Probleem met maillot/panty
+11
Atelier Madame
teletascha
Dennenappel
Guus
minoessepoes
PapillonRose
Verde
Melis_je
Phileine
Zora
Rush
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Probleem met maillot/panty
Ik draag heel graag rokjes en jurkjes maar ik erger me aan een probleem dat ik heb met maillots en panty's. Ik krijg altijd last van mijn buik ervan, omdat die band in mijn maag prikt. Nou heb ik altijd vrij snel last van mijn buik dus het is wel een gevoelig punt van mijn lijf, maar ik wil ook lekker zonder kramp en een afdruk in mijn buik een panty aan. Nou zou je denken, dan neem je een maatje groter, maar dan slobberen ze om mijn benen (dat is nu al zo). Iemand een idee of ben ik de enige met dit probleem?
Gast- Gast
Re: Probleem met maillot/panty
Je hebt ook wel speciale heup panty`s toch? Of krijg je dan een muffin top? Dat heb ik namelijk wel
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je hebt ook wel speciale heup panty`s toch? Of krijg je dan een muffin top? Dat heb ik namelijk wel
Ja ik vrees dat dat bij mij ook gebeurd
Gast- Gast
Ik kan sommige ook wel optrekken tot over mijn buik. Supersexy natuurlijk maar zit wel lekker.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Ik kan sommige ook wel optrekken tot over mijn buik. Supersexy natuurlijk maar zit wel lekker.
Dat heb ik nu dus ook, maar nu drukt ie tegen mijn maag en anders tegen mijn darmen :S
Gast- Gast
Ja, en dan zie je soms weer zo`n ribbeltje of naadje door je shirt als je 'm hoog optrekt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha misschien kun je zulke hoge kopen dat je ze bij je BH kunt instoppen
Zora- Ratel
Zora schreef:Haha misschien kun je zulke hoge kopen dat je ze bij je BH kunt instoppen
Hahahahah ja of dat het een pak is met bandjes over mijn schouders Of een zwangerschapsmaillot
Laatst aangepast door Fauve op wo 6 jul 2011 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij maillots en panty's heb ik dat ook altijd, maar bij leggings heb ik er geen last van. Ik vind maillots vaak ook niet prettig aansluiten.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Fauve schreef:Zora schreef:Haha misschien kun je zulke hoge kopen dat je ze bij je BH kunt instoppen
Hahahahah ja of dat het een pak is met bandjes over mijn schouders Of een zwangerschapsmaillot
Kijk, da's pas sexy
Zora- Ratel
Zijn je rokjes lang genoeg voor hold-ups? Ik weet wat je bedoelt, maar bij mij doet het geen pijn.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Hmm dat is wel een idee, al weet ik inderdaad niet of ze lang genoeg zijn daarvoor.
Gast- Gast
De leggings van H&M Mama zitten echt lekker, niet zo strak op je buik (als je niet zwanger bent). Zou het gewoon eens proberen hoor.
Daar zit natuurlijk een extra stuk in voor je buik. Sexy... tja... Dat niet, maar dat vind ik gewone legging- pantys ook niet!
Daar zit natuurlijk een extra stuk in voor je buik. Sexy... tja... Dat niet, maar dat vind ik gewone legging- pantys ook niet!
Gast- Gast
Kan me een tip herinneren van m'n oma: die band bovenin inknippen! Dan knelt die niet meer in je buik! Als de panty/maillot voor de rest wel goed past, blijft het als het goed is wel zitten. Al doe ik er meestal nog een broekje overheen, voor de zekerheid
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Herkenbaar, ik heb dit ook.. Daarom draag ik ook meestal leggings, zomer en winter. En als ik eens een panty of maillot draag die zo hoog valt dan doe ik er een broekje overheen en vervolgens sla ik de maillot/panty om naar beneden. Maar dat doe ik alleen als de kleding het toelaat, anders krijg ik idd ook een muffintop
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Sabgirl schreef:Kan me een tip herinneren van m'n oma: die band bovenin inknippen! Dan knelt die niet meer in je buik! Als de panty/maillot voor de rest wel goed past, blijft het als het goed is wel zitten. Al doe ik er meestal nog een broekje overheen, voor de zekerheid
Inknippen? Bedoel je gewoon zeg maar verticaal de schaar erin zetten?
Gast- Gast
Fauve schreef:Sabgirl schreef:Kan me een tip herinneren van m'n oma: die band bovenin inknippen! Dan knelt die niet meer in je buik! Als de panty/maillot voor de rest wel goed past, blijft het als het goed is wel zitten. Al doe ik er meestal nog een broekje overheen, voor de zekerheid
Inknippen? Bedoel je gewoon zeg maar verticaal de schaar erin zetten?
Jep en dan echt alleen de band, dan krijg je ook geen ladders. Ik deed het vroeger ook weleens.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh dat ga ik even proberen! (heb toevallig een panty aan haha)
Edit: aaaah dat voelt een stuk fijner!
Gast- Gast
Hahaha, mijn opa deed dat vroeger met zijn lange onderbroeken en sokken
Gast- Gast
Mijn zusje had per ongeluk de maillots van H&M voor mij meegenomen ipv leggings, daar heb ik toen de voeten afgeknipt. Gaan al weken mee, zelfs in de wasmachine en droger krijg ik geen ladders!!
En zitten nu beter als gewone leggings omdat het bij de enkels minder strak is
En zitten nu beter als gewone leggings omdat het bij de enkels minder strak is
Gast- Gast
Fauve schreef:Oeh dat ga ik even proberen! (heb toevallig een panty aan haha)
hahaha dit doet me denken aan mn vader die zn broek op 'de vreethaak' zet als hij lekker had gegeten
maar ik heb hetzelfde, dus heb eigenlijk altijd hold ups aan van panty en maillots trek ik op tot aan mijn bh haha ik ga dat inknippen ook proberen!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Inknippen is inderdaad fijn!
Verder vouw ik ze naar beneden toe, wel kans op muffins dan, maar dat liever dan amper kunnen lopen van de pijn.
Verder vouw ik ze naar beneden toe, wel kans op muffins dan, maar dat liever dan amper kunnen lopen van de pijn.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zou ook zeggen de zwangerschapsmaillot/panty van de h&m proberen
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
wat bedoelen jullie precies met muffins?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zie de gelijkenis...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2