Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peuterbed

+2
Lumen
Tania
6 plaatsers

Ga naar beneden

Peuterbed Empty Peuterbed

Bericht  Tania wo 29 aug 2012 - 21:04

Mijn zoontje gaat binnenkort over naar een peuterbedje (en ik zie er zo tegen op).
Welk peuterbedje hebben jullie en waar hebben jullie die gekocht? Ik kom niet veel verder dan de Ikea met bedenken waar ik kan kijken voor een bedje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Lumen wo 29 aug 2012 - 21:07

Babypark
Leenbakker
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  maiadebij wo 29 aug 2012 - 22:20

Deze hebben wij via marktplaats gekocht:

]Peuterbed IPhoneEva1674[/url]

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Flip Fluitketel wo 29 aug 2012 - 22:42

Verschillende babywinkels verkopen ze natuurlijk ook peuterbedjes denk aan Baby en Tiener store, weet alleen niet of je daar in de buurt woont.. Weet niet of babydump ook peuterbedjes verkoopt. Beter Bed, Trendhopper verkoopt ze ook. Wij hebben gisteren zelf een (Minnen)meegroeibed gekocht bij de Ikea voor onze dochter. En evt zou je ook op marktplaats kunnen kijken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Jasmine wo 29 aug 2012 - 23:08

J. ligt nu sinds een week of twee in een peuterbed en het gaat meer dan prima!

In het begin vond ik het ook doodeng, maar ze doet het boven verwachting goed. Blijft keurig liggen, totdat we haar 's ochtends zeggen dat ze mag spelen. Is nog geen een keer uit bed gevallen en slaapt er heerlijk in.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Tania wo 29 aug 2012 - 23:14

Ik heb J. net een paar plaatjes laten zien en we zijn van de week bij de Ikea geweest. Bij elk bedje begint hij steeds heel hard neeeee te roepen als ik vraag of hij dat een mooi nieuw bedje vindt. Het enige bed waar hij enthousiast van wordt is het eenpersoons bed dat bij z'n kamertje hoort in dezelfde kleur laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Annemie do 30 aug 2012 - 2:29

Tania schreef:Ik heb J. net een paar plaatjes laten zien en we zijn van de week bij de Ikea geweest. Bij elk bedje begint hij steeds heel hard neeeee te roepen als ik vraag of hij dat een mooi nieuw bedje vindt. Het enige bed waar hij enthousiast van wordt is het eenpersoons bed dat bij z'n kamertje hoort in dezelfde kleur laughcry

Dan neem je die toch? Mijn zoontje heeft ook een eenpersoonsbed..we moeten alleen nog een matras kopen...dus hij slaapt er nog niet in.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Tania do 30 aug 2012 - 2:30

Annemie schreef:
Tania schreef:Ik heb J. net een paar plaatjes laten zien en we zijn van de week bij de Ikea geweest. Bij elk bedje begint hij steeds heel hard neeeee te roepen als ik vraag of hij dat een mooi nieuw bedje vindt. Het enige bed waar hij enthousiast van wordt is het eenpersoons bed dat bij z'n kamertje hoort in dezelfde kleur laughcry

Dan neem je die toch? Mijn zoontje heeft ook een eenpersoonsbed..we moeten alleen nog een matras kopen...dus hij slaapt er nog niet in.

Ja ik moet nog even met m'n man overleggen maar ik den inderdaad dat het toch die gaat worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuterbed Empty Re: Peuterbed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum