Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 29 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S wo 26 okt 2011 - 23:19

Isis schreef:Wow, die auto is leuk! En wat een strak schema hadden jullie, leuk dat alles zo goed verlopen is.

Ik heb effe een serieuze dip. Gisteren een moeilijk gesprek gehad met vriend, een ****** dag op mijn werk en vandaag een afspraak bij de kapper (proef kapsel), had ik me van uur vergist. Blegh, ik hoop dat ik me binnen een paar dagen weer beter voel. De stress voor de trouw is ook zo *****, dus ik ga het een paar dagen rustig aan doen en met andere dingen bezig zijn, denk ik.

Haha, nu voel ik me de loner hier! Waar is diegene die ook in november nog trouwt (naam vergeten)?

Ik denk dat je mij bedoelt!! (4 november!). Wat vervelend dat je je zo gestresst voelt. Moet je nog veel regelen? probeer inderdaad maar lekker met andere dingen bezig te gaan, dan denk je er misschien even wat minder aan. Ik zelf heb daar echt totaal geen last van, af en toe wel eventjes om kleine dingetjes, maar over het algemeen ben ik heel rustig. Echt raar want normaal ben ik echt snel gestresst voor dingen.
Gisteren hadden we een afspraak met de trouwambtenaar, ze leek me erg aardig. En gisteravond een avondje met de ceremoniemeesters om alles door te nemen. Verder zijn wij eigenlijk goed op schema en hebben we weinig meer te doen.
Vanmiddag ga ik nog even de naamkaartjes voor het diner maken, maar daar ben ik zo mee klaar denk ik.
Alle andere maak-dingen zijn al af, we hebben zelf een soort 'corsages' gemaakt maar die zijn al weken klaar, en ook de bedankjes inclusief kaartjes liggen netjes in een mandje.
Morgen mag ik mn jurk ophalen, dat is wel leuk! Bij de vorige keer passen was ie al perfect, alleen iets te lang (maar dat wist ik al van te voren). Verder hoefde er niets aan te gebeuren.
De ringen hebben we vorige week gehaald, en nu heb ik de hele tijd zin om m al om te doen!

YouandI: mooie foto's hoor. Het ziet er erg leuk uit, wel heel anders dan bij ons denk ik!
Roodkapje: Spannend je bent nog net iets eerder aan de beurt dan ik. Geniet er van!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Isis vr 28 okt 2011 - 23:41

Youandi; dankje voor de lieve woorden :flower:
Mizz_s; goed dat jullie zo goed op schema zijn en dat je zelf weinig last hebt van stress. Nog maar een kleine week! En, ben je nog steeds tevreden over je jurk?
Roodkapje; haha, dat is inderdaad liefde, als hij zijn haar laat knippen voor jou! Wel schattig. Jij nog maar een paar dagen, spannend! Wat ga je met je nagels laten doen? Een kleurtje of gewoon french manicure? Zie je, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, kun je al nagaan hoe goed in ben in zo'n dingen Embarassed

Ik ben ondertussen al een beetje kalmer maar ik ben ook niet zo slim geweest; ik ben namelijk aan het solliciteren voor een andere baan en heb de achtste nog twee sollicitatie gesprekken. Dus echt mezelf stress besparen doe ik ook niet echt... Ach ja, het zijn leuke functies dus ik vind dat ik dat maar gewoon moet doen. Verder heb ik een nieuwe afspraak voor mijn proef kapsel en make-up. En vriend heeft nog wat vrijaf genomen van zijn werk (dat mocht ik niet van werk, hoewel ik nog 2 weken vakantie heb staan dit jaar én nog meer dan 40 overuren die ik moet opnemen!) en gaat nu een aantal dingen nog regelen die ik normaal gezien ging doen. Dus er is terug wat rust gekomen smile
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 5:49

Roodkapje, hoe was jullie dag? Very Happy
Je bent nu trouwens op honeymoon, waarschijnlijk, maar wie weet ben je in de gelegenheid om te reageren Wink

Mizz_S: Heel veel plezier morgen!!! Maak er wat moois van!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S do 3 nov 2011 - 7:13

Dank je wel! Nu nog even de laatste kleine dingetjes regelen! Ik heb er echt zin in!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 4:10

En???? Hoe was het? Foto's, foto's, foto's!! bounce bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  mzcharlotte za 5 nov 2011 - 20:58

Ik ben erg nieuwsgierig naar de verhalen (en liefst ook nog foto's!) van Roodkapje en Mizz_S!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S za 5 nov 2011 - 21:40

Hey YouandI en MzCharlotte, wat leuk dat jullie aan me gedacht hebben.

Ik heb nog geen foto's online staan. Normaal plaats ik eigenlijk nooit foto's, maar ik ga dit keer denk ik een uitzondering maken hoor, maar dan moeten jullie nog wel heel even wachten...


Nou, dan even het verhaal van de dag.

De wekker zou eigenlijk om half 8 gaan, maar mn man en ik werden allebei al om 7 uur wakker, tegelijk. We sliepen allebei gewoon in ons eigen huis trouwens. Nog even blijven liggen en toen opgestaan. Ik moest om half 9 bij de kapper zijn en daar heb ik tot 11 uur gezeten! Ondertussen had mijn man met onze ceremoniemeesters in ons huis alle meubels verplaatst etc, en de lunch klaargemaakt, en de huurauto opgehaald en versierd.
Om half 12 kwam mijn moeder om te helpen met mn jurk, en daarvoor had ik zelf mn make-up al gedaan.
Toen moest ik van 12 uur tot half 1 in de slaapkamer wachten en ondertussen ging mn vriend zich omkleden enzo.
Om half 1 kwamen de gasten en de fotograaf en toen kwam mn vriend me ophalen in de slaapkamer en gingen we samen naar beneden.
We gingen lunchen met de daggasten, en na een tijdje gingen wij weg voor deel 1 van de fotoreportage. De gasten bleven nog even bij ons thuis.
Vervolgens gingen we lopend naar het gemeentehuis, halverwege kwamen wij de gasten weer tegen en liepen we met zn allen verder. In het gemeentehuis was de ceremonie en die vrouw deed het echt superleuk. Daarna liep iedereen weer terug naar ons huis, en gingen we met de auto naar onze locatie. Een vriend van ons speelde voor chauffeur.
Daar aangekomen maakten we eerst de groepsfoto's met de daggasten, en daarna gingen we de taart aansnijden en opeten. De gasten bleven daar lekker wat drinken en wij gingen de tuinen van de locatie in voor deel 2 van de reportage. Die foto's zijn allemaal trouwens supermooi geworden, emt al die prachtige herfstkleuren en zo.
Daarna gingen wij terug om nog wat te drinken, en we kregen de kado's.
Toen gingen we aan tafel voor een heerlijk driegangen diner, dat was op de zolder van het gebouw.
Om 20.15 gingen we naar het andere gebouw waar de feestavond was, en ze hadden het hele pad versierd met allemaal fakkels dus het zag er prachtig uit. Daar kwamen ook alle avondgasten.
Om 21.15 ongeveer deden we de openingsdans, dat was erg leuk want mn vriend is niet echt een danser (tenminste niet op die manier), dus dat hadden veel mensen niet verwacht, het was op 'Dance with somebody' van Mando Diao. Het feest was echt super, en de dj was heel goed.
Om 1.00 was het feest afgelopen. We hadden de dj gevraagd of hij als eindnummer 'Closing time' wilde spelen van Semisonic, dus toen dat nummer kwam gingen we samen dansen, en heel spontaan eigenlijk gingen alle gasten in een kring om ons heen staan en eigenlijk deden we dus een soort slotdans. Dat was heel leuk, vooral omdat het eigenlijk helemaal niet gepland was.
Vervolgens ging iedereen naar huis, en wij ook samen met onze ceremoniemeesters, mn vriend reed zelf.
Toen we thuis waren moest ik eerst mn haar losmaken, het was opgestoken en er zaten, bleek toen, 70 speldjes/schuifjes en zo in, dus daar ben ik bijna 45 minuten mee bezig geweest! De fotograaf had al een deel van de foto's op zn site gezet (maar das in een filmpje dus die kan ik hier niet neerzetten) dus dat gingen we natuurlijk nog even bekijken.
Het was echt een hele geslaagde dag al met al!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Suus za 5 nov 2011 - 22:46

Dat klinkt als een hele mooie dag, Mizz_S! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  mzcharlotte za 5 nov 2011 - 23:10

Klinkt als een fijne, bijzondere dag Mizz_S. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Je kunt overigens wel de link naar die website hier neerplanten toch? Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S za 5 nov 2011 - 23:50

Bedankt Suus en MzCharlotte! Het was ook een geweldige dag!

Die link wil ik hier liever niet zetten, want daar staan ook allerlei foto's van vrienden en familie enzo, maar ik ga straks kijken of ik wat hier neer kan zetten!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Suus zo 6 nov 2011 - 0:21

Ik ben heel benieuwd hoe je er uitzag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Isis zo 6 nov 2011 - 0:29

Mizz_S; dat klinkt als een zeer geslaagde dag! Leuk ook, die laatste dans. Ik ben ook benieuwd naar je foto's.

Vraagje aan degenen die kort geleden getrouwd zijn; hebben jullie last van het feit dat je maanden bezig bent geweest met je trouw en dat je vooral daar mee bezig was, en nu dat voorbij is? Daar ben ik namelijk een beetje bang van Embarassed
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  mzcharlotte zo 6 nov 2011 - 0:35

Mizz_S - begrijpelijk, had ik niet bij stil gestaan.

Het schiet al op he, Isis? Ik ben ook heel benieuwd naar jouw verhaal en foto's. Ook al ben ik nog niet getrouwd, ik ben niet bang voor een gat na het trouwen. We hebben sowieso alles heel gefaseerd gedaan, even hier wat en daar wat, maar niet dat we er veel mee bezig zijn geweest. Misschien wordt dat de laatste weken nog wat anders natuurlijk. Verder zijn we voorzichtig bezig met de flat en ik heb mijn studie nog waar ik keihard mee bezig ben, dus op zich geloof ik wel dat het goed komt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:27

Mizz_S: klinkt goed! Very Happy Doe maar rustig aan met de foto's hoor. Er zijn vaak nog zoveel leuke dingen die je nu wilt doen. Gaan jullie ook nog op vakantie?

Isis: De dag is enorm snel voorbij gegaan ja! Je moet er niet te lang bij stilstaan dat je bakken met geld hebt geïnvesteerd in die ene dag, die werkelijk voorbij vliegt. Maar het is het waard! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  sanne-84 zo 6 nov 2011 - 4:28

ik ben ook wel benieuwd naar de foto's, altijd mooi om te zien!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:46

Op rtl 8 heeft iemand een trouwjurk 2 maten te klein gekocht in de hoop nog af te vallen....3 dagen voor der trouwen past het niet laughcry Hoe dom ben je dan Very Happy

Dus meiden niet te klein kopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Isis di 8 nov 2011 - 2:20

mzcharlotte; ik wist niet dat jij een studie aan het volgen bent, welke? Wij waren beide redelijk relax bezig met de trouw de voorbije maand...tot het dichterbij kwam. Zelfs mijn zeer rustige verloofde krijgt soms 'stress-opstootjes' haha. Maar dat ligt waarschijnlijk aan onze voorbereidingen; we waren misschien té relaxed. Ik hoop dat het zgn. zwarte gat mee valt, misschien goed dat ik me nu al bewust ben van het feit dat dat kan? Misschien moet ik hierna ook wel een nieuw 'project' verzinnen, terug gaan paardrijden of zo :-)

Youandi; jaaaaa, dat vele geld! Pffft, ik mag er niet aan denken! Maar wel leuk als je het gevoel hebt, zoals jij, dat dat het allemaal waard is geweest!

TD; haha, da's ook wel redelijk dom. Al moet ik zeggen dat ik ook als doel had 5 kilo kwijt te raken voor mijn bruiloft én er ook aan gedacht heb om maar meteen een maatje kleiner te bestellen. Gelukkig bleef dat maar een ideetje haha.

Ik heb straks nog 2 sollicitaties, wat zal ik blij zijn als dat achter de rug is en ik me terug op de trouw kan concentreren! Morgen en overmorgen dan nog werken (géén aanrader, mzcharlotte!) en verder aftellen en proberen zoveel mogelijk te relativeren. En voorpret hebben!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S di 8 nov 2011 - 22:12

Spannend Isis, het is bijna zover! Moet je nog veel doen?

Ik had echt de hele tijd geen last van stress en spanning trouwens, zelfs op de dag zelf niet. Tot nu toe nog geen last van een zwart gat, ik zit helemaal vol de komende tijd haha!
OWja, iemand vroeg of we nog weg gaan? We zijn nu allebei weer aan het werk (ik werk in de onderwijssector dus ik kan niet zomaar vakantie nemen helaas), maar in de Kerstvakantie willen we wel een weekje weg gaan. Daar zijn we nu voor aan het kijken. Ik denk dat het Malta gaat worden.

En vrijdag komen onze ceremoniemeesters bij ons eten, we moeten nog een kadootje voor ze bedenken, maar dat is wel echt lastig zeg.

Jullie moeten nog heel even wachten op de foto... Ik kreeg de foto's van mn mobiel (er zijn wel veel foto's gemaakt door anderen maar die heb ik nog niet hier) niet op de pc! Dus ik moet nog ff prutsen, maar ik hoop dat ik er vanavond 1tje kan opzetten.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Isis vr 11 nov 2011 - 19:07

Nou, het is eindelijk zo ver, vandaag trouwen wij! Ik ga zometeen naar de kapper en dan kan mijn dag beginnen! Ik zal ook vrij snel zijn met foto's plaatsen en mijn verhaal vertellen, waarschijnlijk morgen.

Fijne dag allemaal!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Emma_ vr 11 nov 2011 - 20:43

Isis schreef:Nou, het is eindelijk zo ver, vandaag trouwen wij! Ik ga zometeen naar de kapper en dan kan mijn dag beginnen! Ik zal ook vrij snel zijn met foto's plaatsen en mijn verhaal vertellen, waarschijnlijk morgen.

Fijne dag allemaal!

Een hele fijne dag vandaag! Geniet ervan!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 21:33

Heel veel plezier vandaag en het is heerlijk weer als ik het zo zie! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Alex vr 11 nov 2011 - 22:04

Fijne dag, Isis!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  sanne-84 vr 11 nov 2011 - 22:12

Veel plezier! En natuurlijk alvast gefeliciteerd
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 3:42

Een fijne dag, Isis! Geniet er van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S za 12 nov 2011 - 7:58

Isis, veel plezier (beter laat dan nooit :-) ).
Sorry dat ik nog geen foto's heb geplaatst maar ik kreeg de foto's van mn mobiel niet op de pc op een of andere manier. Maar nu heb ik eindelijk een deel van de foto's (die mn ouders en zo gemaakt hebben) op n usb stick, dus ik zal morgen even wat plaatsen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum