Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie nog geshopt voor de kids?

+34
Flower_L
Lavendel
Laced
M@niek
Dolphinne
Printje
Spring
holaagirl
Vancity_girl
Linda
Limburg85
Chelle
Floor
Flip Fluitketel
Annie24
pantuf
Smaragdje
Sjonno
mauwmauw
-Ieniemienie-
Nana
Filoria
moepie
Bloem86
Parisienne
smooch
_Jet
Susan
PapillonRose
Coccinelle
Happydobby
ProudMom
Liadan
Mamsie
38 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Empty Re: Jullie nog geshopt voor de kids?

Bericht  Océane vr 29 jul 2011 - 9:45

Beebielove is one of my favourites I love you

Haha, ja ze verkopen pakjes met voetjes eraan t/m maat 86. En het wordt nog verkocht ook laughcry
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Empty Re: Jullie nog geshopt voor de kids?

Bericht  maiadebij vr 29 jul 2011 - 9:47

aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Vancity_girl vr 29 jul 2011 - 12:49

Aquala schreef:

Haha, ja ze verkopen pakjes met voetjes eraan t/m maat 86. En het wordt nog verkocht ook laughcry

Haha, hier verkopen ze die echt tot maat 4 ofzo, dus voor kindjes van 4. Dan wel als pyama maar toch. Ik zie ook vaak genoeg baby's van mijn dochters leeftijd in dat soort pakjes. Ik vind het echt iets voor kleine baby-tjes maar goed.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose vr 29 jul 2011 - 20:38

maiadebij schreef:aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
+1, heb nu officieel een shopverbod ingesteld laughcry Maar de verleiding is overal, dus ik vraag me af hoelang ik mezelf in kan houden :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  _Jet za 30 jul 2011 - 1:25

PapillonRose schreef:
maiadebij schreef:aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
+1, heb nu officieel een shopverbod ingesteld laughcry Maar de verleiding is overal, dus ik vraag me af hoelang ik mezelf in kan houden :P

Het vestje is idd van Frendz (V&D), daar heb ik al meer leuke dingen gezien voor het najaar :d
Aangezien jij weleens in Dordrecht gaat shoppen, waar kan ik daar het beste mijn auto parkeren? Ik wil denk ik volgende week eens even gaan.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 1:32

Ik mocht namens familie wat voor mijn zoon halen Very Happy :
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 6855760500_1_1_3
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 6855760802_1_1_3
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 6987760400_1_1_3
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 2699572500_1_1_3

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 30 jul 2011 - 1:58

Tof die groene broek!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:00

Mamsie schreef:Tof die groene broek!
Ja leuk he! In het blauw was ie ook super. En zie nu ook dat ze deze hebben:
Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 6855760305_1_1_3
Die vind ik ook wel stoer!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 30 jul 2011 - 2:05

Ik heb vandaag de eerste dingetjes gekocht voor ons kleine mannetje!
Deze: http://www.kids.nl/out_to_shop.php?link=http%3A%2F%2Fkinderkleding-tekoop.cleafs.com%2Fgo%3Fk%3DxDsNrjk6qW7cbtShpPhPULJzW1rCqU59%26c%3D801%26redirect%3Dhttp%253A%252F%252Fwww%252Ekinderkleding%252Dtekoop%252Enl%252Fdetail%252Ephp%253Fat%253D12bfc07425&product_id=115__2097383270&shop_id=115

En verder nog een spijkerbroekje van de Zeeman, en daar ook nog een rompertje en witte sokjes. En van mijn moeder kreeg ik gisteren superlieve laarsjes van Jip en Janneke, en van mijn zusjes een leuk setje (spijkerbroekje, grijs vestje en shirtje met grijze en groene streepjes) van de Hema, heel lief!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mamsie za 30 jul 2011 - 2:09

Ja vet! Die gele vind ik ook stoer. V heeft schoenen in die kleur.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:43

Ik heb van de week kleertjes besteld voor onze kleine man :-)

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 102617-7081004

ook al een leuke jas gescoord van in het voorjaar Very Happy maar die heb ik niet op foto gezet. Heb ook al veel dingen gekregen, en ik zou bijna zeggen dat ik de hele collectie van noppies zo ongeveer heb haha.. (erg leuk wat je kan het allemaal combineren)

liefs

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 30 jul 2011 - 18:19

nadat ik dit topic had bekeken, kreeg ik een mail in mijn mailbox dat er uitverkoop is bij ikenmijnkind... dus ik ben voor de bijl gegaan:

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Little Girl Star Wilma Rok Chocolat 2957104 Mini

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Little Girl Star Mini Wind Bleu t Shirt 3656372

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 FaminaPaars1

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Mad

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Name It Fafia Roze

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 LSimme3857502bubba1

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Name It Vise Meringue22

en nog een bolero die ik zo niet meer kan vinden

en voor N niet zoveel:

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 Name It hc043toucan1

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 LSloel2427127brownv1

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  teletascha za 30 jul 2011 - 21:59

Gisteren bij de v&d hetvolgende pakje:

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 32150747_d_01_l

met bijpassend:

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 32151128_d_01_l
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Smaragdje zo 31 jul 2011 - 1:10

Jullie nog geshopt voor de kids? - Pagina 7 32147029_d_01_l

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 2:16

_Jet schreef:
PapillonRose schreef:

Het vestje is idd van Frendz (V&D), daar heb ik al meer leuke dingen gezien voor het najaar :d
Aangezien jij weleens in Dordrecht gaat shoppen, waar kan ik daar het beste mijn auto parkeren? Ik wil denk ik volgende week eens even gaan.

Ik woon in D.ordrecht!
Het makkelijkste kan je parkeren bij parkeergarage Veemarkt naast het Rabobank kantoor. Dan kan je vanuit daar zo de weg oversteken en kom je al uit bij de Hema & Prenatal etc. Op vrijdag en zaterdag is er áltijd markt. Veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  _Jet zo 31 jul 2011 - 3:12

Parels schreef:
_Jet schreef:
PapillonRose schreef:

Ik woon in D.ordrecht!
Het makkelijkste kan je parkeren bij parkeergarage Veemarkt naast het Rabobank kantoor. Dan kan je vanuit daar zo de weg oversteken en kom je al uit bij de Hema & Prenatal etc. Op vrijdag en zaterdag is er áltijd markt. Veel plezier!

Dank je wel! Ik ga meestal naar R'dam of Breda, maar ik dacht eens even een keer wat anders Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:41

Dordt is idd ook leuk!
Niet zo groot als Rdam, en ik vind zelf af en toe wat bruisender dan Breda qua shoppen.
En erg veel kinderkledingwinkels vind ik!

Gast
Gast

Bericht  _Jet zo 31 jul 2011 - 3:50

Parels schreef:Dordt is idd ook leuk!
Niet zo groot als Rdam, en ik vind zelf af en toe wat bruisender dan Breda qua shoppen.
En erg veel kinderkledingwinkels vind ik!

Dat gaat helemaal goed komen dan :d
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: