Op welke manier afvallen??
+7
boekenwurm83
Rizzie
SuperGrover
Plien84
Atelier Madame
Zininzon
Klompemeiske
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Op welke manier afvallen??
boekenwurm83 schreef:Rizzie schreef:ShallY schreef:Rizzie schreef:Je vraagt welke methode wij gebruiken om af te vallen. Ik volg een koolhydraatbeperkte manier van eten (niet echt een dieet) waarbij je 1 uur per dag koolhydraten mag eten, de rest van de dag eet je vooral eiwitten en vetten. Het heet 'Grip op Koolhydraten' en is van dietiste Yvonne Lemmers. Je hoeft hierbij geen calorieen en geen koolhydraten te tellen, er is een 'groene' lijst met producten die je de hele dag mag eten en een 'oranje' lijst met producten die je in dat uur mag eten. Het is geen crash-dieet, in de eerste weken kun je wel veel afvallen maar daarna ongeveer 0,5-1 kg per week.
Mij bevalt het erg goed, ik ben 7 kilo afgevallen in 6 weken tijd, heb veel meer energie gekregen en heb geen honger meer
Is hier een boek van of een site waar je dat kan bekijken?
Het boek heet 'Grip op Koolhydraten - Opgewicht' en is van Yvonne Lemmers. Als je grip op koolhydraten intypt op google vind je ook informatie maar deze is natuurlijk lang niet zo uitgebreid.
ik vind 7 kilo is 6 weken anders aardig klinken als een crashdieet...
De eerste weken is het inderdaad snel gegaan, omdat je vooral veel vocht verliest. Ik mag best veel eten hoor en hoef absoluut geen honger te lijden. Nu val ik 0,5-1 kg per week af (en dan gaat het bij mij ook best snel, op het forum van Grip op Koolhydraten gaan veel mensen langzamer).
Rizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tip; Marktplaats op de manier van Groupdeal.
» Goedkoopste manier scheiden...
» Speciale manier vertellen...aan wie
» Kunnen we op deze manier huren?
» Een leuke manier om geld te geven.
» Goedkoopste manier scheiden...
» Speciale manier vertellen...aan wie
» Kunnen we op deze manier huren?
» Een leuke manier om geld te geven.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: