Jullie nog geshopt voor de kids?
+34
Flower_L
Lavendel
Laced
M@niek
Dolphinne
Printje
Spring
holaagirl
Vancity_girl
Linda
Limburg85
Chelle
Floor
Flip Fluitketel
Annie24
pantuf
Smaragdje
Sjonno
mauwmauw
-Ieniemienie-
Nana
Filoria
moepie
Bloem86
Parisienne
smooch
_Jet
Susan
PapillonRose
Coccinelle
Happydobby
ProudMom
Liadan
Mamsie
38 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jullie nog geshopt voor de kids?
pantuf schreef:Smaragdje: het jasje is van Z8.
http://www.z8-baby.nl/kinderkleding/jongens/reversiblejasjes/rafael-marine-wit
Bij ons hier verkopen ze het alleen bij een wat duurdere babyzaak, daarom bestel ik het meeste via de webshop (zie link)
Weet jij misschien ook hoe de maten vallen?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon normaal vind ik. Ik heb er 1x een vest besteld en die viel heel klein en smal, maar dat hadden ze er specifiek bijgezet. Ik heb er jurkjes/leggings/t-shirts/longsleeves etc. van en mijn dochter heeft dan altijd de maat die ze heeft op dat moment
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
pantuf schreef:Gewoon normaal vind ik. Ik heb er 1x een vest besteld en die viel heel klein en smal, maar dat hadden ze er specifiek bijgezet. Ik heb er jurkjes/leggings/t-shirts/longsleeves etc. van en mijn dochter heeft dan altijd de maat die ze heeft op dat moment
Oke, dank je wel Vroeg het mij af omdat ze alleen maat 56 hebben en daarna pas weer 74
Smaragdje- Ratel
@Smaragdje: Ik vind Z8 juist aan de kleine / smalle kant vallen. Nou is smal hier niet zo erg omdat ze niet zo breed is, maar ze heeft nu maat 68 (en soms al 74) en kan nu al een jasje in maat 80 aan wat ik eigenlijk voor haar verjaardag had besteld Weet natuurlijk niet of alles zo valt, maar wat ik heb van Z8 vind ik allemaal net iets kleiner vallen dan de andere kleertjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat ik van Z8 heb vind ik redelijk normaal tot groot vallen.
Gast- Gast
Ik heb ook flink geshopt op kleertjes.com, maar heb het nog steeds niet binnen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
PapillonRose schreef:@Smaragdje: Ik vind Z8 juist aan de kleine / smalle kant vallen. Nou is smal hier niet zo erg omdat ze niet zo breed is, maar ze heeft nu maat 68 (en soms al 74) en kan nu al een jasje in maat 80 aan wat ik eigenlijk voor haar verjaardag had besteld Weet natuurlijk niet of alles zo valt, maar wat ik heb van Z8 vind ik allemaal net iets kleiner vallen dan de andere kleertjes.
Helaas denk dat hij 56 niet meer past dan, want hij zit net tussen 56 en 62 in en 74 is echt nog veel te groot.
Ik heb nog wel twee shirtjes voor hem gekocht.
Smaragdje- Ratel
Leuke shirtjes Smaragdje!
Wel gek dan, blijkbaar zijn de ervaringen met Z8 toch best verschillend zo te lezen hier. Misschien ligt het ook aan het type kledingstuk? En hebben ze het jasje dan niet meer in 62 ergens, dat zal dan zeker nog passen.
Wel gek dan, blijkbaar zijn de ervaringen met Z8 toch best verschillend zo te lezen hier. Misschien ligt het ook aan het type kledingstuk? En hebben ze het jasje dan niet meer in 62 ergens, dat zal dan zeker nog passen.
PapillonRose- Ratel
Meiden, heb even een vraagje voor jullie haha!
In september word onze 2de uk geboren, en nu heb ik op internet een heel gaaf winterjasje gezien (noppies) voor de uk.
Het is een echt jasje, dus niet zon zacht vestje.
Nu vroeg ik me af wat voor een maat slim is. Ze hebben 62 en 68.
Zelf zeg ik, ik zou voor 62 gaan. Maar weet niet of dat dan wel zo lekker zit bij zon kleine uk.
Maar als ik 68 koop, ben ik bang dat als de kleine het past, het al voorjaar is, en dus niet nodig.
Wat zouden jullie doen?
In september word onze 2de uk geboren, en nu heb ik op internet een heel gaaf winterjasje gezien (noppies) voor de uk.
Het is een echt jasje, dus niet zon zacht vestje.
Nu vroeg ik me af wat voor een maat slim is. Ze hebben 62 en 68.
Zelf zeg ik, ik zou voor 62 gaan. Maar weet niet of dat dan wel zo lekker zit bij zon kleine uk.
Maar als ik 68 koop, ben ik bang dat als de kleine het past, het al voorjaar is, en dus niet nodig.
Wat zouden jullie doen?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
@Ienieminie Onze dochter is van oktober en die had maat 62 voor een winterjasje en deze kon ze makkelijk aan tot maart. Ik zou dus maat 62 aanschaffen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik zou denk ik voor 68 gaan, maar dat komt omdat noppies klein valt.
(en als ik voor 62 was gegaan had mijn zoontje het jasje waarschijnlijk maar eventjes aangekund omdat hij bijna meteen in maat 62 zat na de geboorte).
Maar misschien vallen de gewone jasjes van noppies wel groter dan zo'n zacht jasje, dat weet ik niet?
(en als ik voor 62 was gegaan had mijn zoontje het jasje waarschijnlijk maar eventjes aangekund omdat hij bijna meteen in maat 62 zat na de geboorte).
Maar misschien vallen de gewone jasjes van noppies wel groter dan zo'n zacht jasje, dat weet ik niet?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mijn dochter is van begin september en droeg een winterjasje in mt 68.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Deze heb ik vandaag gekocht (lang leve de uitverkoop, ze waren nog maar 30 euro):
En deze heb ik besteld:
En deze heb ik besteld:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wat heeft iedereen leuke kleren en schoentjes gekocht.
Wij hebben gisteren een mutsje voor de baby gekocht, creme-wit met de tekst Bad Hair Day erop.
Wij hebben gisteren een mutsje voor de baby gekocht, creme-wit met de tekst Bad Hair Day erop.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik heb net even geshopt op kleertjes.com (voor het eerst). Alvast in maat 62 besteld. Heb daar nog niet zoveel kleertjes in. Ze past nu net in 56.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Chelle; Noppies valt klein hé, dus schrik niet als het straks nét aan is ofzo
Edit: leuke kleertjes trouwens!!!!!!!!
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Chelle; Noppies valt klein hé, dus schrik niet als het straks nét aan is ofzo
Haha! Nou, dan is het mooi dat ik 62 heb gekocht, en geen 56!
Ik heb witte broekje ook al in maat 50 en die past ze nog steeds (vind hem haar zo lief staan). Dus denk dat noppies voor A. juist wel fijn is aangezien ze zelf ook best klein van stuk is.
Maar toch bedankt voor de tip!
Chelle- Prater
Y. had ook bijna alleen maar Noppies toen hij zo klein was hoor. Zat perfect bij 'm Helaas wordt meneertje nu een beetje te dik. De broekjes zijn te smal en de shirtjes zitten niet echt ruim, helaas
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Y. had ook bijna alleen maar Noppies toen hij zo klein was hoor. Zat perfect bij 'm Helaas wordt meneertje nu een beetje te dik. De broekjes zijn te smal en de shirtjes zitten niet echt ruim, helaas
Leuk joh, lijkt het net een klein body-buildertje met zijn strakke shirtjes! haha!
Chelle- Prater
Leuk Chelle! Hier valt Noppies juist niet klein, zit ideaal bij R. .
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wat een leuke kleertjes Chelle! Dat shirtje met Kiplekker erop is echt leuk!
Gek genoeg vind ik hier Noppies ook niet klein vallen, ook al hoor je het heel vaak. Het meeste wat ik heb vind ik normaal vallen, en heb zelfs een paar dingetjes die ik aan de ruime kant vind vallen.
Gek genoeg vind ik hier Noppies ook niet klein vallen, ook al hoor je het heel vaak. Het meeste wat ik heb vind ik normaal vallen, en heb zelfs een paar dingetjes die ik aan de ruime kant vind vallen.
PapillonRose- Ratel
Geshopt bij kleertjes.com o.a. dit rokje en deze blouse gekocht en nog één en ander bij H&M.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst iets bij kleertjes.com besteld, maar ze zijn wel heeeeeel traag met leveren, ik heb nog steeds niks in huis. Echt jammer, want ik heb zoveel leuke dingen besteld.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Flip Fluitketel: Wat een leuke blouse!
Helaas heb ik even een shoptstop.. Anders zou ik het wel weten! Tijdens het zoeken naar iets leuks voor haar verjaardag ben ik ondertussen al zoveel leuks tegengekomen! En hier staan ook elke keer weer van die leuke dingen in het topic, moeilijk om me in te houden als de verleiding overal is
Helaas heb ik even een shoptstop.. Anders zou ik het wel weten! Tijdens het zoeken naar iets leuks voor haar verjaardag ben ik ondertussen al zoveel leuks tegengekomen! En hier staan ook elke keer weer van die leuke dingen in het topic, moeilijk om me in te houden als de verleiding overal is
PapillonRose- Ratel
Linda schreef:Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst iets bij kleertjes.com besteld, maar ze zijn wel heeeeeel traag met leveren, ik heb nog steeds niks in huis. Echt jammer, want ik heb zoveel leuke dingen besteld.
Heb ik nog nooit last van gehad, heb het altijd binnen een paar dagen in huis, zelfs vorige week tijdens de sale.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor zomerschoentjes/sandaaltjes hebben jullie kids?
» Nog geshopt voor de kindjes? #2
» Nog geshopt voor de kindjes? #863547
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» Wat drinken jullie kids?
» Nog geshopt voor de kindjes? #2
» Nog geshopt voor de kindjes? #863547
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» Wat drinken jullie kids?
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: