Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderstoel

+17
Parisienne
Coccinelle
liesje
mauwmauw
Linda
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
pindaatje
Barbabella
Limburg85
Annemie
Kat1980
holaagirl
duckie
PapillonRose
Annie24
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Annie24 zo 10 jul 2011 - 9:49

Mauwwauw; aaaaaaaaaachhhh gossie! Je kan die ook inklappen toch?

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Coccinelle zo 10 jul 2011 - 17:35

Wij hebben de meegroeistoel van tiamo (te koop bij prenatal):
Kinderstoel - Pagina 2 Article9479125

We hebben hem gekregen en zijn er erg blij mee. Er zit een blad bij wat eraf kan en voor nu hebben we er nog een stoelverkleiner in.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Parisienne zo 10 jul 2011 - 17:43

Wij hebben een Advance by Cotinfant. Een heel fijne stoel, wel heel erg duur (rond de 250 euro). Het voordeel vind ik ervan dat hij een goede, hoge leuning heeft. Dit zou ik missen bij de Stokke. De Advance by Cotinfant is ook een meegroeistoel. Het meest fijne aan de stoel is het feit dat hij 5 standen heeft. Met een hendel kan je hem van hoog naar laag schuiven. Zo kan je hem ook aan een kleine tafel zetten, om bijv. te tekenen aan de salontafel. Het blad kan je er ook afschuiven, heel makkelijk door twee knopjes in te drukken. Zonder blad kan je hem aan tafel schuiven.

Kinderstoel - Pagina 2 Advance_By_Cotinfant&f=Cotinfant_Advance_-_Kinderstoel_White_Cream

Het is een prachtige kinderstoel, ik vind hem ook onwijs mooi en fijn! Echter, heb gemerkt dat die van bijvoorbeeld Ikea ook gewoon goed is hoor!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Thunder zo 10 jul 2011 - 19:12

Ik heb dezelfde als Hazeltje. Ik heb hem bij de oudste gekregen, 5 jaar geleden. Hij is ook een tijd als losse tafel en stoel gebruikt en nu gebruiken we hem weer als kinderstoel voor de jongste.

Voordeel: Niet duur, het tafelblad kan eraf en als losse tafel en stoel te gebruiken.
Nadeel: Hij is vrij groot qua omvang.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:37

Coccinelle schreef:Wij hebben de meegroeistoel van tiamo (te koop bij prenatal):
Kinderstoel - Pagina 2 Article9479125

We hebben hem gekregen en zijn er erg blij mee. Er zit een blad bij wat eraf kan en voor nu hebben we er nog een stoelverkleiner in.
Deze hebben wij ook, alleen dan van bambino en bij de kruidvat gekocht. Daar zit Jens nu sinds kort in aan tafel. Verder hebben wij altijd de ikea stoel gehad, ideaal! Je neemt 'm zo mee naar opa en oma bijv. en je kunt hem goed schoonmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:43

Ik heb ook een tripp trapp/stokke stoel, ik ben er onwijs blij mee, die stoelen gaan een eeuwigheid mee en als je visite hebt kan je hem er zo bij zetten. Hij is makkelijk schoon te maken, kan tegen een stootje, en je kindje kan gezellig bij je aan tafel zitten.
Ik zou niets anders willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:17

Lieskuh schreef:
Coccinelle schreef:Wij hebben de meegroeistoel van tiamo (te koop bij prenatal):
Kinderstoel - Pagina 2 Article9479125

We hebben hem gekregen en zijn er erg blij mee. Er zit een blad bij wat eraf kan en voor nu hebben we er nog een stoelverkleiner in.
Deze hebben wij ook, alleen dan van bambino en bij de kruidvat gekocht. Daar zit Jens nu sinds kort in aan tafel. Verder hebben wij altijd de ikea stoel gehad, ideaal! Je neemt 'm zo mee naar opa en oma bijv. en je kunt hem goed schoonmaken.

+1. Wij hebben deze houten stoel gekocht bij Babydump. Mijn zoontje is er nu nog iets te klein voor en we gebruiken dus ook de Ikea stoel. Ideaal ding. In idd goed schoon te maken. Enige nadeel is dat mijn zoontje vorige week heeft geverfd en het blad nu blauw/rood en paars is haha. Is er gewoon ingetrokken. Van alles geprobeerd maar krijg het er niet meer af/uit. Maar ach.. 3 euro en je hebt weer een nieuw blad! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Dolphinne zo 10 jul 2011 - 22:21

Ik heb een Stokke gekregen als kraamcadeau van mijn ouders.
In het begin vond ik het jammer dat er geen blad aan zit, maar nu is het ideaal dat hij gewoon erbij aan tafel kan zitten. Hij neemt ook niet heel veel ruimte als hij gewoon aan tafel staat, hij kan er gewoon net als een gewone eetkamerstoel half onder geschoven worden.
Ik heb ondertussen ook alle verkleiners en beugel eraf zodat mijn zoontje er zelf makkelijk op en af kan klimmen.

Mijn ouders hebben een stoel die je kunt veranderen in een lage stoel en tafeltje. Die vind ik erg veel ruimte in nemen.
De ikea stoel heb ik ook om mee te nemen als we ergens heen gaan op vakantie etc. (meestal staat hij bij mn schoonouders thuis). Die is ook ideaal, maar wel brede poten.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Wennes ma 11 jul 2011 - 7:30

Hier ook een stokke stoel, helemaal tevreden mee want hij kan lekker lang mee.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Mida4you ma 11 jul 2011 - 8:16

Wij hebben de Bambino kinderstoel van de Kruidvat en die bevat heel goed!

Kinderstoel - Pagina 2 Image
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum