Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Pffff, ik ben op zoek naar een jurk voor bruiloft. Wat een hel. Kan moeilijk in t zwart gaan..toch? Kan donkerblauw wel?
Gast- Gast
Wat is er mis met een Little Black Dress? Dat kan altijd toch?Reva schreef:Pffff, ik ben op zoek naar een jurk voor bruiloft. Wat een hel. Kan moeilijk in t zwart gaan..toch? Kan donkerblauw wel?
Gast- Gast
Hup, opruimen voor je date!!Burn schreef:Goedemorgen!
Ik wou om half 10 m'n bed uit.. Maar lig er nog steeds!
En ik moet nog wel ff wat doen hier.. Anders is het zo'n troep! :p
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat is er mis met een Little Black Dress? Dat kan altijd toch?Reva schreef:Pffff, ik ben op zoek naar een jurk voor bruiloft. Wat een hel. Kan moeilijk in t zwart gaan..toch? Kan donkerblauw wel?
Het leek me niet zo feestelijk met een zomerbruiloft, maar omdat ik alleen zwart draag dacht ik nou een compromis naar donkerblauw. Reva zwart. Reva niet jurk.
Gast- Gast
Sjaan ook zwart! Maar ben de laatste tijd wel van iets meer kleur. En little black dress kun je ook opleuken met zomersgekleurde accessoires, toch?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Sjaan, alles goed?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha! En ik moet ook nog ff de was doen en douchen.. Blegh! ..
Ik denk dat ik er zo dan echt maar is uit ga!
Ik denk dat ik er zo dan echt maar is uit ga!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gewoon combineren met een leuke kleur accesoires! Rode taille riem, rode clutch, rode pumps...Reva schreef:ProudMama schreef:Wat is er mis met een Little Black Dress? Dat kan altijd toch?Reva schreef:Pffff, ik ben op zoek naar een jurk voor bruiloft. Wat een hel. Kan moeilijk in t zwart gaan..toch? Kan donkerblauw wel?
Het leek me niet zo feestelijk met een zomerbruiloft, maar omdat ik alleen zwart draag dacht ik nou een compromis naar donkerblauw. Reva zwart. Reva niet jurk.
Gast- Gast
Zekers! En met jou?VeryCherry schreef:Hey Sjaan, alles goed?
Sjaantje schreef:Zekers! En met jou?VeryCherry schreef:Hey Sjaan, alles goed?
Kan beter, mijn ouders gaan vannacht op vakantie en degene die op de hond zou passen wil ineens niet meer. Hij kan hier een week zijn, maar dan moet er wel een oplossing zijn voor als wij weg zijn en ik weiger die oplossing aan te dragen of er geld aan uit te geven. En die hond hier kost me onmogelijk veel werk extra. Ik kan dan niet eens rustig spullen inpakken en hier opruimen en schoonmaken, dat komt dan allemaal terecht op de laatste dag. Gezellig gestrest op vakantie...
Kan iemand me een schop verkopen en zeggen dat ik me morgen moet ziekmelden? Ik steven echt recht op een burnout af geloof ik...
Gast- Gast
zo ik ben er weer, m`n bestellingen zijn klaar. Wat balen VC dat jullie nu opeens voor de hond moeten zorgen. En inderdaad hun moeten zelf maar een oplossing zoeken voor die andere week. Het is hun huisdier niet die van jullie.
Gast- Gast
Mijn vader belde vanmorgen al heel vroeg, om kwart voor acht, schrok me al de pleuris eigenlijk. En dat de hond nu 1 weekje bij ons komt vind ik niet zo heel erg. Dat was in eerste instantie al de bedoeling, hij zou dan 1 week bij ons komen en dan zouden wij hem wegbrengen, maar nu doet die eikel bij wie hij zou komen ineens moeilijk. En ik wil wel zeker weten dat de hond goed terecht komt, ook al is het niet echt mijn hond, ik ben gek op dat beest. Alleen is het niet eerlijk dat het nu ons probleem wordt.
Nu! Bellen!! Echt hoor, beter nu stoppen als straks totaal de vernieling in gaan!!_Leaf_ schreef:Kan iemand me een schop verkopen en zeggen dat ik me morgen moet ziekmelden? Ik steven echt recht op een burnout af geloof ik...
Gast- Gast
Leaf: MELD JE ZIEK!!!!!!
Even aan jezelf denken, meissie, zéker als je het idee hebt dat er een burn-out aan zit te komen. Je hebt zoveel meegemaakt de afgelopen tijd dat het niet gek is dat je het allemaal even niet meer trekt. Eerst aan jezelf denken en er weer een eind bovenop komen en dán pas weer aan werk denken!!
Even aan jezelf denken, meissie, zéker als je het idee hebt dat er een burn-out aan zit te komen. Je hebt zoveel meegemaakt de afgelopen tijd dat het niet gek is dat je het allemaal even niet meer trekt. Eerst aan jezelf denken en er weer een eind bovenop komen en dán pas weer aan werk denken!!
Ow VC dat is vervelend! Heleboel stress erbij vanwege zo'n knuppel... Is geen prettige voorbereiding van je vakantie Wanneer gaan je ouders? Hebben ze niemand anders achter de hand??
Voor jou ook een
Voor jou ook een
Mijn ouders gaan vannacht weg, dus voor hen komt het ook niet goed uit, dat weet ik ook wel. Heb net mijn vader gesproken en volgende week kan de hond wel bij die vent, maar ik vertrouw er niet op. Wat nou als hij niet thuis is als we de hond komen brengen enzo, of als hij er niet goed voor zorgt.
Nee idd, je wilt wel zéker weten dat alles goed geregeld is... Lekker dan!
Ik zit nu al op mijn werk, maar ik ben duizelig en zweverig en heel erg benauwd (typische stresskwaal)....En morgen geven we natuurlijk die housewarming, moet ik eerst nog tot 2 uur werken en daarna dat feestje organiseren....Ik trek dat gewoon niet
Bah! Loop nu echt even tegen mijn grenzen aan. Morgen is het ook nog eens 3 maanden geleden dat ik hoorde dat papa dood is.
Bah! Loop nu echt even tegen mijn grenzen aan. Morgen is het ook nog eens 3 maanden geleden dat ik hoorde dat papa dood is.
Gast- Gast
Mogguh allemaal!
Reev, is het geen chips dan bezorg je me wel weer zin in frikandellen.
Reev, is het geen chips dan bezorg je me wel weer zin in frikandellen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Leaf, meld je nu dan ziek joh. Straks ga je tegen de vlakte of zo. Je moet deze werkdag niet afmaken en gewoon naar huis gaan. Als ze het niet begrijpen zijn ze gek.
Leaf, dan is het morgen nog een extra beladen dag ook... Meld je alsjeblieft ziek, want hoe langer je ermee door blijft lopen, hoe harder je jezelf ermee hebt!
Is voor je housewarming al wel een deel geregeld? Qua boodschappen? Kun je evt iemand vragen je te helpen met de rest vd voorbereidingen?
Edit: en als het echt niet gaat... afblazen en verzetten die housewarming!
Is voor je housewarming al wel een deel geregeld? Qua boodschappen? Kun je evt iemand vragen je te helpen met de rest vd voorbereidingen?
Sjaantje schreef:Leaf, dan is het morgen nog een extra beladen dag ook... Meld je alsjeblieft ziek, want hoe langer je ermee door blijft lopen, hoe harder je jezelf ermee hebt!
Eens met Sjaan. En met de rest, je moet echt voor jezelf kiezen nu.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb een nulurencontract, dus ik krijg gewoon niet betaald als ik me ziek meld...
Voor morgen is er al een hoop geregeld gelukkig! De versieringen, de drank, de muziek regel ik vanavond nog even (kwestie van gebrande cdtjes bij de vriend van mijn moeder ophalen), boodschappen doe ik morgen met mijn zusje, zij maakt dan de hapjes...Ik doe dan de versieringen en het schoonmaken en klaarmaken, samen met mijn vriend (die eerst ook nog even moet werken). Ik heb gewoon zo'n behoefte aan even schandalig lang uitslapen....
Voor morgen is er al een hoop geregeld gelukkig! De versieringen, de drank, de muziek regel ik vanavond nog even (kwestie van gebrande cdtjes bij de vriend van mijn moeder ophalen), boodschappen doe ik morgen met mijn zusje, zij maakt dan de hapjes...Ik doe dan de versieringen en het schoonmaken en klaarmaken, samen met mijn vriend (die eerst ook nog even moet werken). Ik heb gewoon zo'n behoefte aan even schandalig lang uitslapen....
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik heb een nulurencontract, dus ik krijg gewoon niet betaald als ik me ziek meld...
Kun je het je echt niet veroorloven? =(
Anders zou ik zeggen meld je nu ziek. Je geeft nagenoeg NOOIT aan dat het je teveel wordt en ik denk dat ze het bij je bedrijf ook echt wel snappen als er even een punt is dat je adem moet halen. Dan zou je nu lekker naar huis kunnen zo, wellicht een middagdutje en alvast wat dingetjes regelen qua muziek halen/schoonmaken. En dan morgen rustig uitslapen en de laatste dingetjes?
Ik probeer nog steeds te komen, ik denk dat het wel lukt! =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: