Verjaardagsoutfit
+10
Coccinelle
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Tania
kwak
Paper Crown
Pien
Susan
PapillonRose
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verjaardagsoutfit
Ok, het duurt nog krap 4 maanden, maar ik ben alvast voorzichtig aan het rondkijken voor een verjaardagsoutfit voor mijn meisje.
En nu ben ik op zoek naar inspiratie! Wat is echt leuk voor een verjaardag van een meisje van 1? Wat hadden jullie kindjes aan?
Ze heeft namelijk al veel leuke kleertjes,. dus nu ben ik echt op zoek naar iets speciaals. Alleen nog geen idee wat dat is, vandaar dat ik maar vast op tijd begin met zoeken
En nu ben ik op zoek naar inspiratie! Wat is echt leuk voor een verjaardag van een meisje van 1? Wat hadden jullie kindjes aan?
Ze heeft namelijk al veel leuke kleertjes,. dus nu ben ik echt op zoek naar iets speciaals. Alleen nog geen idee wat dat is, vandaar dat ik maar vast op tijd begin met zoeken
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Verjaardagsoutfit
Leuk, voordat je het weet is je meisje alweer 1 jaar. Bij american dreamgirl (website) hebben ze onwijs leuke jurkjes, ook jurkjes met een petticoat en een topje waarop 1 jaar staat, echt mooi. Of je laat een leuk shirtje bedrukken bij Simply colours.nl ? 'Hiep hiep hoera .. A.my 1 jaar'. ( Dit hadden wij bij de oudste). M.ara had met haar eerste verjaardag een ontzettend schattig blauw oilily jurkje aan
Gast- Gast
Een shirt bedrukken is wel een heel leuk idee En het gaat idd hard, nog een paar maandjes en ze is alweer 1
PapillonRose- Ratel
Voor H. had ik wel nieuwe kleertjes gekocht maar wel iets wat ze daarna ook nog aan kon.
Beetje rare foto zie ik. Net alsof ze een huge hoofd heeft haha.
Maar goed, het ging om de kleertjes:
*
Een donker blauwe longsleeve met blauw met witte stippeltjes bolero.
Een donkerblauwe legging met een spijkerrokje erop.
Beetje rare foto zie ik. Net alsof ze een huge hoofd heeft haha.
Maar goed, het ging om de kleertjes:
*
Een donker blauwe longsleeve met blauw met witte stippeltjes bolero.
Een donkerblauwe legging met een spijkerrokje erop.
Laatst aangepast door Hazeltje op do 7 jul 2011 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Yrsa droeg een jurkje van Taille 0 met een roze maillot en laarsjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
als ik zou moeten nadenken over wat ik voor mijn kleine meid zou kopen over +/ - 1 jaar dan zou dat een leuk jurkje of rokje zijn, maar zoals Hazeltje al zegt, wel iets wat ze daarna ook nog aan kan!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:als ik zou moeten nadenken over wat ik voor mijn kleine meid zou kopen over +/ - 1 jaar dan zou dat een leuk jurkje of rokje zijn, maar zoals Hazeltje al zegt, wel iets wat ze daarna ook nog aan kan!
WAT! Ben je nog niet bevallen?!!!
Oke, morgen dan.. mooiste dag van het jaar..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
hazeltje, wat een leuke kleertjes! dat zou ik D. ook zo aan doen!
hier word D. ook over een kleine 4 maand 1 jaar!
zat te denken aan een shirt met een tekst er op gedrukt, al is een setje kleding wat ze vaker aan kan ook erg leuk!
gelukkig duurt het nog bijna 4 maand
hier word D. ook over een kleine 4 maand 1 jaar!
zat te denken aan een shirt met een tekst er op gedrukt, al is een setje kleding wat ze vaker aan kan ook erg leuk!
gelukkig duurt het nog bijna 4 maand
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja, leuke kleertjes Hazeltje! Inderdaad wel handig als ik iets leuks kan vinden, wat ze daarna nog vaker aan kan
En het duurt inderdaad nog wel bijna 4 maanden, maar de tijd gaat zo hard dat ik maar vast voorzichtig begin met zoeken.
En het duurt inderdaad nog wel bijna 4 maanden, maar de tijd gaat zo hard dat ik maar vast voorzichtig begin met zoeken.
PapillonRose- Ratel
Als ze maat 74/80 heeft zou ik het jurkje van mamavan2 kopen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Onze dochter droeg met haar eerste verjaardag:
En met haar 2de verjaardag:
En met haar 2de verjaardag:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
2CKC2 schreef:Pien schreef:als ik zou moeten nadenken over wat ik voor mijn kleine meid zou kopen over +/ - 1 jaar dan zou dat een leuk jurkje of rokje zijn, maar zoals Hazeltje al zegt, wel iets wat ze daarna ook nog aan kan!
WAT! Ben je nog niet bevallen?!!!
Oke, morgen dan.. mooiste dag van het jaar..
whahaha.... nee, ik ben nog niet bevallen!!! iedere avond zeggen we weer; dan maar morgen!!
Pien- Ratel
Dit is het jurkje van Yrsa:
Susan- Lady Post-a-lot
Dit had S. aan voor haar 1e verjaardag. Een jurkje van Name It met een paarse legging. Die heeft ze na haar verjaardag ook nog aangeh
Dat jurkje van jou inieminie is ook leuk. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Dat jurkje van jou inieminie is ook leuk. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Laatst aangepast door Bruintje Beer op za 24 sep 2011 - 8:20; in totaal 2 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Heel schattig bruintje beer, zoiets zou mijn keuze ook zijn!!
Pien- Ratel
Name-it heeft sowieso leuke dingen.
Susan- Lady Post-a-lot
Welke bedoel je? Die van haar 2de verjaardag? Roze met witte stippen.Bruintje Beer schreef:
Die heb ik van de prenatal, eigen merk gewoon. Was maar iets van €9
Die andere, van haar 1ste verjaardag weet ik eigenlijk niet meer .
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Welke bedoel je? Die van haar 2de verjaardag? Roze met witte stippen.Bruintje Beer schreef:
Die heb ik van de prenatal, eigen merk gewoon. Was maar iets van €9
Die andere, van haar 1ste verjaardag weet ik eigenlijk niet meer .
Die met de stippen.
Dan weet ik dat moet toch nog naar de stad.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@ Ieneminie Wat een leuk jurkje!
@ Bruintje Beer dat roze jurkje zou S. wel leuk staan! Ik vond hem ook al zo leuk, maar J. heeft al zoveel leuke jurkjes!
@ Bruintje Beer dat roze jurkje zou S. wel leuk staan! Ik vond hem ook al zo leuk, maar J. heeft al zoveel leuke jurkjes!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik had een leuk jurkje gezien van Z8. Ik durf het alleen nu niet aan om het te bestellen, de afgelopen maanden vlogen de maten er doorheen, dus in welke maat ze over 2 mnd zit?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke kleertjes allemaal!
@Coccinelle: Ik had eigenlijk al een vestje van Z8 besteld voor haar verjaardag (en de rest van de kleding moest ik er nog bij zoeken) maar dat past ze dus nu al! Terwijl ze maat 68 heeft (soms al 74) en dat vestje is maat 80. Nu weet ik dus ook niet of ik al iets durf te kopen als ik wat zie.
@Coccinelle: Ik had eigenlijk al een vestje van Z8 besteld voor haar verjaardag (en de rest van de kleding moest ik er nog bij zoeken) maar dat past ze dus nu al! Terwijl ze maat 68 heeft (soms al 74) en dat vestje is maat 80. Nu weet ik dus ook niet of ik al iets durf te kopen als ik wat zie.
PapillonRose- Ratel
Ik heb voor N. een jurkje van Benetton. Zal er later even een foto van maken.. zo schattig is 'ie!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@Parisienne: Ik ben benieuwd
Wat ik me trouwens afvraag, ik heb al een sweatjasje van Z8 voor haar wat ze nu aan kan. Ik vind 'm zo leuk dat ik overweeg om 'm nog wat groter te bestellen voor haar verjaardag.. En dan met een leuk blousje, rokje en een legging (die ik er dan nog bij moet zoeken maar dat lukt wel).
Of is dat niet zo heel leuk omdat ze het jasje al heeft en het dan eigenlijk niet echt iets 'nieuws' is?
Wat ik me trouwens afvraag, ik heb al een sweatjasje van Z8 voor haar wat ze nu aan kan. Ik vind 'm zo leuk dat ik overweeg om 'm nog wat groter te bestellen voor haar verjaardag.. En dan met een leuk blousje, rokje en een legging (die ik er dan nog bij moet zoeken maar dat lukt wel).
Of is dat niet zo heel leuk omdat ze het jasje al heeft en het dan eigenlijk niet echt iets 'nieuws' is?
PapillonRose- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav verjaardagsoutfit
» Verjaardagsoutfit
» nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
» Verjaardagsoutfit gezocht.. Wie helpt mee?
» Verjaardagsoutfit
» nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
» Verjaardagsoutfit gezocht.. Wie helpt mee?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: