maxi cosi past niet in autogordel....
+12
Bruintje Beer
Smaragdje
Spring
Barbabella
Limburg85
PapillonRose
Annemie
pindaatje
Parisienne
Roos
Pien
duckie
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: maxi cosi past niet in autogordel....
In mijn auto lukt het ook maar net om de maxicosi met gordel vast te maken maar het gaat wel als ik de maxicosi goed naar achter zet.
Maar meestal pak ik de stationwagen waar een easybase in zit. Geen geklooi met gordels.
Maar meestal pak ik de stationwagen waar een easybase in zit. Geen geklooi met gordels.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de 2de op marktplaats gekocht, scheelde een hoop geld ! Ik vond het wel het geld dubbel en dwars waard,ProudMama schreef:Easybase staat bij ons ook op het lijstje, maar budget is even krap.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb nog een Familyfix (dus niet met gordel maar met Isofix systeem vast te maken) te koop Die hebben mijn vader en stiefmoeder in hun auto gehad.
Wij hebben wel een verlengstuk aan de gordel. Mijn stiefmoeder is politieagente en heeft het nagevraagd. Bekeuren doen ze het niet in ieder geval, mocht je het daarvoor laten
Wij hebben wel een verlengstuk aan de gordel. Mijn stiefmoeder is politieagente en heeft het nagevraagd. Bekeuren doen ze het niet in ieder geval, mocht je het daarvoor laten
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had het een paar weken terug ook getest en het paste maar net. Onze auto heeft geen achterportieren dus het is wel klungelen.
Ik zat er wel over te denken om zo'n easyfix ofzo aan te schaffen.
Ik zat er wel over te denken om zo'n easyfix ofzo aan te schaffen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier hetzelfde, de gordels in mijn autootje (kia picanto) zijn ook te kort...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Mijn schoonouders hebben een Hyundai Getz en daar zijnde gordels achterin ook te kort.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Hier kon het in de cinquecento(3d) ook net op de voorstoel, achter nooit geprobeerd. In de Stilo(3d) hadden we achterin een easybase, dat ging perfect! Voorin hadden we ruimte zat.
Toen we een 9+stoel gingen kopen paste ook niet alles in de cinq, alleen de Römer... Bij deze gaan de gordels achterlangs en bij de Maxicosi...? voorlangs.
Toen we een 9+stoel gingen kopen paste ook niet alles in de cinq, alleen de Römer... Bij deze gaan de gordels achterlangs en bij de Maxicosi...? voorlangs.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bij de 9+ autostoelen van Maxi Cosi varieert de manier van vastmaken. Bij ons gaat hij inderdaad voorlangs de stoel, omhoog, achter de hoofdsteun langs. Je hebt ze ook waarbij je de stoel in ligstand moet zetten en de gordel onder/achter de stoel langs moet halen en dan vast moet klikken. Bij deze laatste manier heb je een veel minder lange gordel nodig. Het is dus altijd even handig om, voordat je een autostoel koopt, het even te proberen of het wel past met de lengte gordel die je hebt. De nieuwe modellen van Maxi Cosi gaan volgens mij voorlangs en heb je dus een langere gordel nodig.
Raar overigens.. je zou verwachten dat ze gordels wel langer maken....
Raar overigens.. je zou verwachten dat ze gordels wel langer maken....
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier gaat de gordel van de 9+ stoel (Maxi Cosi) inderdaad achter de stoel langs (als ik de gebruiksaanwijzing goed heb gelezen, we gebruiken hem nog niet). En inderdaad raar dat de lengte van de gordels zo kan verschillen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Maxi cosi wassen
» Maxi cosi en zitverkleiner
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi