Maakt liefde blind?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maakt liefde blind?
Of is het eerder verliefdheid die blind maakt waardoor iemands ogen soms te lang gesloten blijven als verliefdheid overgaat in houden van.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Maakt liefde blind?
Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat liefde vergevingsgezinder maakt...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat liefde vergevingsgezinder maakt...
Hoe lang en in welke mate?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Caro schreef:Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat liefde vergevingsgezinder maakt...
Hoe lang en in welke mate?
Ik denk altijd, of totdat de limiet bereikt is. Alles wat binnen je range ligt van je normen en waarden (en een klein beetje eroverheen) zal je wellicht accepteren omdat je van de ander houdt.
En in welke mate, dat ligt denk ik aan hoe je zelf in het leven staat. Hoeveel je van de ander houdt, wellicht ook hoe snel je je laat overtuigen door de ander en zo nog 100 redenen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro verwoordt het eigenlijk wel heel goed. Ben het wel met haar eens.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Caro schreef:Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat liefde vergevingsgezinder maakt...
Eens. En klinkt vergevingsgezind wel heel zwaar, ik denk dat liefde ook vooral accepteren is. Verliefd zijn maakt je blind; je ziet negatieve dingen niet en wanneer je ze wel begint te zien, kom je er achter of er sprake is van echte liefde; accepteren, of 't is niks; dan gaat 't tegenstaan.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: