Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Bimbam schreef:Dit is trouwens mijn 500e post, krijg ik nu nog een sterretje??
Jaaaa! Bimbambomis fluisteraar-af!
Dat vraagt om taart! Iemand een stukje?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hou op, schei uit... ik heb zo'n honger...Bimbam schreef:Alex schreef:Bimbam schreef:Dit is trouwens mijn 500e post, krijg ik nu nog een sterretje??
Jaaaa! Bimbambomis fluisteraar-af!
Dat vraagt om taart! Iemand een stukje?
En ik heb iets heel fouts gedaan... Youtube opgestart en ik zit oude sketches van André van Duin te kijken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Nog nooooooooooit gelezen...!Reva schreef:Dat zegt Smikkell weleens toch, die dingen. Als iemand geen reactie fgeeft ofzo..'maar ze vernieuwen wel de pagina' etc.
Ik ook niet. Geen flauw idee ook wat je bedoelt.
Gast- Gast
Nou eh, ik geloof dat ik maar ga slapen, truste dames!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gelukkig, Lex, lig het tenminste niet aan mij
Truste, Toet!
Truste, Toet!
Heb je niks te eten in huis Sjaan?
Bimbam- Kletskop
Jawel... Denk ik... Het is alleen niet veel, hooguit een sultana of een boterham, vrees ikBimbam schreef:Heb je niks te eten in huis Sjaan?
Ik heb vandaag boodschappen gedaan en ik heb helemaal geen vreetbui-spullen gehaald.
Gast- Gast
Dus ik hoef ook niet in jouw kast te komen kijken voor wat lekkers?Alex schreef:Ik heb vandaag boodschappen gedaan en ik heb helemaal geen vreetbui-spullen gehaald.
Alex schreef:Ik heb vandaag boodschappen gedaan en ik heb helemaal geen vreetbui-spullen gehaald.
Cool Lexie! Ik ook, heb alleen maar dingen gekocht die ook echt nodig waren.
Bimbam- Kletskop
Sjaantje schreef:Dus ik hoef ook niet in jouw kast te komen kijken voor wat lekkers?Alex schreef:Ik heb vandaag boodschappen gedaan en ik heb helemaal geen vreetbui-spullen gehaald.
Klopt! Sorry!
Gast- Gast
Ik heb al wat gevonden: een paracetamol, een naproxen, een foliumzuur en een sultana. Daar krijg ik mijn buikie wel weer mee gevuld voor vannacht
Ho Ho, Reva ook maandag en gisteren met boodschappen doen geen chips en ander vreetwerk gekocht.
Gast- Gast
Gewoon een boel water erbij gooien Sjaan, dat geeft ook een vol gevoel. Nadeel is wel dat je misschien vannacht een paar keer je bed uit moet
Bimbam- Kletskop
Blegh, dat moet ik toch wel... vandaag bij m'n tante teveel koffie gedronken, loop al de hele avond te lopen!Bimbam schreef:Gewoon een boel water erbij gooien Sjaan, dat geeft ook een vol gevoel. Nadeel is wel dat je misschien vannacht een paar keer je bed uit moet
Reva schreef:Ho Ho, Reva ook maandag en gisteren met boodschappen doen geen chips en ander vreetwerk gekocht.
Good for you!
Gast- Gast
EN niet mn wekelijkse beloning voor het boodschappen doen op dinsdag, twee kaascroissantjes voor in de auto.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Blegh, dat moet ik toch wel... vandaag bij m'n tante teveel koffie gedronken, loop al de hele avond te lopen!Bimbam schreef:Gewoon een boel water erbij gooien Sjaan, dat geeft ook een vol gevoel. Nadeel is wel dat je misschien vannacht een paar keer je bed uit moet
Ja, fijn is dat. Je kunt ook op de plee gaan slapen. Of de plee naast je bed neerzetten. Of eh, voortaan minder koffie drinken
Bimbam- Kletskop
Bimbambom, gelukkig heb ik de wc op 3 meter afstand van mijn bed
Dus ik ga maar eens richting dromenland... tot morgen en slaap lekker alvast!
Sjaantje schreef:Bimbambom, gelukkig heb ik de wc op 3 meter afstand van mijn bed
Ah kijk, dat is ideaal! Ik moet altijd eerst de trap af. En dan slaapdronken richting badkamer lopen, altijd leuk als ik de was heb opgehangen. Ben al flink wat keren tegen het wasrekje aangelopen.
Slaap lekker Sjaan! Ik ga ook richting bed, welterusten allemaal!
Bimbam- Kletskop
Nee, mijn badkamer grenst aan de slaapkamer, ideaal! Volgens mij word ik zelfs niet eens echt wakker als ik 's nachts naar de wc moet hahaha. Ik stommel er slaapdronken heen, zit slaperig op de wc en stommel weer terug.
Eén keer, toen ik nog samenwoonde, ben ik dus écht weer in slaap gevallen 's nachts op de wc... mijn ex vond me toen ie zelf ook moest plassen
Maar ik heb een aangepast toilet, met van die beugels ernaast om op te steunen dus daar kan ik lekker op leunen als ik moe ben hahaha!
Eén keer, toen ik nog samenwoonde, ben ik dus écht weer in slaap gevallen 's nachts op de wc... mijn ex vond me toen ie zelf ook moest plassen
Maar ik heb een aangepast toilet, met van die beugels ernaast om op te steunen dus daar kan ik lekker op leunen als ik moe ben hahaha!
Sjaantje schreef:Nee, mijn badkamer grenst aan de slaapkamer, ideaal! Volgens mij word ik zelfs niet eens echt wakker als ik 's nachts naar de wc moet hahaha. Ik stommel er slaapdronken heen, zit slaperig op de wc en stommel weer terug.
Whahahaha, briljant!
Nu ga ik echt slapen hoor, welterusten!
Bimbam- Kletskop
Da's weer es wat anders dan forummen onder de doucheReva schreef:Ik eet druiven in bed
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: