Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Welke provider heb je?
Het gebeurd mijn vader namelijk ook regelmatig dat hij mij smsjes zendt die hij niet wil verzenden. Lege smsjes, smsjes die hij al een keer heeft verstuurd, mijn eigen smsjes. Heel vreemd heb ik het altijd gevonden. Maar ik dacht altijd dat hij hem gewoon in zijn broekzak had zitten, terwijl hij altijd heeft aangegeven dat als hij thuis is, de telefoon gewoon op de tafel lag.
Het gebeurd mijn vader namelijk ook regelmatig dat hij mij smsjes zendt die hij niet wil verzenden. Lege smsjes, smsjes die hij al een keer heeft verstuurd, mijn eigen smsjes. Heel vreemd heb ik het altijd gevonden. Maar ik dacht altijd dat hij hem gewoon in zijn broekzak had zitten, terwijl hij altijd heeft aangegeven dat als hij thuis is, de telefoon gewoon op de tafel lag.
Gast- Gast
Mijn vader dus ook. Het begint bij mij heel erg helder te worden, nu. Kan niet anders dan dat ze een probleem met hun netwerk hebben.
Sterkte met het bellen! Ik hoop dat je de goede treft!
Sterkte met het bellen! Ik hoop dat je de goede treft!
Gast- Gast
Ik heb ook hi en sinds ik dat abbo heb ga ik altijd gigantisch over mijn bundel heen. Dat heb ik nog nooit bij telfort gehad. Ik bel of sms niet eens veel dus snap het elke keer weer niet !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik heb ook hi en sinds ik dat abbo heb ga ik altijd gigantisch over mijn bundel heen. Dat heb ik nog nooit bij telfort gehad. Ik bel of sms niet eens veel dus snap het elke keer weer niet !
Mijn vader heeft dus ook een werktelefoon (naast zijn privé mobiele telefoon). En ook hij gaat continu over zijn bundel heen. Terwijl ik 100% zeker weet dat hij enkel met mij en mijn broertje smst. En bellen met zijn eigen telefoon doet hij nauwelijks. Want hij heeft ook een thuistelefoon. En we zijn niet van die praters.
Begin me serieus af te vragen wat er mis is met KPN/Hi. (En is even heel erg blij dat ze al jaren voor Vodafone heeft gekozen. Al zijn dat ook een stelletje oplichters. )
Gast- Gast
Ik vind het ook maar raar ABE. Het mooie is dat ik gewoon hetzelfde aantal minuten ongeveer heb als mijn abbo bij telfort wat ik heb gehad. Dus ik snap het niet en elke maand probeer ik extra op te letten dat ik haast niet bel. Doe bijna alles via whatsapp,ping mail noem maar op.
Maar zodra ik mijn bundel check zit ik er binnen no time overheen en nu dus alweer !
Maar zodra ik mijn bundel check zit ik er binnen no time overheen en nu dus alweer !
Gast- Gast
Een paar maanden geleden heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengt. Van de 60 euro, die ik destijds uitgaf, ging ik naar 36 euro per maand. Ik dacht nog:"Eerst zien, dan geloven". Maar ik zit nu zelfs op 26 euro per maand, omdat ik net mijn smsbox eraf heb gegooid. Ze houden hun woord en dat vind ik wel heel erg fijn. In dat opzicht heb ik ontzettend veel vertrouwen in mijn provider.
Mijn broertje kreeg onlangs een rekening van heb ik jou daar. Honderden euro's. Hij had geen internetabonnement op zijn telefoon, maar de telefoon ging wel elke dag om 00.01u online. Direct gecrediteerd. Ook Vodafone trouwens.
Mijn moeder wilde een nieuwe telefoon en ze was volgens Hi niet zo'n geweldige klant om op een nieuw aanbod te kunnen rekenen. Ik bel, want onze abonnementen liggen een maand van elkaar, en ik kreeg gelijk de BB gratis bij verlenging.
Al met al, ik gebruik Libertel/Vodafone al jaren en ik zou nooit naar een Hi/KPN stappen. Maar misschien komt dat ook door mijn werkgever. Die heeft er ook een pesthekel aan.
Mijn broertje kreeg onlangs een rekening van heb ik jou daar. Honderden euro's. Hij had geen internetabonnement op zijn telefoon, maar de telefoon ging wel elke dag om 00.01u online. Direct gecrediteerd. Ook Vodafone trouwens.
Mijn moeder wilde een nieuwe telefoon en ze was volgens Hi niet zo'n geweldige klant om op een nieuw aanbod te kunnen rekenen. Ik bel, want onze abonnementen liggen een maand van elkaar, en ik kreeg gelijk de BB gratis bij verlenging.
Al met al, ik gebruik Libertel/Vodafone al jaren en ik zou nooit naar een Hi/KPN stappen. Maar misschien komt dat ook door mijn werkgever. Die heeft er ook een pesthekel aan.
Gast- Gast
Btw naar aanleiding van dit ben ik eens even de specificatie gaan bekijken en vergelijken met mijn oproepenlijst. En het klopt helemaal niet !!! Op de specificatie staan nummers die ik gebeld heb die niet eens in mijn oproepenlijst voor komen ????
Gast- Gast
Ik ga eens kijken of ik ergens de specificatie kan uitprinten ik heb zelf geen printer. En dan eens even mijn telefoon doorlopen want volgens mij klopt er geen hol van !
Gast- Gast
Er kunnen heel veel redenen voor zijn waarom een bepaald onbekend nummer op de specificatie staat. Maar goed, we hebben het hier over mobiele telefonie en ik neem nog steeds aan dat deze geen specifieke redenen heeft om in te bellen op nummers die de eigenaar van de telefoon niet kent.
Gast- Gast
Ja dat maar ik heb net de omroepenlijst bekeken. Dus dat wat ik gebeld heb en gebeld ben geworden. En dat klopt niet met de specificatie. Hij geeft b.v. op de specificatie aan dat ik op 10 juni 3x heb gebeld. Terwijl mijn telefoon aan geeft dat ik op 10 juni helemaal niemand heb gebeld !
Gast- Gast
Stuiterbal: Als ik bijv op 3, 5, en 8 juli iemand bel, geeft mijn telefoon alleen het laatste gesprek van 8 juli weer. Misschien is dat bij jou ook zo?
Gast- Gast
Nee, ik neem aan dat ze snappen dat je niet binnen een paar minuten zoveel smsjes kan sturen. Ben benieuwd of ze je een beetje tegemoed komen.
Gast- Gast
Ik heb een vodafone abo, twee maanden mijn telefoon niet gebruikt en twee keer een rekening die dik over mijn bundel heen zit, en deze maand klopt het weer niet. Ik heb ze gebeld, ze zouden me de specificatie mailen, maar die komen niet aan. Ik geloof er ook weinig meer van. Voorheen hield ik altijd belminuten over.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Stuiterbal: Als ik bijv op 3, 5, en 8 juli iemand bel, geeft mijn telefoon alleen het laatste gesprek van 8 juli weer. Misschien is dat bij jou ook zo?
Uhmmm nee ik heb het even nagekeken maar hij geeft alles weer in mijn telefoon (BB) wat ik op 1 dag heb gebeld of gebeld ben geworden.
Gast- Gast
Hoi trouwens
Ik eet kwark met rode besjes
Alex, vervelend. Hoop dat het wordt opgelost!
Ik eet kwark met rode besjes
Alex, vervelend. Hoop dat het wordt opgelost!
Gast- Gast
Dan is het echt raar!!
Ik kan geukkig alle specificaties online inzien, maar doe het eigenlijk nooit. Misschien toch ook maar een keer checken...
Ik kan geukkig alle specificaties online inzien, maar doe het eigenlijk nooit. Misschien toch ook maar een keer checken...
Gast- Gast
En ook niet toevallig de lijst met gebelde nummers gewist/geleegd? Of een aantal specifieke nummers?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:En ook niet toevallig de lijst met gebelde nummers gewist/geleegd? Of een aantal specifieke nummers?
nope ik kijk er normaal nooit in en wis dat echt nooit hahaha. Toevallig dat het me nu eens inviel om dat te checken !
Gast- Gast
Dat soort dingen doe je alleen als je een vaste relatie hebt en dingen doet die niet mogenStuiterbal schreef:Stylegirl schreef:En ook niet toevallig de lijst met gebelde nummers gewist/geleegd? Of een aantal specifieke nummers?
nope ik kijk er normaal nooit in en wis dat echt nooit hahaha. Toevallig dat het me nu eens inviel om dat te checken !
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat soort dingen doe je alleen als je een vaste relatie hebt en dingen doet die niet mogenStuiterbal schreef:Stylegirl schreef:En ook niet toevallig de lijst met gebelde nummers gewist/geleegd? Of een aantal specifieke nummers?
hahahahaha
Gast- Gast
Door dit alles ben ik de mijne ook eens gaan checken en die van mij klopt gelukkig wel!
Edit: Oh ja ik zit bij t-mobile!
Edit: Oh ja ik zit bij t-mobile!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: