Verjaardagsoutfit
+10
Coccinelle
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Tania
kwak
Paper Crown
Pien
Susan
PapillonRose
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verjaardagsoutfit
Ik heb dit jurkje voor haar eerste verjaardag, ook al duurt het nog even: Ik heb m overigens in maat 86 genomen. Ze zit al enige weken in 80 en sommige dingen worden daar al te klein in..
Jurkje van S&D le chic...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
snoezel schreef:Ik heb dit jurkje voor haar eerste verjaardag, ook al duurt het nog even: Ik heb m overigens in maat 86 genomen. Ze zit al enige weken in 80 en sommige dingen worden daar al te klein in..
Zo grappig hoe verschillend dat is, Yrsa heeft tot haar eerste verjaardag maat 62/68 gedragen. Ze zit nu net in maat 80, maar ze past ook nog veel dingen in maat 74.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Idd. X. zit qua gewicht netjes op het lijntje, hij is wel groter dan gemiddeld (wij zijn beide ook lang)
En hij zit in 80...en heb tijdje geleden veel op gok 86 gekocht omdat ik dacht...die groeit als kool, en zit zo in 86.
Elk weekend haal 86 uit de kast en probeer ik het aan te trekken...maar elke week gaat het net zo hard weer terug in de kast...te groot.
IN begin liep hij altijd een maat 'voor'
En hij zit in 80...en heb tijdje geleden veel op gok 86 gekocht omdat ik dacht...die groeit als kool, en zit zo in 86.
Elk weekend haal 86 uit de kast en probeer ik het aan te trekken...maar elke week gaat het net zo hard weer terug in de kast...te groot.
IN begin liep hij altijd een maat 'voor'
Gast- Gast
Susan schreef:snoezel schreef:Ik heb dit jurkje voor haar eerste verjaardag, ook al duurt het nog even: Ik heb m overigens in maat 86 genomen. Ze zit al enige weken in 80 en sommige dingen worden daar al te klein in..
Zo grappig hoe verschillend dat is, Yrsa heeft tot haar eerste verjaardag maat 62/68 gedragen. Ze zit nu net in maat 80, maar ze past ook nog veel dingen in maat 74.
Mijn dochter heeft dezelfde maten als Yrsa. Is 21 maanden. Ze had tot vorige maand nog een shirtje aan in maat 68, en dat viel niet extreem groot! Dat werd toen wel echt te kort
Gast- Gast
Ik ben bang dat ze dat hier niet gaat redden qua maten. Ze draagt nu 68 en soms 74, verwacht dat ze rond haar verjaardag wel richting maat 80 zal gaan..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Arden schreef:
Mijn dochter heeft dezelfde maten als Yrsa. Is 21 maanden. Ze had tot vorige maand nog een shirtje aan in maat 68, en dat viel niet extreem groot! Dat werd toen wel echt te kort
Ja, Yrsa heeft ook heel af en toe nog wel eens iets in maat 68 aan. Ik let vaak ook niet zo op de labeltjes als ik het uit de kast pak, ik kijk gewoon of het nog goed zit.
Yrsa had een shirtje van Tuuf's World, lichtroze met donkerroze roosjes, daar was ik helemaal weg van, dat heeft ze van vlak na haar geboorte tot aan haar verjaardag heel vaak gedragen. In het begin viel het een beetje groot, later een beetje klein.
Laatst aangepast door Susan op vr 8 jul 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Inmiddels twijfel ik over dit jurkje:
Hij is nogal zomers voor eind oktober, maar dat kan toch best met een vestje eroverheen (open laten hangen) en een leuke legging en laarsjes?
Hij is nogal zomers voor eind oktober, maar dat kan toch best met een vestje eroverheen (open laten hangen) en een leuke legging en laarsjes?
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:Inmiddels twijfel ik over dit jurkje:
Rond die tijd hangt er net allemaal weer leuk nieuw spul in de winkel, denk dat ik persoonlijk dan heel veel leuke nieuwe dingen zou zien, dus dan wat nieuws zou halen.
Mijn dochter is van september, ze had een tuniek met broekje aan, hing net nieuw in de winkel.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
@Moepie: Daar zit ook wel weer wat in! Tegen die tijd hangen overal de nieuwe collecties weer natuurlijk. Hmm.. nog even over nadenken dus. Wel vind ik de winterkleding over het algemeen wat somberder en ben wel van de vrolijke kleurtjes, vandaar dat ik twijfel of ik hem zal nemen of niet.
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:@Moepie: Daar zit ook wel weer wat in! Tegen die tijd hangen overal de nieuwe collecties weer natuurlijk. Hmm.. nog even over nadenken dus. Wel vind ik de winterkleding over het algemeen wat somberder en ben wel van de vrolijke kleurtjes, vandaar dat ik twijfel of ik hem zal nemen of niet.
Hij is ook erg leuk, dus ik snap je volkomen hoor
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Arden schreef:Susan schreef:snoezel schreef:Ik heb dit jurkje voor haar eerste verjaardag, ook al duurt het nog even: Ik heb m overigens in maat 86 genomen. Ze zit al enige weken in 80 en sommige dingen worden daar al te klein in..
Mijn dochter is even oud als de dochter van Susan, zij droeg met haar 1e verjaardag maat 80, en zit inmiddels in 92!
Inderdaad grappig hoe verschillend dat is!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav verjaardagsoutfit
» Verjaardagsoutfit
» nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
» Verjaardagsoutfit gezocht.. Wie helpt mee?
» Verjaardagsoutfit
» nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
» Verjaardagsoutfit gezocht.. Wie helpt mee?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: