Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spoedvraagje panty!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Spoedvraagje panty!

Bericht  Gympie wo 5 sep 2012 - 21:45

Omdat het weer morgen twijfelachtig is en ik een bruiloft heb, wil ik voor de zekerheid een panty halen. Ik ben zelf niet zo'n fan van huidskleurig dus het liefste een donkere. Alleen welke denier? Ik heb een gemiddelde blanke huidskleur, het jurkje is kobaltblauw en is glanzend.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  _Cyn_ wo 5 sep 2012 - 21:46

Ik vind 15den altijd het mooist...
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Error wo 5 sep 2012 - 21:47

hmm zou ik 20-30 doen. En dan geen glanzende panty.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 22:45

Ik zou 20 doen maar niet te glanzend maar ook geen mousse.. want dat vind ik zo neppig.

Bij Hema hebben ze mooie (control) panty's. Die zijn echt heel mooi qua matte glans. Ze zitten alleen wel ontzettend strak omdat het dus eigenlijk control panty's zijn :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gympie do 6 sep 2012 - 0:52

Thanks, ik ga voor 20 den en zal bij de Hema even kijken!

Ik ben echt een noob, maar een controlpanty, waarom zit dat zo strak? En kan ik dan niet beter een grotere maat nemen?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Mari do 6 sep 2012 - 0:57

Grr, kan even niet op de naam komen. Bij hema heb je iets duurdere panty's die je een mooier silhouette geven of pantys die goed doen voor je billen. Deze panty's vind ik zelf altijd heel fijn, die voor je silhouette glanzen en ik vind ze wow. Ik doe er ook altijd best een paar keer mee, in een waszakje en weer zo goed als nieuw. Volgens mij zijn die 20den.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gympie do 6 sep 2012 - 1:13

Mari schreef:Grr, kan even niet op de naam komen. Bij hema heb je iets duurdere panty's die je een mooier silhouette geven of pantys die goed doen voor je billen. Deze panty's vind ik zelf altijd heel fijn, die voor je silhouette glanzen en ik vind ze wow. Ik doe er ook altijd best een paar keer mee, in een waszakje en weer zo goed als nieuw. Volgens mij zijn die 20den.

Is dat niet die controlpanty? Maar het mag niet te glanzend, of bedoel je dat niet?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 2:10

Gympie schreef:
Mari schreef:Grr, kan even niet op de naam komen. Bij hema heb je iets duurdere panty's die je een mooier silhouette geven of pantys die goed doen voor je billen. Deze panty's vind ik zelf altijd heel fijn, die voor je silhouette glanzen en ik vind ze wow. Ik doe er ook altijd best een paar keer mee, in een waszakje en weer zo goed als nieuw. Volgens mij zijn die 20den.

Is dat niet die controlpanty? Maar het mag niet te glanzend, of bedoel je dat niet?

Die bedoel ik ja!! hahaha maar ze zijn niet superglazend. Ik vind ze een mooie glans hebben maar niet zo jaa euh zoals een glimlegging ofzo.

Ze zitten inderdaad straks omdat het een 'correctiepanty' is.. Ik neem altijd een maat groter bij panty's omdat ze anders te kort zijn. Bij deze ook gedaan dus. Ze zijn wel wat prijziger.. 7.95 voor 1 panty geloof ik. Maar ik heb er de hele herfst en winter vorig jaar mee gedaan en hij ligt nog steeds helemaal heel in mijn kast. Vooreen 20 den. is hij echt heel erg stevig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Melis_je do 6 sep 2012 - 2:58

Punk'd schreef:

Die bedoel ik ja!! hahaha maar ze zijn niet superglazend. Ik vind ze een mooie glans hebben maar niet zo jaa euh zoals een glimlegging ofzo.

Hoe glanzend is niet te glanzend Very Happy? Ik vind die glimpanty's heel lelijk, maar moussepanty's gaan erg snel stuk.

Bij de H&M hebben ze soms ook een soort geweven panty's, die zitten tussen panty en maillot in. Ik vind die ontzettend fijn, want je kunt er geen ladders in trekken vanwege het materiaal, ook 7,95 ofzo. Maar die zijn 40 denier.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 3:03

Ik ga even kijken of ik een plaatje kan vinden haha.

Ik vind ze wel onder de noemer glanzend vallen. Omdat ze eerder glanzend zijn dan echt mat/mousse/katoen. Maar ze hebben gewoon een heel mooi matte glansje. Vooral als je hem een aantal keren hebt aangehad. (Ik waste hem wel altijd op de hand).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Mari do 6 sep 2012 - 3:07

Punk'd schreef:Ik ga even kijken of ik een plaatje kan vinden haha.

Ik vind ze wel onder de noemer glanzend vallen. Omdat ze eerder glanzend zijn dan echt mat/mousse/katoen. Maar ze hebben gewoon een heel mooi matte glansje. Vooral als je hem een aantal keren hebt aangehad. (Ik waste hem wel altijd op de hand).

Ja inderdaad eerder glanzend dan mat, maar niet extreem. Ik koop ze ook altijd een maatje groter.

Ben je ondertussen al bij de hema geweest?


Laatst aangepast door Mari op do 6 sep 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 3:07

Dit is wel een aardig voorbeeld alleen is die van de hema wat zwarter. (Plaatje is 15 den volgens mij en die van de hema zijn 20/25).

Plaatje is trouwens van een Falke panty.. Die zijn ook echt HEMELS! maar wel echt aan de prijs. Ik merk wel echt dat ik met duurdere panty's langer doe. Ik weet niet of ik er zelf voorzichter mee ben of dat ze gewoon steviger zijn.

Spoedvraagje panty! Falke-seidenglatt-15-den-strumpfhose-black-id9375118

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gympie do 6 sep 2012 - 3:17

Ja, top meiden, bedankt! Ik ben naar de Hema geweest en heb er twee gehaald, 'Shape control'. Ik hoop dat het morgen niet nodig is, maar ik heb in ieder geval een back-up!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje panty! Empty Re: Spoedvraagje panty!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum