Probleem met maillot/panty
+11
Atelier Madame
teletascha
Dennenappel
Guus
minoessepoes
PapillonRose
Verde
Melis_je
Phileine
Zora
Rush
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Probleem met maillot/panty
Ik draag ook echt bijna altijd jurken en rokjes, maar idd vind ik de band ook vaak een probleem. Panty's trek ik meestal maar zo hoog mogelijk op (maar als je dan gaat zitten, rolt het elastiek, waardoor je zo'n vetrol krijgt), leggings ook zo hoog mogelijk. Maar soms zie je dan dus die band door je kleding heen. Soms doe ik daarom een heupriem om.
Panty inknippen ga ik ook eens proberen!
Panty inknippen ga ik ook eens proberen!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
ik vind die van esprit ook niet heel erg knellen maar ja zijn wel een beetje duur om ff te proberen als het niet bevalt. Mijn moeder had ze in de kast liggen omdat ze haar niet meer pasten dus ik was daar wel blij mee.
Maar vind die zwangerschapspanty tip eigenlijk ook wel een goede
Maar vind die zwangerschapspanty tip eigenlijk ook wel een goede
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Van mij was dat iig een grapje, hoewel mijn buik mijn zwakke punt is denk ik (hoop) dat ik daar een te dunne buik voor heb hahah.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Fauve schreef:Sabgirl schreef:Kan me een tip herinneren van m'n oma: die band bovenin inknippen! Dan knelt die niet meer in je buik! Als de panty/maillot voor de rest wel goed past, blijft het als het goed is wel zitten. Al doe ik er meestal nog een broekje overheen, voor de zekerheid
Inknippen? Bedoel je gewoon zeg maar verticaal de schaar erin zetten?
Jep en dan echt alleen de band, dan krijg je ook geen ladders. Ik deed het vroeger ook weleens.
Doe ik ook altijd inderdaad! Ik heb een hele gevoelige buik, dus krijg er al snel last van. Ook van leggings die te laag zitten (dan zit 't net op je onderbuik, vervelend gevoel). Ik koop vaak panty's een maat groter en trek ze op tot aan mijn oksels
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: