Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie nog geshopt voor de kids?

+34
Flower_L
Lavendel
Laced
M@niek
Dolphinne
Printje
Spring
holaagirl
Vancity_girl
Linda
Limburg85
Chelle
Floor
Flip Fluitketel
Annie24
pantuf
Smaragdje
Sjonno
mauwmauw
-Ieniemienie-
Nana
Filoria
moepie
Bloem86
Parisienne
smooch
_Jet
Susan
PapillonRose
Coccinelle
Happydobby
ProudMom
Liadan
Mamsie
38 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Jullie nog geshopt voor de kids?

Bericht  PapillonRose vr 1 jul 2011 - 8:35

Bloem86 schreef:
Parisienne schreef:Hoe vallen de maatjes van Z8? Smal, normaal, kort/klein of juist ruim?

Ik vind de jasjes erg smal vallen!
I.se zit nu sinds kort in maatje 74, maar het jasje zit haar aardig krap!! Een ander jasje dat ik had besteld in maatje 74 is zelfs te klein! Jurkjes en shirtjes ed vallen bij I. wel normaal uit! Hoewel ze zelf ook smalletjes is! smile
Volgens mij valt het witte jasje in elk geval niet groot inderdaad. Heb ook twee vestjes van Noppies besteld en die zijn maat 74. Ze vallen groter dan het witte jasje, wat ik heb besteld in maat 80.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Jullie nog geshopt voor de kids?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:53

Superleuke schoentjes Mamsie!!

Wel niet voor mijn kind want die heb ik natuurlijk niet, maar voor het kraambezoek bij een baby jongetje hadden we wat kleertjes gekocht, superschattig allemaal...Alles van de H&M, een marinepakje met matrozenhoedje, rompertjes met I love dad erop en een stoer donkerblauw driekwartsbroekje met een bloesje met lange mouwtjes. Zo schattig allemaal!!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 1 jul 2011 - 9:04

Mamsie schreef:
Happydobby schreef:Leuke schoenen mamsie, alleen ik hou zelf niet van oranje Mad

Het is oker geel. V mocht kiezen geel of donkerblauw.

Als hij het zelf maar mooi vind. Very Happy

@Susan , dat heb ik nou ook altijd, ga je voor iemand anders kijken, kom je terug met leuke dingen voor jezelf/kids.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  moepie vr 1 jul 2011 - 9:45

ik heb ook nog inkopen gedaan;

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Babypak_-_wit_-_86-33162612-extralarge

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Babysinglet_-_paarsroze_-_80-33087322-big

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 022_8

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Scale.rb?img=8797668933662

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Scale.rb?img=8796660269086

en deze heb ik vandaag gekocht voor een kraamcadeautje;
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 N_3047989_001
zo schattig!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria vr 1 jul 2011 - 19:22

Heerlijk, die meisjeskleren I love you

Tomas kiest tegenwoordig zelf zijn kleding uit. Hij toont serieus interesse in de winkel. Als ik hem een broekje voor houd en hij vindt het niet leuk, zegt hij 'niet zo mooi, hang maar terug mama'.

Afgelopen week viel zijn keuze op een oranje-wit-blauw-gestreepte polo. Niet echt mijn smaak Laughing, maar vooruit. En nu wil hij dat ding elke dag aan haha.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  moepie vr 1 jul 2011 - 21:00

Filoria; geweldig zeg als ze al zo'n eigen mening krijgen. Of het altijd handig is is een tweede haha. Leuk dat hij dat shirt zelf heeft uitgezocht en het nu steeds aan wil.

Ik kwam gisteren ook thuis met wat kleren voor E. Ik liet het haar heel enthousiast zien en haar reactie: "nee!! nee!! neeheee!!" :shock: En dan ook nog wild gebaren met haar hand haha.... waarschijnlijk had ze even geen zin dat ik het ging showen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:41

Leuke kleertjes allemaal, en in de uitverkoop goed te betalen. Voor de meiden heb ik o.a. dit gekocht :

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 T-shirt-Mim-pi-zomer-2011.-Nu-50-korting-16312811

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Rokje-Mim-pi-zomer-2011-NU-50-korting-16312717

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Vestje-Mim-pi-zomer-2011.-Nu-50-korting-16312785

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Mim-16

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Mimpi%20zomerjurk1

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 4d67087942c2bJullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Mimpi%20146

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 B_375

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 7880228

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Image

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 180510157MimPi

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 1297887292

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Moodstreet_jurk_d26_fluor_pink_v

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Moodstreet_shirt_t04_mint_v

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:42

Mijn zoontje heeft ook zo'n mening over kleren, haha. En gisteren had ik een pakket van Zalando en hij werd boos dat hij geen kleren mocht passen omdat er alleen kleren voor mij en mijn vriend inzaten, haha. Mijn dochter stribbelt soms tegen als ze een shirt niet aanwil, terwijl een ander shirt dan prima is. Zij gaat ook altijd alles showen wat ze aanheeft aan ons, en de oudste zegt dan altijd "Wáuw, wat heb jij een mooie jurk/broek/rok etc aan!" en dan is ze helemaal trots.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 8:53

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Z8-1372.20.3677v
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Z8baby-1140.30.710v_1
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Name-it-1210.30.3514.v

Gast
Gast

Bericht  Nana za 2 jul 2011 - 9:00

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Scale.rb?img=8796432924702
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Scale.rb?img=8796465102878

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Scale.rb?img=8796483125278
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Scale.rb?img=8797494214686

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Normal_4718_1299848665
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Normal_4727_1299848684
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 22:00

@mamsi,

Die zijn van de ZARA toch? Ik vind ze echt helemaal geweldig haha.

Mocht ik zelf ooit kinderen krijgen dan wordt ZARA echt mijn favoriete winkel voor hun :P Vind die kleertjes zo ontzettend leuk.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- zo 3 jul 2011 - 0:43

Onze dochter had nieuwe schoenen nodig, dus in de uitverkoop nog een leuk paar kunnen vinden.
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Wn000227

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie zo 3 jul 2011 - 9:11

Punk'd schreef:@mamsi,

Mocht ik zelf ooit kinderen krijgen dan wordt ZARA echt mijn favoriete winkel voor hun :P Vind die kleertjes zo ontzettend leuk.

Klopt! Ja super veel leuks hebben ze. Baal er zo van dat de zara in mijn woonplaats geen kinderafdeling heeft!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 9:20

Mamsie schreef:

Klopt! Ja super veel leuks hebben ze. Baal er zo van dat de zara in mijn woonplaats geen kinderafdeling heeft!

Ik baal met je mee Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 3 jul 2011 - 9:23

Mama_van2 schreef:
Mamsie schreef:

Ik baal met je mee Evil or Very Mad

kom we schrijven een brief! whahahaha ( brief ook echt he! soms heb ik een oude geest en denk ik nog niet aan email ).
In turnhout ofzo zit blijkbaar ook een grote??
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 9:27

Haha, we worden oud :P Ik ga weleens naar Zara kids in Tilburg, leuke afdeling en heeel makkelijk te parkeren, zit naast de parkeergarage.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 3 jul 2011 - 9:30

Mama_van2 schreef:Haha, we worden oud :P Ik ga weleens naar Zara kids in Tilburg, leuke afdeling en heeel makkelijk te parkeren, zit naast de parkeergarage.

Jaa daar ben ik een paar weken terug nog geweest. Vind alleen de afdeling voor jongens wat karig en vooral voor kleine jongetjes.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:58

Hm hier in Nijmegen zit niet eens een ZARA.. Cry

Er is een paar jaar geleden een stadsondezoek gehouden en de mensen hier die missen het meeste.. Tja daar komt tie "een ZARA" Laughing haha (en een bijenkorf.. maar die komt hier niet heen omdat hij al in Arnhem zit.. Euh ja haha ook zo'n rare redenatie, alsof dat even 10 minuutjes fietsen is)

Nu en ik sowieso van het online shoppen dus voor mij maakt het eigenlijk ook geen donder uit bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:59

Oooow wacht, zei je nu dat je online kan shoppen bij de Zara ???

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw zo 3 jul 2011 - 21:46

Mama_van2 schreef:Oooow wacht, zei je nu dat je online kan shoppen bij de Zara ???
www.zara.com
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:09

Mama_van2 schreef:Oooow wacht, zei je nu dat je online kan shoppen bij de Zara ???

haha ja! En als het niet past komen ze het gratis bij je thuis ophalen.. (hoe makkelijk :P )

Gast
Gast

Bericht  moepie do 7 jul 2011 - 3:35

er is nu natuurlijk wel leuke uitverkoop overal.
Hebben jullie nog leuke adresjes online??
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno do 7 jul 2011 - 3:42

@ Mama_van2! Die kleertjes zijn echt geweldig!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487

Bericht  Smaragdje do 7 jul 2011 - 10:41

_Livia schreef:Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 2 Z8baby-1140.30.710v_1
[/img]

Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? Ik vind het echt een super jasje Very Happy
Vallen ze groot of klein?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  pantuf do 7 jul 2011 - 10:52

Smaragdje: het jasje is van Z8.
http://www.z8-baby.nl/kinderkleding/jongens/reversiblejasjes/rafael-marine-wit

Bij ons hier verkopen ze het alleen bij een wat duurdere babyzaak, daarom bestel ik het meeste via de webshop (zie link)
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: