Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat op het bedje?

+3
Pandora
Catwoman79
mauwmauw
7 plaatsers

Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty wat op het bedje?

Bericht  mauwmauw za 2 jul 2011 - 20:26

V sliep altijd in een wiegje bij ons in de woonkamer en daar was het nu altijd warm waardoor hij eigenlijk alleen in zijn pyama(lange broek+lange mouwen shirt)sliep.Maar nu gaat hij in een ledikantje bij ons op de kamer slapen,daar is het iets koeler in de nacht,nu hadden we hem vannacht gewoon zo in pyjama laten slapen,maar had het idee dat het wat koud was.niet dat hij wakker is geworden want hij heeft heerlijk geslapen,maar had hele koude voetjes.dus nu mijn vraag wat hebben jullie nu op het bed en slaapt je kind in een slaap zak?

V draait heel erg op moment van buik naar rug en weer terug en van voor naar achter hij gaat het hele bed door,zouden jullie een laken op het bed doen dan,ik vind het een beetje eng,bang dat hij eronder komt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Catwoman79 za 2 jul 2011 - 20:29

Je kunt hem ook gewoon een slaapzakje aan doen.
Maar beentjes mogen op zich ook wel wat kouder zijn. Je moet even in zijn nek voelen of het daar nog lekker warm is.
Als hij daar koud is dan zou ik hem lekker toedekken, maar als zijn nek lekker warm is heeft hij het warm genoeg
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Pandora za 2 jul 2011 - 20:38

F. slaapt sinds ze 6 weken is al in haar eigen ledikantje op haar eigen kamertje.
Ze draagt een pyamaatje over haar romper en ligt in een slaapzakje, ze slaapt in een safetysleep en afhankelijk van de buiten en binnen temperatuur krijgt ze nog een lakentje en/of dekentje over.
Ze voelt 's ochtends (ik voel vaak 's avonds voordat wij naar bed gaan ook nog even) gewoon lekker warm aan, niet koud of bezweet ofzo.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  sheila123 za 2 jul 2011 - 22:00

Onze oudste ligt in een romper en pyama shirtje en een zomerslaapzak zonder dekens o.i.d. En onze jongste ligt in een pyama shirtje met een badstof babyslaapzakje want ze schopt nu al alle dekens weg wel doe ik er afhankelijk van de temp. Een lakentje en dekentje overheen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Flip Fluitketel za 2 jul 2011 - 23:24

J. die ligt hier of in romper met lange mouwen of een pyama met zomerslaapzak in bed. S'ochtends voelt ze niet echt koud, maar ook niet te warm. Lakentje leggen we s'avonds wel over haar heen, maar schopt ze zelf weer weg.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 23:33

Ons kindje ligt nu in een romper in een slaapzak onder een laken. Het is nu best warm op zijn kamertje.
s'Nachts heeft hij nog een pyjama truitje aan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Teddyaapje zo 3 jul 2011 - 0:07

T. ligt in een slaapzak met korte mouwen. Als het echt warm is met alleen een romper er onders en als het wat frisser is heeft hij een dun pyjamatruitje met lange mouwen erover (of alleen een romper met lange mouwen). Verder een laken en een dun dekentje er over. Als het echt warm is alleen het lakentje of niks.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Annemie zo 3 jul 2011 - 1:00

Mijn zoontje slaapt in een zomerslaapzak van de Hema, hij heeft dan een rompertje aan en een pyamatruitje met lange mouwen, als het warm is heeft hij een t shirt aan ipv een truitje met lange mouwen of alleen een romper, maar wel altijd in zijn slaapzakje.
Ik zou hem niet zo snel onder een deken ofzo leggen, omdat hij op de buik draait en van allerlei kanten op beweegd, dus dat zou ik dan wel eng vinden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat op het bedje? Empty Re: wat op het bedje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum