Peuterbed
+8
sheila123
Darius
xxjojootjexx
Nana
moepie
Liadan
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Peuterbed
Arden, wat een briljant bed!
Tomas slaapt vannacht voor het eerst in zijn peuterbed. En hij is meteen in slaap gevallen! Wat ben ik daar blij mee zeg.
Hoe ging die eerste nacht bij jullie?
(Heb trouwens geen foto van het losse bed, wel van zijn hele kamer:)
Tomas slaapt vannacht voor het eerst in zijn peuterbed. En hij is meteen in slaap gevallen! Wat ben ik daar blij mee zeg.
Hoe ging die eerste nacht bij jullie?
(Heb trouwens geen foto van het losse bed, wel van zijn hele kamer:)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Leuk riddertentje Filoria!
Hier ging de eerste nacht in haar peuterbed heel goed, gewoon hetzelfde als toen ze in haar ledikant lag.
Hier ging de eerste nacht in haar peuterbed heel goed, gewoon hetzelfde als toen ze in haar ledikant lag.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ging de eerste nacht ook goed, hij sliep gewoon meteen en het gaat eigenlijk altijd goed. Komt af en toe eruit maar niet zo vaak. Wel komt hij vaak slapend naar ons toe 's nachts, maar dan kunnen we hem zo terugleggen.
Gast- Gast
Fijn dat het bij jullie ook zo lekker ging. Je hoort altijd van die dramaverhalen.
Ik ben trouwens nog steeds verliefd op het kamertje van Yara, Liadan. Leuk bedje ook.
Arden: als ik het goed begrijp slaapwandelt jullie zoon? Haha Dat lijkt me er best schattig uitzien.
Ik ben trouwens nog steeds verliefd op het kamertje van Yara, Liadan. Leuk bedje ook.
Arden: als ik het goed begrijp slaapwandelt jullie zoon? Haha Dat lijkt me er best schattig uitzien.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja of het echt telt als slaapwandelen weet ik niet. Hij doet het 's avonds ook wel eens en hij is wel echt op zoek naar ons, als wij nog niet in bed liggen stormt ie de woonkamer in met 1 oog open maar dan slaapt ie meteen weer. Maar hij is niet echt wakker en reageert ook niet op ons.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Wij gaan voor H. een meegroeibed kopen van de Ikea.
Het bed is van de Minnen serie:
+ 2 in het zwart, dat dan wel...
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Petra* schreef:
Dit is Dylan zijn bed. Is van stijgerhout en gekocht in Naarden.
Dit krijgt O. ook als hij een grotere jongen is!! Helemaal leuk! Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Mamasapje- Prater
Wij zijn inmiddels ook geslaagd voor een groot bed voor onze dochter. Gisteren gekocht, ze was er helemaal fietse van, dus we hoefden niet te twijfelen. Dit is 'm:
We hopen dat het bed er op tijd is, we willen hem rond haar verjaardag in haar kamer zetten, maar de levertijd is 4-6 weken. Het zal net wel of net niet zijn ... We hebben trouwens alleen het bed, het complete kamertje werd toch te duur (helaas).
We hopen dat het bed er op tijd is, we willen hem rond haar verjaardag in haar kamer zetten, maar de levertijd is 4-6 weken. Het zal net wel of net niet zijn ... We hebben trouwens alleen het bed, het complete kamertje werd toch te duur (helaas).
Gast- Gast
Die is leuk!
En je koop wat hartjes handvaten en je maakt heel simpel een leuk kastje hoor En als je helemaal dezelfde soort wil koop je een goedkope kast en verf je die roze
En je koop wat hartjes handvaten en je maakt heel simpel een leuk kastje hoor En als je helemaal dezelfde soort wil koop je een goedkope kast en verf je die roze
Gast- Gast
OMG ik wou dat ik jouw dochter was... Wat een leuk bed!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wat een superleuk bed Alex!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Sjaantje schreef:OMG ik wou dat ik jouw dochter was... Wat een leuk bed!
Whahaha, wat ben je toch lief
Gast- Gast
Weet ik... maar ik meen het écht! Mijn eigen bed is saai zwart...Alex schreef:Sjaantje schreef:OMG ik wou dat ik jouw dochter was... Wat een leuk bed!
Whahaha, wat ben je toch lief
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb deze op het moment op het oog:
http://www.4kidsathome.nl/a-18720208/1-persoons/nienke-bed
Hier gaat ze voorlopig denk ik nog niet naar een groot bed, pas als ze eruit klimt of ze er echt aan toe is.
Ze draait `snachts nog alle kanten op in haar slaap...
http://www.4kidsathome.nl/a-18720208/1-persoons/nienke-bed
Hier gaat ze voorlopig denk ik nog niet naar een groot bed, pas als ze eruit klimt of ze er echt aan toe is.
Ze draait `snachts nog alle kanten op in haar slaap...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn nichtje en neefje hadden die... ! Stond heel leuk in hun kamer en later hebben ze het lage kastje gepimpt en gebruiken zehet nu nog steeds ( nichtje is nu bijna 9) Neefje had het blauwe bed met zo'n bladhemel erboven van IKEA. Het is niet mijn stijl dus ik zou het niet kiezen... maar stond wel leuk!
Mamasapje- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: