Did they read it? (leesbevestiging hotmail)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Did they read it? (leesbevestiging hotmail)
Ik zoek een manier om erachter te komen of mijn mail wordt gelezen. Nu heb ik alleen een hotmailacount en daar schijnt geen leesbevestigingsoptie op te zitten. Ik heb rondgekeken op internet en kwam de site 'did they read it' tegen. Heeft iemand hier ervaringen mee of misschien een ander idee?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Did they read it? (leesbevestiging hotmail)
Outlook heeft het volgens mij.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bij Outlook kan het sowieso.
Van die site heb ik nog nooit gehoord.
Van die site heb ik nog nooit gehoord.
Gast- Gast
Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Gast- Gast
Haha.June schreef:Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Gast- Gast
June schreef:Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Ik denk dat ze bedoelt hoe ze er achter kan komen of de ontvanger haar verzonden mail heeft gelezen.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:June schreef:Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Ik denk dat ze bedoelt hoe ze er achter kan komen of de ontvanger haar verzonden mail heeft gelezen.
Aaaaaah . Ja er staat toch of mijn mail wordt gelezen . Oké.. ik voel me even heel dom nu
Gast- Gast
June schreef:_MamaRosa_ schreef:June schreef:Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Aaaaaah . Ja er staat toch of mijn mail wordt gelezen . Oké.. ik voel me even heel dom nu
Ik snapte jouw reactie ook al niet, moest het even 2x lezen, en had toen pas door hoe jij het bedoelde, haha! Ik voelde me al bijna dom, snapte echt niet wat dat zou uitmaken.
Gast- Gast
Ik gebruik het Windows Live Mail-programma, daarmee kan je wel om een leesbevestiging vragen. Het programma ziet er ongeveer zo uit als Outlook, maar is voor je hotmail. Ik heb meerdere hotmailadressen en ik vind het heel handig dat ik die overzichtelijk in 1 e-mailprogramma kan gebruiken.
Gast- Gast
June schreef:Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Gast- Gast
Alex schreef:June schreef:Oké, het is vast de oplossing niet, maar waarom verander je niet gewoon je wachtwoord?
Huh ik snap m nog steeds niet
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: