Ervaring Scheer & Foppen
+2
Zwerver
Char1
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring Scheer & Foppen
Omdat hier wel meer meiden bezig zijn met het inrichten van een huis leg ik even het volgende voor. Ik moet binnenkort allerlei apparatuur gaan kopen: wasmachine, vaatwasser, TV, gasfornuis. Sinds ITS failliet is gegaan zitten hier in de stad nog een Scheer en Foppen en een Expert (qua grotere winkels). Expert is helemaal aan de andere kant van de stad en ik heb altijd de indruk dat Expert redelijk duur is. Ik neig nu dus naar Scheer en Foppen om alles te gaan kopen. Heeft iemand ervaring met die winkel (bijv service als iets kapot is, prijzen e.d.)?
Eventueel zijn er in een stad verderop een BCC en Mediamarkt, maargoed dat is weer een stukje verder rijden. Wat zouden jullie aanraden?
Eventueel zijn er in een stad verderop een BCC en Mediamarkt, maargoed dat is weer een stukje verder rijden. Wat zouden jullie aanraden?
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaring Scheer & Foppen
Ik heb geen problemen gehad met Scheer en foppen. Onze koelkast komt daar vandaan. Die hebben ze netjes gebracht en ook nog eens een trap omhoog zonder dat wij daar voor hadden betaald
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben toen we gingen samen wonen de vriezer, wasmachine en droger in 1 keer gekocht bij de Expert. (Wij kregen het overigens wel van mn schoonouders). Doordat we het in 1 koop kochten zou ik gewoon echt benoemen dat je een fikse korting wilt. Misschien kun je eerst alleen gaan, je voor laten lichten, keuze maken en dan over de prijs beginnen. Als je dit bij de Expert én bij de S&F doet, kun je even prijzen vergelijken.
Toen wij zijn gaan verhuizen hadden we ook een gasfornuis en koelkast nodig, (wederom gekregen van mn schoonouders) toen zijn we langs expert en S&F gegaan en bij S&F kregen we de meeste korting.
Wat je verder zou kunnen doen is eens bij www.bobshop.nl, die bieden veel aan tegen lagere prijzen als de winkels en bezorgen ook! Je zou dus kunnen kijken bij de winkels, en uiteindelijk daar het bestellen.
Ik heb overigens met beide winkels hele goede ervaringen gehad, netjes keurig thuis bezorgd en zelfs de dingen aangesloten. Toch ga ik nu als ik iets nodig heb eerst naar de S&F en dan pas naar de expert.
Toen wij zijn gaan verhuizen hadden we ook een gasfornuis en koelkast nodig, (wederom gekregen van mn schoonouders) toen zijn we langs expert en S&F gegaan en bij S&F kregen we de meeste korting.
Wat je verder zou kunnen doen is eens bij www.bobshop.nl, die bieden veel aan tegen lagere prijzen als de winkels en bezorgen ook! Je zou dus kunnen kijken bij de winkels, en uiteindelijk daar het bestellen.
Ik heb overigens met beide winkels hele goede ervaringen gehad, netjes keurig thuis bezorgd en zelfs de dingen aangesloten. Toch ga ik nu als ik iets nodig heb eerst naar de S&F en dan pas naar de expert.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou overal langs gaan, als je zoveel moet kopen! Veel zaken kunnen nog makkelijk zakken in hun prijs, zeker bij zo'n deal!
Gast- Gast
Wij hebben ons fornuis en onze wasmachine bij Scheer en Foppen gekocht. Deze was behoorlijk goedkoper dan Expert. Ze hebben onze aankopen netjes thuisbezorgd en ook nog aangesloten, zonder dat we daarvoor betaald hebben. Ik ben dus zeer tevreden oven S en F!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Scheer en Foppen is prima hoor. Inderdaad zorgen dat je korting krijgt, dat gaat je echt wel lukken met zo'n grote aankoop.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb onder andere mijn stofzuiger, strijkijzer en wasmachine daar vandaan. Ook een flinke korting gehad omdat ik meerdere producten afnam. De wasmachine hebben ze ook nog op z'n plek gezet bij bezorging en niet slechts over de eerste drempel (ik woon in een appartement, dat wel) Maar ik vond het erg netjes!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Zo wat een boel reacties al! Ik wil inderdaad wel proberen korting te bedingen. Mijn ouders hebben ook nog iets nodig en die wachten daar express mee, zodat we dat ook in die koop mee kunnen nemen. Maar fijn dat jullie allemaal positieve ervaringen met S & F hebben, dan kan ik daar met een gerust hart heen. Wat ik al zei, die is namelijk het dichtst bij.
Nog meer ervaringen zijn welkom trouwens!
Nog meer ervaringen zijn welkom trouwens!
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Ik had trouwens ook nog 40 euro korting van onze koelkast afgepraat! En dus gratis een etage omhoog. Normaal betaal je daar 10 euro voor.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Fopmuis difrax, stoppen met foppen boek
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: