Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

+12
Arwyn
silly-one
minoessepoes
Atelier Madame
Prosecco
Bliss
bolus26
sanne-84
Suus
SuperGrover
Raindrop
ijsjemeisje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Arwyn zo 3 jul 2011 - 22:19

Mwah, valt eigenlijk wel mee.
Ik zorg er wel voor dat ik voor elke dag een schoon shirtje heb (en ondergoed natuurlijk), maar ik draag rustig een broek of rokje een aantal dagen. Ik neem altijd een sporttas mee op vakantie en die zit vaak wel vol, maar het is ook geen enorme tas. We gaan altijd met de auto op vakantie, dus ik kan ook niet teveel meenemen, dan past het gewoon niet meer, haha.

En sowieso ga ik altijd wel een keer shoppen en dat moet ik ook weer mee kunnen nemen natuurlijk! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Serena zo 3 jul 2011 - 23:03

Ik ben gewend om op fietsvakantie te gaan dus neem juist weinig mee, heb eerder moeite om een koffer vol te krijgen :P Mijn vriend heeft juist het tegenover gestelde en neemt heel veel mee... haha
Alhoewel ik de laatste tijd meer meeneem, gewoon van alles wat, maar dan nog krijg ik zo'n kleine koffer net vol (ik heb alleen niet mn schoenen erin dan trouwen..)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:49

Arwyn schreef:Mwah, valt eigenlijk wel mee.
Ik zorg er wel voor dat ik voor elke dag een schoon shirtje heb (en ondergoed natuurlijk), maar ik draag rustig een broek of rokje een aantal dagen. Ik neem altijd een sporttas mee op vakantie en die zit vaak wel vol, maar het is ook geen enorme tas. We gaan altijd met de auto op vakantie, dus ik kan ook niet teveel meenemen, dan past het gewoon niet meer, haha.

En sowieso ga ik altijd wel een keer shoppen en dat moet ik ook weer mee kunnen nemen natuurlijk! Wink

Dat scheelt dat je met de auto gaat, dan kan je sowieso meer meenemen ook wat je daar nog koopt. Shoppen vind ik zonde van mijn vakantie, maar vind er sowieso niks aan. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  patjuhhh ma 4 jul 2011 - 0:24

ijsjemeisje schreef:Volgende week ga ik 12 dagen op vakantie naar Griekenland.
Pfff ik heb altijd gevoel dat ik veel te veel mee neem in mijn koffer.
Ik denk dan o,,,dit moet ook nog mee,,oo en dat ook nog Embarassed

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Beter te veel meegenomen dan te weinig, haha.
Ik neem ook altijd veel te veel mee hoor.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:35

Bij mij valt het wel mee eigenlijk.

Ik heb heel veel herfst en winterkleding en bijna qua zomerspullen een stuk minder. Ik kan gerust mijn hele zomergarderobe meenemen (dus dat doe ik dan ook altijd haha).

Ik heb meer moeite met schoenen (de helft trek ik nooit aan omdat ik toch veel op slippertjes loop) en ik neem heel veel bikini's mee.. (wel 10 ofzo, waarvan ik er uiteindelijk ook maar 1 of 2 aantrek omdat ik daar het meest bruin in word haha).

Verder weegt mijn toilettas het zwaarste. De laatste keer dat ik hem woog was hij 7.5 kg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 2:38

Ik neem geloof ik nooit zoveel mee. Hoe minder, hoe beter vind ik eigenlijk.
Wanneer het kan reis ik alleen met handbagage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  rapa nui ma 4 jul 2011 - 5:02

Ja, ik neem ook altijd teveel mee. Nu ook weer met 3 weken naar Zwitserland. Dan wil ik sandalen mee, mijn wandelschoenen maar ook nog een derde paar omdat die wandelschoenen wel erg lomp zijn om bij wat minder weer onder een rokje, 's avonds oid te dragen. Vorige keer in Zwitserland heb ik best wel vaak regen gehad dus neem ik zomerse kleren mee, maar ook voor regenachtig weer maar ook weer wat warms voor stel dat dat in de bergen handig is. Min toiletas puilt uit want de sterilon, pleisters, ehbo-spulletjes ed wat ook mee moet. We gaan naar jeugdherbergen dus moet ik ook handdoeken mee. Wat te lezen, en mijn reisgidsen etc etc. Maar ik maak altijd eerst een lijstje en ga dan weer strepen als het te veel wordt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Lindsya di 5 jul 2011 - 1:22

Ik probeer er wel goed op te letten altijd. Maar ik neem niet overdreven veel mee omdat je op de terugreis altijd weer meer terug neemt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:58

Lindsya schreef:Ik probeer er wel goed op te letten altijd. Maar ik neem niet overdreven veel mee omdat je op de terugreis altijd weer meer terug neemt.

Nee hoor wij niet dus dat geld niet altijd en zeker niet voor iedereen. Wij laten dingen als shampoo, douchegel, zonnebrand achter voor de kamermeisjes mits er voldoende in zit en anders gooien we het weg.
Sowieso nemen we voldoende zonnebrand mee, want mocht je te kort komen dan is het veels de duur om het daar te kopen.
Er gaan iig 2 flesje wel leeg dus dat scheelt ook weer qua gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 22:28

Ik neem ook vaak veel te veel mee. Kleding en schoenen die ik de hele vakantie niet aan doe.
Dit jaar ging ik voor het eerst backpacken, na het proef inpakken zat deze al helemaal vol en toen zat er alleen nog maar kleding in.
Uiteindelijk had ik, ondanks dat ik heel weinig mee had, toch nog teveel mee. Dingen die ik niet aan heb gehad of gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Nemen jullie ook altijd zoveel mee op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum