Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezond zonder fruit..

+12
minoessepoes
Beachgirl
Atelier Madame
Melis_je
jena
SuperGrover
sanne-84
BJA
Jerry
Rush
Tiana
Caroow
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gezond zonder fruit.. - Pagina 2 Empty Re: Gezond zonder fruit..

Bericht  minoessepoes ma 4 jul 2011 - 19:48

En ander fruit? Je kan ook meloen, mandarijn, sinaasappel, kersen, mango, druiven, ananas, of aardbeien op de markt die zijn op het moment heel erg betaalbaar net als bramen en frambozen.

Dan snijd je het gewoon 's avonds en verpak je het goed in een zakje of een bakje en trek je het 's ochtends uit de koelkast.

En verder inderdaad zoals genoemd, komkommer, kerstomaatjes, wortel, bleekselderij enz.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 19:51

Caroow schreef: Want ik heb geen trek, maar wil toch gezond doen, dan is een rijstwafel niet echt wat toch?
Als je geen trek hebt, hoef je toch niks te eten? En anders nog maar meer groenten.Wink

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 5 jul 2011 - 0:19

freakielief schreef:
Caroow schreef: Want ik heb geen trek, maar wil toch gezond doen, dan is een rijstwafel niet echt wat toch?
Als je geen trek hebt, hoef je toch niks te eten? En anders nog maar meer groenten.Wink

Ik voel bijna nooit dat ik honger heb, maar ga wel trillen en ik word duizelig. Als ik alleen maar eet als ik honger heb blijft er niks van mij over.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 0:25

Caroow schreef:Ik voel bijna nooit dat ik honger heb, maar ga wel trillen en ik word duizelig. Als ik alleen maar eet als ik honger heb blijft er niks van mij over.
Ok, dan snap ik het.smile Dan zou ik meer boterhammen (met gezond beleg) eten, je mag er gerust zes op een dag als actieve volwassen vrouw.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 0:43

Bananen zijn niks mis mee hoor, ik eet er elke dag wel 1. Ze zitten vol vezels die je een voller gevoel geven.
Ik zou dan wat meer groenten erbij eten, radijs, snacktomaten enzo.
En anders een vitamine tablet.

Mijn vriend eet trouwens ook geen fruit, hij vind het niet lekker, hij eet veel groenten en voelt zich harstikke fit.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Serena di 5 jul 2011 - 0:52

Caroow schreef:
Ik voel bijna nooit dat ik honger heb, maar ga wel trillen en ik word duizelig. Als ik alleen maar eet als ik honger heb blijft er niks van mij over.

Dan zou ik geen rijstwafel nemen al ik jou was, daar zitten heel weinig voedingsstoffen in... Dus dan maar gewoon groente, fruit en wat freaky zegt veel boterhammen.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Eris di 5 jul 2011 - 1:04

Er bestaan appels die hypoallergeen zijn, de Santana appel heet deze soort geloof ik. Ze zijn gewoon te koop bij supermarkten. Wat soms ook helpt is het verwarmen van het fruit waar je allergisch voor bent.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:59

Eris schreef:Er bestaan appels die hypoallergeen zijn, de Santana appel heet deze soort geloof ik. Ze zijn gewoon te koop bij supermarkten. Wat soms ook helpt is het verwarmen van het fruit waar je allergisch voor bent.

En sinds vorig jaar bestaat er ook de Elise appel. Helaas zijn deze maar een paar maanden in het jaar te verkrijgen ergens in het najaar.

Gast
Gast

Bericht  Mint di 5 jul 2011 - 4:33

Ik probeer ook een beetje op mijn lijn te letten en eet als ik trek heb bijvoorbeeld een gekookt eitje of beschuit met jam.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: