Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav verjaardagsoutfit

+4
Happydobby
Susan
Mamsie
Darius
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nav verjaardagsoutfit Empty Nav verjaardagsoutfit

Bericht  Darius vr 8 jul 2011 - 9:54

Hebben jullie kids ook zondagse kleren? Hadden wij dus vroeger, vanaf een jaar of vijf geloof ik. Je kreeg dan bij een gebeurtenis (verjaardag, kerst, pasen) nieuwe kleren die je eerst een tijdje alleen op zondag aanmocht en daarna pas doordeweeks.

Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav verjaardagsoutfit Empty Re: Nav verjaardagsoutfit

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:02

Nee, dat hebben we hier niet.
Vind ik zonde. De leukste kleertjes trek ik haar zoveel mogelijk aan :P

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 8 jul 2011 - 10:12

Ja de nieuwe kleding gaat meestal eerst een keer aan naar een feestje en daarna gewoon. Zeker nu ze naar school gaan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:14

Mamsie schreef:Ja de nieuwe kleding gaat meestal eerst een keer aan naar een feestje en daarna gewoon. Zeker nu ze naar school gaan.

Hier ook. Niet alle nieuwe kleding overigens, maar als ze echt iets extra moois hebben gekregen dan hou ik het altijd wel even achter de hand voor een verjaardag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby vr 8 jul 2011 - 10:14

Haha dat hadden we vroeger ook, ik zie wel wat ik bij ons kindje doe als hij/zij groter is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:18

Fenne wil tegenwoordig alleen nog maar 'Prinsessenjurken' dragen (zo noemt ze het zelf laughcry ). Iets anders weigert ze pertinent. Dus zondagskleren kennen we hier niet.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:19

Minneke schreef:Fenne wil tegenwoordig alleen nog maar 'Prinsessenjurken' dragen (zo noemt ze het zelf laughcry ). Iets anders weigert ze pertinent. Dus zondagskleren kennen we hier niet.

Weet je nog Yrsa's witte jumpsuit? Dat was toen zeg maar zo'n outfit voor speciale gelegenheden. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:20

Mijn dochter heeft geen zondagse kleding, wel grappig dat je er een topic over opent, ik herinner me ineens dat ik dat vroeger wel had. En mijn moeder drukte me dan op het hart dat ik de kleding ook absoluut niet vies mocht maken smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:21

Susan schreef:
Minneke schreef:Fenne wil tegenwoordig alleen nog maar 'Prinsessenjurken' dragen (zo noemt ze het zelf laughcry ). Iets anders weigert ze pertinent. Dus zondagskleren kennen we hier niet.

Weet je nog Yrsa's witte jumpsuit? Dat was toen zeg maar zo'n outfit voor speciale gelegenheden. laughcry

Haha, daar was ik toen al bang voor laughcry . Daarom voelde ik me ook zo lullig over de modder.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:23

Minneke schreef:
Susan schreef:

Haha, daar was ik toen al bang voor laughcry . Daarom voelde ik me ook zo lullig over de modder.

Ach, ze mocht van mij best vies worden. Yrsa is niet bepaald een kind dat rustig op een stoeltje haar poppen gaat borstelen, dus als ik verwacht dat al haar kleren schoon blijven ben ik bang dat ik vaak teleurgesteld ga zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:25

Susan schreef:
Minneke schreef:
Susan schreef:

Ach, ze mocht van mij best vies worden. Yrsa is niet bepaald een kind dat rustig op een stoeltje haar poppen gaat borstelen, dus als ik verwacht dat al haar kleren schoon blijven ben ik bang dat ik vaak teleurgesteld ga zijn.

Haha, dat is zeker zo. Maar het is wel een hele mooie jumpsuit I love you !

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:27

Ze heeft er ook eentje van Jottum, die is ook zo gaaf. I love you Misschien trek ik die zondag wel bij haar aan, als het weer het toelaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:29

Susan schreef:Ze heeft er ook eentje van Jottum, die is ook zo gaaf. I love you Misschien trek ik die zondag wel bij haar aan, als het weer het toelaat.

Leuk! Fenne komt in Prinsessenjurk, dat voel ik aan mijn water queen

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:30

Minneke schreef:
Susan schreef:Ze heeft er ook eentje van Jottum, die is ook zo gaaf. I love you Misschien trek ik die zondag wel bij haar aan, als het weer het toelaat.

Heb je al prinsessenjurken voor alle weertypes?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:34

Susan schreef:
Minneke schreef:

Heb je al prinsessenjurken voor alle weertypes?

Neen, maar dat is een kwestie van leggings (geen witte uiteraard...), vestjes en spijkerjasjes. Die mogen dan wel weer (mits gecombineerd met PJ).

Gast
Gast

Bericht  moepie vr 8 jul 2011 - 10:37

Yep, hier heb ik dat wel voor mijn dochtertje. Bepaalde kleertjes die we houden voor de zondag of feestjes. Maar soms heeft ze het ook wel op een andere dag aan hoor. En na een tijdje schuift het weer door naar 'gewone kleren' want dan komt er wat nieuws smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:42

Hazeltje schreef:Nee, dat hebben we hier niet.
Vind ik zonde. De leukste kleertjes trek ik haar zoveel mogelijk aan :P

+1. We hebben wel een paar jurkjes die ik meer geschikt vind voor bijzondere gelegenheden, maar die heb ik er niet speciaal op gekocht.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 8 jul 2011 - 11:23

Nee, hier doe ik daar niet aan. Voor haar verjaardag wil ik wel speciaal iets kopen dat ze niet eerder aan krijgt. Maar verder draagt ze gewoon alles op welke dag het ook maar uit komt. Wel is het zo dat als ik een keer een speciale gelegenheid heb ik dan wel een van de leukste / mooiste dingen aantrek bij haar, maar dat kan ze daarnaast ook op een gewone dag aankrijgen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 18:22

Euhm nee, ze zijn er zo snel uit ( tenminste de eerste maatjes) dat ik het zonde vind om kleren niet aan te trekken.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 jul 2011 - 19:36

Vroeger had ik dat thuis wel. Eigenlijk nu ook nog..... Maar voor onze dochter doe ik het eigenlijk niet, ze heeft zoveeel leuke kleertjes dat ik niet zou kunnen kiezen en daarbij vind ik het zonde om het te bewaren voor een bepaalde dag in de week of een speciale gelegenheid.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Bruintje Beer vr 8 jul 2011 - 20:24

Flip Fluitketel schreef:Vroeger had ik dat thuis wel. Eigenlijk nu ook nog..... Maar voor onze dochter doe ik het eigenlijk niet, ze heeft zoveeel leuke kleertjes dat ik niet zou kunnen kiezen en daarbij vind ik het zonde om het te bewaren voor een bepaalde dag in de week of een speciale gelegenheid.

+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud