Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Bitterballen uitkosten is ranzig..
Ik heb The Notebook gezien, maar moest niet huilen! Hm.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bitterballen uitkosten is ranzig..
Bah!
The Notebook is wel een mooie film.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik huilde volgens mij ook niet bij the Notebook. Ik wilde wel in de regen zoenen.
Gast- Gast
Ik ook, ik ook!Reva schreef:Ik huilde volgens mij ook niet bij the Notebook. Ik wilde wel in de regen zoenen.
Gast- Gast
Zo, ben er weer en ik heb hoofdpijn. Maar ik wil geen panadol pakken want dan lig ik vannacht te stuiteren in bed en anders hebben we ibuprofen in huis en dat mag ik niet.
Maargoed, wat er nou was, even kort samengevat: Man chago, man commandeert mij, ik moe, ik geen zin om er tegenin te gaan en ik loop vervolgens ook met een gezicht op onweer, maar doe wel stilletjes wat ie van me vraagt. En wij allebei chagrijnig, dat werkt natuurlijk zo lekker fijn triggerend bij de ander...
Maargoed, ik lig nu op bed, heb de laptop meegenomen. Lekker luieren En m'n man zit in de hobbykamer en kwam net ff tevoorschijn, ziet dat ik in de slaapkamer lig en komt vervolgens niks vragen ofzo... Maar misschien is t ook onzin van mij om dat te verwachten.
Bah, en 't is heet hier
Maargoed, wat er nou was, even kort samengevat: Man chago, man commandeert mij, ik moe, ik geen zin om er tegenin te gaan en ik loop vervolgens ook met een gezicht op onweer, maar doe wel stilletjes wat ie van me vraagt. En wij allebei chagrijnig, dat werkt natuurlijk zo lekker fijn triggerend bij de ander...
Maargoed, ik lig nu op bed, heb de laptop meegenomen. Lekker luieren En m'n man zit in de hobbykamer en kwam net ff tevoorschijn, ziet dat ik in de slaapkamer lig en komt vervolgens niks vragen ofzo... Maar misschien is t ook onzin van mij om dat te verwachten.
Bah, en 't is heet hier
Gast- Gast
Tja, Maple, ik was er niet bij, maar het klinkt een beetje overtrokken. Maar als dat al zo is, is het ook niet zo erg toch? Heeft iedereen opzich weleens.
Koop een boksbal
Koop een boksbal
Gast- Gast
Ja Reva, dat idee had ik op den duur ook wel, daarom dat ik maar gewoon even wat anders ben gaan doen ipv alles hier meteen neerzetten Maar t is wel heel vermoeiend om elke keer weer thuis te komen bij een strontchagrijnige vent en dat je continu op eieren moet lopen om te voorkomen dat jij de volle laag krijgt.
Gast- Gast
Maple:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hij's alweer een beetje bijgetrokken en hebben ff kunnen praten gelukkig. Vroeg zich af waarom ik nu al in bed lag Ach, en opzich begrijp ik 'm ook wel.
Gast- Gast
Fijn Maple, dat de storm weer wat is gaan liggen
Ik heb vandaag zoiets liefs gekregen!!! Ik kwam op mijn werk met 2 kado's voor de kids, als dank voor het kdv dat ik kunstgras en klinkers voor in de tuin had gekregen, maar mijn bazinnen hadden ook nog een kado voor mij! Omdat ik al bijna 3 jaar daar vrijwilligerswerk doe en om te zorgen dat ik hen niet vergeet (duh...) als ik straks lang in het ziekenhuis lig en omdat ze me nog lang niet kwijt willen: een heel leuk fotoboekje met allemaal foto's van de kids en van mij van de afgelopen 3 jaar
Superleuk!!
Ik heb vandaag zoiets liefs gekregen!!! Ik kwam op mijn werk met 2 kado's voor de kids, als dank voor het kdv dat ik kunstgras en klinkers voor in de tuin had gekregen, maar mijn bazinnen hadden ook nog een kado voor mij! Omdat ik al bijna 3 jaar daar vrijwilligerswerk doe en om te zorgen dat ik hen niet vergeet (duh...) als ik straks lang in het ziekenhuis lig en omdat ze me nog lang niet kwijt willen: een heel leuk fotoboekje met allemaal foto's van de kids en van mij van de afgelopen 3 jaar
Superleuk!!
Aaah wat een lief en leuk cadeautje Sjaan
Tiana- Ratel
Ohhhhhh en ik heb na máánden invalkrachten en máánden zeuren eindelijk een lieve vaste collega naast me op die ene dag in de week dat ik nog geen vaste collega had. Fijn. Zelfs eentje met ballen die me gewoon terug durft te fluiten waar nodig
Gast- Gast
Ja vond het ook super!
Ik moet de komende uren even genoeg drinken, want heb overdag dus bijna niks gedronken.. Anders wordt het slapen met hoofdpijn!
Tiana- Ratel
Linksbovenin op die tekstballonnetjes klikken (waar een 1 verschijnt als je een nieuw bericht hebt), dan 'alle berichten weergeven' kiezen en dan op kruisjes klikken.Smikkell schreef:Hoe kun je chats en mails op facebook wissen?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: