Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Kat1980 wo 15 dec 2010 - 0:15

Wat is jullie ervaring met de gewichtstoename aan het einde van de zwangerschap?

Ik zat qua gewichtstoename al een hele tijd tussen de 10 en 11 kilo, maar opeens wijst de weegschaal ruim 15 kilo extra aan :shock: Nu ben ik dus bang dat ik de komende weken nog veel meer ga aankomen en dus misschien wel boven de 20 kilo uitkom. Ik dacht altijd dat je op het einde niet meer zo veel aankwam of heb ik gewoon teveel gesnoept :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:30

ik ben tussen de 30 en 35 weken nog behoorlijk aangekomen, na de 37 weken precies 150 gram..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:40

Ik ben bij beide vanaf 30 weken ongeveer 1 kg per week aangekomen...Bij Indy was het 21 kg in totaal en Merle 18....dus in mijn geval geld dat ik nog genoeg aan ben gekomen in de laatste weken....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:48

Tot 20 weken niks aangekomen alleen afgevallen. Maar vanaf 20 weken dus echt 1 kilo per week. Het ging heel hard !
Ik was ook dol gelukkig dat S. al met 37,5 week geboren werd hahahaha. Ik ben dus 18 kilo bijgekomen in totaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:49

Haha ik zal je niet ontmoedigen (of wel :P ). Ik was met 34 weken netjes 10 kilo aangekomen en in totaal ben ik 23 kilo aangekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Meeko wo 15 dec 2010 - 0:51

Ik loop nu gelijk op als bij Senna. Nu zo'n 6 kilo aangekomen. Moet nog zo'n 13 weken en was bij Senna in totaal 12 kilo aangekomen. Dus iets van een halve kilo per week. Weet niet of dat nu ook weer gaat gebeuren hoor. Misschien gaat t nu ook ineens harder. Zeker omdat ik nu met me bekken zit en al een tijd niet meer sport. Maar moeder zijn is af en toe ook een sport Wink Beweeg volgens mij nog genoeg
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Teddyaapje wo 15 dec 2010 - 1:50

Ik was met 34w zo'n 16kg aangekomen, met 38w zat ik op 21kg. Ik moet wel zeggen dat ik heel veel vocht vasthield op het laatst door de medicatie.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Kat1980 wo 15 dec 2010 - 2:55

Jetje schreef:Haha ik zal je niet ontmoedigen (of wel :P ). Ik was met 34 weken netjes 10 kilo aangekomen en in totaal ben ik 23 kilo aangekomen.

Maar bij jou was het ook zomer, dus hield je waarschijnlijk ook wel vocht vast.
Maar ik hoop niet dat het bij mij nu nog zo'n vaart gaat lopen, dan kan ik in september nooit weer strak in mijn trouwjurk zitten Cry
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Kat1980 wo 15 dec 2010 - 2:56

Nonnevot schreef:Tot 20 weken niks aangekomen alleen afgevallen. Maar vanaf 20 weken dus echt 1 kilo per week. Het ging heel hard !
Ik was ook dol gelukkig dat S. al met 37,5 week geboren werd hahahaha. Ik ben dus 18 kilo bijgekomen in totaal
Hahaha, ja ik heb ook zo iets van laat die kleine maar met 37 weken komen dan loopt het hopelijk niet de spuigaten uit qua gewicht. Stel je voor dat ik nog tot 42 weken zwanger ben...
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Kat1980 wo 15 dec 2010 - 2:59

Meeko schreef:Ik loop nu gelijk op als bij Senna. Nu zo'n 6 kilo aangekomen. Moet nog zo'n 13 weken en was bij Senna in totaal 12 kilo aangekomen. Dus iets van een halve kilo per week. Weet niet of dat nu ook weer gaat gebeuren hoor. Misschien gaat t nu ook ineens harder. Zeker omdat ik nu met me bekken zit en al een tijd niet meer sport. Maar moeder zijn is af en toe ook een sport Wink Beweeg volgens mij nog genoeg

Ja, ik oefen nu dus ook alleen de "moeder zijn" sport uit, maar helaas zonder resultaat. En dat komt echt niet omdat mijn zoontje een engeltje is en altijd precies doet wat mama zegt Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 3:00

Voor mijn zwangerschap woog ik 72kilo en op het einde woog ik 99kilo...
Dat is dussuhm.... 27kilo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Flip Fluitketel wo 15 dec 2010 - 3:42

De laatste weken van de zwangerschap kwam ik ook meer aan dan de rest van de zwangerschap. Elke week kwam er wel een kilo bij en dat was voorheen niet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 4:35

Ik ben ook allebei de keren aan het eind het meeste aangekomen, bij de tweede wel wat geleidelijker. Maar ik hield bij mijn oudste veel vocht vast, was op het eind in 1 week 4kg aangekomen, misschien hou jij ook wat meer vocht vast?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 5:42

Kat1980 schreef:
Jetje schreef:Haha ik zal je niet ontmoedigen (of wel :P ). Ik was met 34 weken netjes 10 kilo aangekomen en in totaal ben ik 23 kilo aangekomen.

Maar bij jou was het ook zomer, dus hield je waarschijnlijk ook wel vocht vast.
Maar ik hoop niet dat het bij mij nu nog zo'n vaart gaat lopen, dan kan ik in september nooit weer strak in mijn trouwjurk zitten Cry

Ja was inderdaad veel vocht. Ik moest een jaartje later ook in trouwjurk en mij is het ook gelukt de kilo's kwijt te raken, dus dat lukt jou ook wel in 9 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:59

Je baby komt aan het einde van de zwangerschap ook het meeste en snelste aan, dus jij automatisch ook helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Kat1980 wo 15 dec 2010 - 21:59

Misschien is het inderdaad ook wel vocht dat ik vasthou. Hoewel ik dacht dat dat in de winter niet zo erg zou zijn. Maar ik zag gisteren inderdaad de afdruk van mijn sokken in mijn been staan. Misschien dus toch een beetje dikke enkels...
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap Empty Re: Gewichtstoename a/h eind v/d zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum