Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ik hoop toch niet dat dat ei gaan scharrelen daar beneden. Bij scharrelen denk ik altijd aan van die in de wei rondlopende, druk pikkende kippies..Sjaantje schreef:Nee, de huisarts verkoopt ze tegenwoordig ook. Maar alleen uit de categorie ´scharrel-ei'Bimbam schreef:Alex schreef:Morgen maar naar de huisarts voor een ei.
De meeste mensen gaan daarvoor naar de supermarkt
Gast- Gast
Zo werd ik afgelopen maandagochtend (m'n laatste vakantie-dag) 's morgens om 08.50 gesms't door een vriendin en ik schoot van schrik rechtop in bed: "Waaaat???? Hoe laat is het??? Ik heb me verslapen!!! Oh nee, wat nu???? Oh... het was maar een smsje... pfieuw!"Maple schreef:Hahaha ik moest er eigenlijk alleen maar om lachen hoor Sjaan maar ik heb er idd van geleerd, iPhone ligt sinds een paar dagen met schermpje naar beneden
Slaap lekker, PM! Ik heb niet eens meer gevraagd hoe het vandaag met je is, maar ik hoop dat het goed gaat en dat je vannacht lekker zal slapen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Meiden, ik ben er weg van, lekker slapen!
Speciaal voor Reva?
Weltrusten meis!
Gast- Gast
Maple schreef: ik hoop toch niet dat dat ei gaan scharrelen daar beneden. Bij scharrelen denk ik altijd aan van die in de wei rondlopende, druk pikkende kippies..
Ouch!
Gast- Gast
JaAlex schreef:ProudMama schreef:Meiden, ik ben er weg van, lekker slapen!
Speciaal voor Reva?
Weltrusten meis!
Gast- Gast
Pfff gelukkig, ik was al bang dat ik de live-stream gemist had vandaag!ProudMama schreef:Nogsteeds niet bevallen in elk geval
Sjaantje schreef:Pfff gelukkig, ik was al bang dat ik de live-stream gemist had vandaag!ProudMama schreef:Nogsteeds niet bevallen in elk geval
Gast- Gast
Maple schreef:ik hoop toch niet dat dat ei gaan scharrelen daar beneden. Bij scharrelen denk ik altijd aan van die in de wei rondlopende, druk pikkende kippies..Sjaantje schreef:Nee, de huisarts verkoopt ze tegenwoordig ook. Maar alleen uit de categorie ´scharrel-ei'Bimbam schreef:Alex schreef:Morgen maar naar de huisarts voor een ei.
De meeste mensen gaan daarvoor naar de supermarkt
Nee, scharrel als in een los-vast vriendje kan ook nog he Dus een ei omdat je zelf gescharreld hebt. Ofzo.
Ach, ze pikken in de wei ook zaad ...Alex schreef:Maple schreef: ik hoop toch niet dat dat ei gaan scharrelen daar beneden. Bij scharrelen denk ik altijd aan van die in de wei rondlopende, druk pikkende kippies..
Ouch!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ach, ze pikken in de wei ook zaad ...Alex schreef:Maple schreef: ik hoop toch niet dat dat ei gaan scharrelen daar beneden. Bij scharrelen denk ik altijd aan van die in de wei rondlopende, druk pikkende kippies..
Ouch!
Gast- Gast
Hmm Alex, klinkt niet echt als een succes, zo'n navelbreuk. Heb je er ook last van?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam, ik heb er wel last van ja. Er zit een rare bobbel in mijn navel en ik voel regelmatige gemene steken, echt vervelend.
Gast- Gast
Reva schreef:ALEX PIEST IN DR BOEEEEHOEEEEEEEK!!
Liever niet. Broek kan nog.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10820
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: