Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vloeien

+14
Happydobby
Thunder
Annie24
Monnie
Annemie
koNijntje
Teddyaapje
Pien
Pussycat
Ezzer
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Susan
yes1984
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vloeien Empty Vloeien

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 23:14

Hallo dames,

Hoe lang hebben jullie na de bevalling gevloeid?
En hadden jullie hier speciale onderbroeken voor aangeschaft i.v.m. het kraamverband?
Ik draag nu steeds van die elastische damesboxers, heb geen speciale zwangerschapslingerie. En vraag me af of dat voor de periode wel nodig is.

Groetjes!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Susan wo 6 jul 2011 - 23:18

Boxers zijn wel vervelend met kraamverband, vind ik zelf, omdat het dan al vrij snel in zo'n pijpje gaat zitten zeg maar. Ik denk niet dat je speciale zwangerschapslingerie hoeft te kopen, maar gewoon wat slips die goed aansluiten en lekker zitten om je buik, dus niet met al te strak elastiek. Bij de HEMA verkopen ze van dat naadloze ondergoed, dat zit erg lekker. Er zit zelfs geen labeltje in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 23:19

Ik heb halverwege mijn zwangerschap bij de hunkemoller stapel katoenen hipsters besteld in een maatje groter. Zitten nu prima, en na de bevalling past daar makkelijk kraamverband tussen.
Dus niks speciaals.

In mijn kraampakket zaten wat van die netbroekjes die je weg kan gooien, zijn ook ideaal. Vlg mij zijn die ook te koop bij de apotheek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Bruintje Beer wo 6 jul 2011 - 23:20

ik heb niet echt hevig gevloeid maar het heeft 3/4 weken geduurd voordat het helemaal over was.
Ik heb 2 weken netbroekjes aangehad. Die in mijn kraampakket zaten en had een pak meegenomen van mijn werk.
Daarna gewoon mijn boxers aangehad.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Flip Fluitketel wo 6 jul 2011 - 23:22

Na de bevalling heb ik ongeveer 3 á 4 wkn gevloeid. In het kraampakket van mijn verzekering zaten 2 netbroekjes en verder heb ik nog netbroekjes van mijn werk 'geleend'. Ideaal je kan ze ook 'hergebruiken', want ze kunnen in de wasmachine.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Ezzer wo 6 jul 2011 - 23:38

Ik heb zo'n 6 weken gevloeid na m'n bevalling. Laatste 2 weken was wel minimaal hoor.
Ik heb de eerste week van die netbroekjes aan gehad. Vond ze ideaal! Daarna wat ruimere onderbroeken.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 23:41

Ik heb een maand ongeveer gevloeid.
Ik gebruikte de boxers van mijn man. Ideaal.

Daar apste ook twee kraamverbanden in want aan 1 had ik echt niet genoeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Pussycat wo 6 jul 2011 - 23:50

Ik heb ook gewoon ondergoed bij de hema gehaalt Very Happy ideaal een maatje groter en kraamverband past er dan prima tussen.

Ik heb trouwens 3 weekjes gevloeid.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 23:52

Vloeien 3-pak_knickers_-_zwart_-_s-19636225-big

bovenstaande heb ik, begin nu alleen te twijfelen of dat wel handig is met kraamverband, ze zitten me namelijk al erg groot en wijd en dan gaat het natuurlijk alleen maar makkelijker schuiven....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:03

Hoe ik het bij de eerste deed weet ik niet meer eigenlijk. Heb toen zes weken gevloeid.

Bij de tweede heb ik in de kraamweek de boxers van mijn vriend aangehad, die zaten erg lekker en hebben precies zo'n ruimte waar het kraamverband in kan. Toen heb ik tien weken gevloeid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Teddyaapje do 7 jul 2011 - 0:28

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoelang ik precies gevloeid heb. Volgens mij was het na 3 of 4 weken zo goed als over maar het is daarna nog even terug gekomen. Denk in totaal 6 weken. Bij mij was het trouwens heel weinig, als ik ongesteld was had ik meer bloedverlies.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  koNijntje do 7 jul 2011 - 0:30

ik vloei nogsteeds, al is het minimaal (morgen 2 weken geleden) heb sowieso niet heel veel gevloeid, vind ik..
de eerste week heb ik netbroekjes gedragen met kraamverband. sinds ik over ben gestapt op maandverband heb ik van die strakke boxers van de hema aan.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Annemie do 7 jul 2011 - 0:32

Ik heb de eerste dagen in het ziekenhuis gelegen en weet niet hoeveel ik gevloeid heb toen, maar toen ik eenmaal naar huis mocht, vloeide ik bijna niet, dus ik gebruikte gewoon maandverband, voor zover dat ook nodig was.
Ik had boxers van de Hema en die vond ik ideaal, want die rekte ook goed mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Monnie do 7 jul 2011 - 0:35

Ik heb zo'n 6 weken gevloeid na de bevalling, de laatste 2 weken was het wel minimaal. Ik had ook ondergoed een maatje groter gekocht, dat ging prima.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:35

Ik vloeide euhm ongeveer een week en daarna een klein beetje ( te vergelijken met dag 1 van de menstruatie) ongeveer een weekje.
Ik droeg boxers en daar kon ik mooi het kraamverband in doen en dat zat het lekkerst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:09

Ik heb 10 weken gevloeid de laatste keer, maar niet heel erg al die weken, alleen de 1e week was het wat meer.
Ik had grote onderbroeken gekocht bij de zeeman, maar had al die tijd mijn zwangerschapsondergoed aan, dat zat heerlijk ivm de keizersnee, en het verband bleef goed zitten.
Die netbroekjes vind ik vreselijk vervelend zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Annie24 do 7 jul 2011 - 2:47

Ik vloeide 4 weken hevig en daarna 2 weken weinig. Op zondag stopte het en op dinsdag werd ik ongesteld Twisted Evil
Ik droeg normale onderbroeken in een maatje groter en had in het begin kraamverband (soms 2 op elkaar) en later Kotex maandverband omdat daar geen plastic laagje opzit en je dus geen irritatie krijgt.

Over de onderbroek had ik in het begin zo'n netbroekje aan en later een boxershort als ik thuis was. Gaf me toch nét iets meer zekerheid als er kraamvisite was ivm doorlekken.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Thunder do 7 jul 2011 - 2:50

Bij de oudste heb ik lang gevloeid zeker zo'n 10 weken. Bij de jongste was ik er met 3 weken vanaf. De eerste dagen droeg ik zo'n netbroekje met kraamverband. Na een dag of 4 droeg ik mijn eigen slips en boxers.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  yes1984 do 7 jul 2011 - 6:07

Ik heb net even in mijn kraampakket gekeken. En op het lijstje staat een netbroekje. Maar dat is nu net wat ontbreekt haha. Toch maar even langs de apotheek. Misschien zijn ze voor de eerste week (of weken) handig.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 6:37

Ik had boxers van de Zeeman gehaald, van dat gladde stof..en daar kon de 1e week kraamverband in, en toen was het hevige vloeien echt wel voorbij, ik denk daarna nog een goeie week met normaal maandverband gelopen en toen was het bij gelukkig al over!
En toen droeg ik gewone slips :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Happydobby do 7 jul 2011 - 6:46

Ik heb netbroekjes van mijn werk meegenomen, zaten niet in mijn kraampakket, ook had ik van mijn schoonmoeder oma ondergoed gekregen voor na de bevalling. Gewoon zo'n pakket met 7 onderbroeken. Van de C&A waren die.
Ook heb ik die broekjes die Pien heeft in haar post maar die vind ik ook te wijd.

Als ik dat ondergoed van mijn schoonmoeder niet had gekregen was ik naar zeeman gegaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Pandora do 7 jul 2011 - 6:58

De dagen dat ik in het ziekenhuis lag droeg ik een netbroekje, maar ik vond deze niet echt fijn. Ze krulden de hele tijd op bij mij. Zodra ik uit het zieknhuis ontslagen was ben ik een soort van hipsters van de Zeeman gaan dragen, die had ik speciaal voor na mijn bevalling gekocht in een grote maat en daar paste prima het kraam/maandverband in.

Ik heb al met al toch wel een week of 6 gevloeid, en ik gok dat ik na zo'n 3 maanden weer ongesteld werd.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  PapillonRose do 7 jul 2011 - 7:09

Ik heb na de bevalling een week of 6 gevloeid. De laatste 2 weken minimaal overigens. De eerste twee dagen in het ziekenhuis heb ik netbroekjes gedragen en daarna ook nog een paar dagen thuis. Ik vond ze ideaal! Daarna hipsters van de Zeeman die ik tijdens de zwangerschap gekocht had en die zaten prima met kraamverband erin.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  sheila123 do 7 jul 2011 - 19:56

Ik heb beide keren niet lang gevloeid een week of 3 totaal. Ik had tijdens de zwangerschap een stel zwarte stretch onderbroeken bij de zeeman gehaald in een maatje groter,echt top zaten die!! Zo paste het verband er goed in.

Hier zaten 2 netbroekjes in het kraampakket maar heb ze nooit gebruikt.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  yes1984 do 7 jul 2011 - 21:37

Droegen jullie ook nog een broekje over het netbroekje heen voor extra bescherming of meer comfort?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloeien Empty Re: Vloeien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum