Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Waarom eet iedereen maar lekker dingen die ik niet mag? Iedere dag weer?! Het is niet eerlijk...Stylegirl schreef:Ik ga nu lekker koken! Een biefstukje bakken en wokgroente erbij
Waarom mag je dat niet? Ik heb de biefstuk helemaal gaar gebakken hoor ..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt als een goed weekend sjaan!
Ik had erg tegen mn weekend op gezien. Het vorige weekend was zo verschrikkelijk (voelde me zo rot en was bijna steeds alleen). Dit weekend had ik ook een 'alleen' vooruitzicht. Mn vriend was t weekend weg met zn voetbalteam.
Echter ik voelde me goed, heb gister lekker gewerkt op de bouw (van mn nieuwe huis), gisteravond met een vriendin naar bios geweest en op het terras gezeten en vandaag heerlijk uitgeslapen. Daarna kwam een andere vriendin, nja kennis meer, en die vertelde dat ze zwanger was. Erg leuk! En nu ook nog eens lekker gegeten. Hihi, het leven kan ook nog best heel leuk zijn
Ik had erg tegen mn weekend op gezien. Het vorige weekend was zo verschrikkelijk (voelde me zo rot en was bijna steeds alleen). Dit weekend had ik ook een 'alleen' vooruitzicht. Mn vriend was t weekend weg met zn voetbalteam.
Echter ik voelde me goed, heb gister lekker gewerkt op de bouw (van mn nieuwe huis), gisteravond met een vriendin naar bios geweest en op het terras gezeten en vandaag heerlijk uitgeslapen. Daarna kwam een andere vriendin, nja kennis meer, en die vertelde dat ze zwanger was. Erg leuk! En nu ook nog eens lekker gegeten. Hihi, het leven kan ook nog best heel leuk zijn
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Smikkel, gezellig dat je bent wezen lunchen met forummers. Jammer dat de rest van t weekend wat minder was! Hopelijk kun je deze week alsnog meeten met die andere mensen.
Ik vind je onderschrift trouwens super mooi!
Ik vind je onderschrift trouwens super mooi!
Curious- Kletskop
Smikkell, fijn dat je het vanmiddag wel leuk hebt gehad .
Sjaan, klinkt goed dat weekend van jou !
Curious, wat fijn dat jouw weekend beter heeft uitgepakt dan je hoopte .
Sjaan, klinkt goed dat weekend van jou !
Curious, wat fijn dat jouw weekend beter heeft uitgepakt dan je hoopte .
Tiana- Ratel
Smikk hoe gaat het nu met je?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ieuw, dan mag het inderdaad, maar kan je net zo goed schoenzolen eten...Stylegirl schreef:ProudMama schreef:Waarom eet iedereen maar lekker dingen die ik niet mag? Iedere dag weer?! Het is niet eerlijk...Stylegirl schreef:Ik ga nu lekker koken! Een biefstukje bakken en wokgroente erbij
Gast- Gast
Alstublieft mevrouw, uw gebakken schoenzool. Welke saus wenst u erbij?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
ProudMama schreef:Ieuw, dan mag het inderdaad, maar kan je net zo goed schoenzolen eten...Stylegirl schreef:ProudMama schreef:Waarom eet iedereen maar lekker dingen die ik niet mag? Iedere dag weer?! Het is niet eerlijk...Stylegirl schreef:Ik ga nu lekker koken! Een biefstukje bakken en wokgroente erbij
Jonguh, ik heb het heeel klein gesneden en dan gebakken en toen de groente erbij gedaan. Mijn vlees was dus echt niet "ieuw" maar nog lekker zacht en niet meer roze van binnen, dus gaar!
Tiana- Ratel
Smikk, fijn dat de meeting leuk was! En jammer dat andere dingen niet gelukt zijn, maar dat komt wel weer. Don't worry, zegt Sjaan dan
Curious, dat klinkt goed! Zo te horen is het echt een heel ander weekend geworden dan verwacht. Schiet het al op met de bouw?
Curious, dat klinkt goed! Zo te horen is het echt een heel ander weekend geworden dan verwacht. Schiet het al op met de bouw?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
We hebben nog nooit foto's gemaaktProudMama schreef:Geen June op de meeting = geen foto's?
Gast- Gast
Bimbam schreef:Alstublieft mevrouw, uw gebakken schoenzool. Welke saus wenst u erbij?
Gast- Gast
Op de bouw schiet het op, we gaan per 1 september daar wonen. Dus het is aftellen nu:)
Echt zo fijn, heb het zo gehad in dit ***** appartement, hihi.
Echt zo fijn, heb het zo gehad in dit ***** appartement, hihi.
Curious- Kletskop
Oh, dat is al bijna! Minder dan 2 maanden! Krijgen we t.z.t. wel een foto-topic van je paleisje?
ProudMama schreef:Bimbam schreef:Alstublieft mevrouw, uw gebakken schoenzool. Welke saus wenst u erbij?
Je leest mijn post niet eens met hoe ik het heb klaargemaakt , maar goed mijn biefstukje was HEERLIJK !
Tiana- Ratel
tegen de tijd krijgen jullie foto's hoor, nu heb ik alleen nog een wat oudere. Want aan de binnenkant is niet zo heel veel te zien nu..
Ofja, niet op foto's, of je moet foto's van gestukadoorde wanden willen zien enzo..
Ofja, niet op foto's, of je moet foto's van gestukadoorde wanden willen zien enzo..
Curious- Kletskop
Nou... m'n 'diner' is op... nu nog wachten op de motivatie om op te gaan ruimen...
Sjaantje schreef:Nou... m'n 'diner' is op... nu nog wachten op de motivatie om op te gaan ruimen...
Succes .
Spannend Curious !
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Sjaantje schreef:Nou... m'n 'diner' is op... nu nog wachten op de motivatie om op te gaan ruimen...
Succes .
Dankje Als je zin hebt, mag jij het ook komen opruimen hoor
hahah zien jullie daar ook altijd zo tegen op? Dat opruimen na t eten?
Ik heb daar zo'n moeite mee!
Ik heb daar zo'n moeite mee!
Curious- Kletskop
Helaas Sjaan, ik heb al genoeg gedaan voor vandaag vind ik .
Tiana- Ratel
Ik ga eindelijk koken. (Ja, dat werd tijd, ik weet het )
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Als ik nu niet ga opruimen heb ik daar de rest van de week weer last van.
Ow, en spijt.
Ow, en spijt.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 10 jul 2011 - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: