Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Omg
Ruben Nicolai werd aangereden. Zo'n kandidaat reed 70km per uur maar gaf daarna extra gas ipv te remmen, knalt ie tegen Ruben en cameraman aan.. WOW. Alle ramen uit de auto, iedereen '112!!!' schreeuwen, Ruben op de grond. Ik dacht eerst dat het gespeeld was
Ruben Nicolai werd aangereden. Zo'n kandidaat reed 70km per uur maar gaf daarna extra gas ipv te remmen, knalt ie tegen Ruben en cameraman aan.. WOW. Alle ramen uit de auto, iedereen '112!!!' schreeuwen, Ruben op de grond. Ik dacht eerst dat het gespeeld was
Gast- Gast
Reva schreef:Omg
Dat dacht ik in eerste instantie ook
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Phileine schreef:Reva schreef:Omg
Dat dacht ik in eerste instantie ook
Haha! Ik stuurde via whatsapp ook 'WHAHAHAHHA, ze doen nu net of ruben wordt aangereden' en daarna 'ow HUUUUH, volgens mij is het echt '
Gast- Gast
Dat is een poosje geleden al op het nieuws geweest
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
inderdaad is al heel lang bekend...jullie lopen achter:P
zo zielig.. nu op ned3
zo zielig.. nu op ned3
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
afgelopen.. mensen die hun net geboren baby in hunhanden hebben verloren
er is vandaag echt niks op tv! films zijn niet leuk
er is vandaag echt niks op tv! films zijn niet leuk
Zat het ook te kijken. Slecht voor mijExpressoB schreef:afgelopen.. mensen die hun net geboren baby in hunhanden hebben verloren
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zat het ook te kijken. Slecht voor mijExpressoB schreef:afgelopen.. mensen die hun net geboren baby in hunhanden hebben verloren
heb alleen het laatste stukje gezien
ja snap ik... als je zwanger bent moet je eigenlijk niet naar zulk soort programma's kijken
hoe gaat het met je?!
Nee, klopt, maar aan de andere kant besef je dan hoe gelukkig je bent als je kinderen (voor zo ver ze kunnen zien) gezond zijn.
Het gaat best hier hoor, beetje duf dagje vandaag...
Het gaat best hier hoor, beetje duf dagje vandaag...
Gast- Gast
Da's mijn ouders gebeurdExpressoB schreef:afgelopen.. mensen die hun net geboren baby in hunhanden hebben verloren
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Truste Smikk!
Ik wou eigenlijk hetzelfde komen zeggen. Ben helemaal gaar (van één dagje werken???) en heb vannacht al ontzettend slecht geslapen dus ik duik er maar eens vroeg in!
Fijne avond nog en slaap lekker alvast voor allemaal!
Ik wou eigenlijk hetzelfde komen zeggen. Ben helemaal gaar (van één dagje werken???) en heb vannacht al ontzettend slecht geslapen dus ik duik er maar eens vroeg in!
Fijne avond nog en slaap lekker alvast voor allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Welterusten Smikkell!
Hallo!
Hallo!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Trusten Smikkell en Sjaan!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Slaap lekker Sjaan!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Smikkell schreef:Vrienden, ik ga slapen..
Ik denk niet dat ik daar onder val maar slaap lekker Smikkell!
En slaap lekker Sjaantje!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Maple schreef:Da's mijn ouders gebeurdExpressoB schreef:afgelopen.. mensen die hun net geboren baby in hunhanden hebben verloren
Echt waar? Wat erg! Weet jij daar nog iets van of was jij er nog niet?
Gast- Gast
Wat erg, Maple!
Ik schrok gisteren sowieso toen ik het cijfer zag van de hoeveel baby's overlijden tijdens/rond de geboorte.. Bah, daar moet je toch echt niet aan denken
Ik schrok gisteren sowieso toen ik het cijfer zag van de hoeveel baby's overlijden tijdens/rond de geboorte.. Bah, daar moet je toch echt niet aan denken
Gast- Gast
Ik wil de cijfers niet weten hoor Reva!
Maar bij dit kindje was het voor de geboorte al duidelijk dat het niet lang zou leven.
Maar bij dit kindje was het voor de geboorte al duidelijk dat het niet lang zou leven.
Gast- Gast
ja zulke dingen gaan echt door merg en been
trusten ...voor degene die gaan slapen
trusten ...voor degene die gaan slapen
De tranen lopen nog over mijn wangen. Kan me er nu iets bij voorstellen hoe het moet voelen
Gast- Gast
ProudMama schreef:De tranen lopen nog over mijn wangen. Kan me er nu iets bij voorstellen hoe het moet voelen
Pas toen ik thuis was uit het ziekenhuis met A (3 dagen na haar geboorte) realiseerde ik me hoe gelukkig ik mezelf mocht prijzen dat ze gezond was. Als ik hoor hoe vaak er te lang gewacht wordt met het nemen van een beslissing over wel/geen keizersnede als een bevalling te lang duurt en hoe vaak dat mis gaat, ben ik blij dat mijn gynaecoloog wél gewoon op tijd die beslissing nam. Ik ken iemand die eenzelfde soort bevalling had als ik en daar hebben ze te lang gewacht en dat meisje heeft zuurstoftekort gehad en zit in een rolstoel. Als ik daar over nadenk word ik ook echt naar en ben ik echt gelukkig met mijn gezonde meisje.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: