Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raak jij gauw verslaafd aan iets?

+11
Chloe
smooch
Jeanette
Ugly Betty
Serena
Merai
Rumble
tess05
Blond
Lotus
rapa nui
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Raak jij gauw verslaafd aan iets? - Pagina 2 Empty Re: Raak jij gauw verslaafd aan iets?

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 5:55

Nee, ik ben niet heel verslavingsgevoelig. Daarnaast ga ik ook wel bewust om met dingen die voor mij verslavend zouden kunnen gaan werken, door het b.v te beperken. Wil het ook niet opzoeken.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raak jij gauw verslaafd aan iets? - Pagina 2 Empty Re: Raak jij gauw verslaafd aan iets?

Bericht  Sunny87 vr 17 dec 2010 - 6:37

yep ik ben ook verslavingsgevoelig

Internetten toch wel 2/3 uur per dag
Verslavingsperiodes met bepaald soort eten
Half jaar alleen maar tosti, half jaar broodje met pindakaas, worstenbroodjes etc.
Colaverslaving pfff ook dat is nog een puntje met aandacht

Drank kan mij gelukkig niet bekoren
Roken dan weer wel en begin van het nieuwe jaar ga ik stoppen want ik rook echt te veel Embarassed

Sunny87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:43

Ik ben verslaafd aan Hyves.

En... aan chocola. Maar verder kan ik me overal vrij goed bij inhouden angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:57

Behoorlijk, helaas. Of het nu computerspelletjes, drank, internet of eten is, ik kan maar heel moeilijk met iets ophouden. Ik kán het wel, want ik ben ooit gestopt met roken. En roken was bij mij net zoals met de rest: als ik eraan begin wordt het heel makkelijk véél teveel en veel te vaak. Ik rookte al anderhalf pakje op een dag op mijn 19e, dus ik ben blij dat ik daar af ben.
Drank moet ik ook altijd mee oppassen. Ik hou van een wijntje, maar ik moet echt oppassen dat ik niet élke avond aan de drank zit, dat lukt gelukkig goed en zonder al teveel moeite, ik drink hoogstens 2/3 avonden per week een wijntje en ik word vrijwel nooit aangeschoten.

Maar het is ook de reden waarom ik nooit dingen als drugs (zwaarder dan wiet of hash) heb geprobeerd, mezelf kennende ben ik meteen verslaafd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:05

Leuke vraag. Ik ben snel verslaafd, maar er ook snel weer zat van. Zo ben ik een week of twee helemaal gek geweest van de Pizza-croissants van de XL Jumbo, maar de laatste keer dat ik ze heb gehad, vond ik ze maar wat laf. Dan is de verslaving ook gelijk weer over. smile

De enige verslaving die ik al 14 jaar heb, en absoluut houd, is Coca Cola Light. Ik vind echter wel dat ik ook wat vaker een kopje thee mag pakken.

Edit; Ik begin dus altijd aan een verslaving, althans die mening deel ik dan zelf, maar ik ben ook snel weer van de verslaving af als ik er zat van ben. En dan maakt het niet uit of het nu over voedsel gaat, drank, drugs etc. Ben ik het zat, dan ben ik het zat.

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 7:18

Ja, ik ben behoorlijk verslavingsgevoelig! Ik heb acht jaar gerookt, maar daar ben ik ruim twee jaar geleden mee gestopt. Rook nu nog eens in de paar weken/maanden en mis het niet als ik het niet doe. Maar verder raak ik wel makkelijk verslaafd aan dingen. Niet aan drank, ik drink thuis eigenlijk nooit (of ik moet visite hebben). Maar dingen als Labello (al bijna vijftien jaar verslaving #1), eten en internet, daar ben ik eigenlijk wel verslaafd aan. Bepaalde spelletjes werken bij mij ook snel verslavend, zo heb ik al eens een Patience-, Tetris- en Yahtzeeverslaving gehad :shock: Vaak ben ik het na een tijdje wel weer zat, maar sommige verslavingen blijven altijd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:57

Ik ben wel verslavingsgevoelig. Ik ben chips verslaafd. Gaat iedere dag wel een zak doorheen. Is denk ik ook wel meer een obsessie, want als het niet in huis is taal ik er ook niet naar, naar de winkel gaan voor chips doe ik dan ook weer niet. Zit iedere dag wel lang achter de laptop. Smsen is ook een verslaving.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: