je zo gegeten hebt en je je er niet schuldig om hebt gevoeld! One step at a time, de rest komt later wel een keer. Ik vind je een bikkel!
Jahaaaaa en ik kan héél gemeen zijn tegen mensen die niet lief tegen mij doenStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Zullen we gewoon allemaal weer vriendinnetjes zijn? Zand erover??
Yes doen we ! ik moet je volgende week nog meeten hahahaha
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: