Mafkezen tegenwoordig.....
+2
Sorella
Rush
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mafkezen tegenwoordig.....
Dierenbeul voert geiten bloemkool met vishaken
Laatste update: 7 juli 2011 17:34 info
Bekijk op de kaart .AMSTERDAM - In een weiland in Leiden heeft een dierenbeul geprobeerd een bloemkool, waar vishaken in zaten verwerkt, te voeren aan geiten en paarden.
Foto: ANP Dat meldt Dichtbij.nl. De dieren zouden nog niet van de groente hebben gegeten voordat de vishaken gesignaleerd werden.
In hetzelfde weiland, achter de Van 't Hofstraat en de Sitterlaan, werden onlangs stukken glas gevonden die vermoedelijk bewust in het land waren gegooid om de dieren te verwonden.
Ook toen was de eigenaar alert en raakten de dieren niet gewond.
Bekijk op de kaart .AMSTERDAM - In een weiland in Leiden heeft een dierenbeul geprobeerd een bloemkool, waar vishaken in zaten verwerkt, te voeren aan geiten en paarden.
Foto: ANP Dat meldt Dichtbij.nl. De dieren zouden nog niet van de groente hebben gegeten voordat de vishaken gesignaleerd werden.
In hetzelfde weiland, achter de Van 't Hofstraat en de Sitterlaan, werden onlangs stukken glas gevonden die vermoedelijk bewust in het land waren gegooid om de dieren te verwonden.
Gast- Gast
Re: Mafkezen tegenwoordig.....
Je kan je dieren ook nergens meer gewoon buiten laten staan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gore idioten. Knal die lekker af zeg.
Ik voel me al lullig als ik de ene geit meer sla heb gegeven voor mn gevoel itt een andere geit.
Ik voel me al lullig als ik de ene geit meer sla heb gegeven voor mn gevoel itt een andere geit.
Gast- Gast
Zo zielig Bij mijn oude manege zijn een aantal jaar geleden een paar gekken de paarden gaan opjagen in de wei. Gevolg: paarden renden in paniek het prikkeldraad in, 1 moest worden afgemaakt Leuk hoor, zo'n kwajongensgrapje.
Gast- Gast
Hoe is het toch mogelijk dat mensen het in hun botte kop halen om onschuldige beesten dit soort dingen aan te doen?
Ik zou zeggen: Pak ze op en breng ze maar een paar weken naar mij, ik weet er wel raad mee..
Ik zou zeggen: Pak ze op en breng ze maar een paar weken naar mij, ik weet er wel raad mee..
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik zal eens een paar goeie vishaken in hún eten stoppen. Stelletje klojo's.
Gast- Gast
+1, zieke geesten.Reva schreef:Gore idioten. Knal die lekker af zeg.
Gast- Gast
Pff, vind dat altijd zo naar om te lezen
Die mensen mogen ze van mij zelf vishaken voeren!!
Die mensen mogen ze van mij zelf vishaken voeren!!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Los van hoe verschikkelijk ik dit al vind om te lezen. Eigenlijk vind ik het ook best verontrustend, ik bedoel, het is psychologisch gezien volgens mij niet zo'n goed teken als mensen bewust dieren pijn aandoen. Waar zijn dat soort mensen verder toe in staat?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Verschrikkelijk!!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zoiets doen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zoiets doen.
Gast- Gast
Antibes schreef:Los van hoe verschikkelijk ik dit al vind om te lezen. Eigenlijk vind ik het ook best verontrustend, ik bedoel, het is psychologisch gezien volgens mij niet zo'n goed teken als mensen bewust dieren pijn aandoen. Waar zijn dat soort mensen verder toe in staat?
Nou inderdaad dan zit er duidelijke een heleboel steekjes los. En hoe kom je erbij om zoiets te doen? Is het de verveling? De spanning? Of wil je serieus die dieren gewoon weg hebben.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Reva schreef:Gore idioten. Knal die lekker af zeg.
Haha wat lief. Dat vind ik altijd moeilijk met eendjes voeren. Je hebt er altijd een paar bij zitten die nooit wat krijgen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Stomme mensen
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Sunprincess schreef:Dierenbeul voert geiten bloemkool met vishaken
Bah wat een zieke geest hebben sommigen mensen zeg! Ook nog eens bij dieren wat ik nog het ergste vind omdat die niet kunnen praten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Dat speelgoed van tegenwoordig..
» Al die schandalen van tegenwoordig ...
» ''De jeugd van tegenwoordig...''
» Wat is er tegenwoordig beter?
» Wat is een 'normaal' oppastarief tegenwoordig..
» Al die schandalen van tegenwoordig ...
» ''De jeugd van tegenwoordig...''
» Wat is er tegenwoordig beter?
» Wat is een 'normaal' oppastarief tegenwoordig..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: