Jullie nog geshopt voor de kids?
+34
Flower_L
Lavendel
Laced
M@niek
Dolphinne
Printje
Spring
holaagirl
Vancity_girl
Linda
Limburg85
Chelle
Floor
Flip Fluitketel
Annie24
pantuf
Smaragdje
Sjonno
mauwmauw
-Ieniemienie-
Nana
Filoria
moepie
Bloem86
Parisienne
smooch
_Jet
Susan
PapillonRose
Coccinelle
Happydobby
ProudMom
Liadan
Mamsie
38 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jullie nog geshopt voor de kids?
Beebielove is one of my favourites
Haha, ja ze verkopen pakjes met voetjes eraan t/m maat 86. En het wordt nog verkocht ook
Haha, ja ze verkopen pakjes met voetjes eraan t/m maat 86. En het wordt nog verkocht ook
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Aquala schreef:
Haha, hier verkopen ze die echt tot maat 4 ofzo, dus voor kindjes van 4. Dan wel als pyama maar toch. Ik zie ook vaak genoeg baby's van mijn dochters leeftijd in dat soort pakjes. Ik vind het echt iets voor kleine baby-tjes maar goed.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
+1, heb nu officieel een shopverbod ingesteld Maar de verleiding is overal, dus ik vraag me af hoelang ik mezelf in kan houdenmaiadebij schreef:aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:+1, heb nu officieel een shopverbod ingesteld Maar de verleiding is overal, dus ik vraag me af hoelang ik mezelf in kan houdenmaiadebij schreef:aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
Het vestje is idd van Frendz (V&D), daar heb ik al meer leuke dingen gezien voor het najaar :d
Aangezien jij weleens in Dordrecht gaat shoppen, waar kan ik daar het beste mijn auto parkeren? Ik wil denk ik volgende week eens even gaan.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Tof die groene broek!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja leuk he! In het blauw was ie ook super. En zie nu ook dat ze deze hebben:Mamsie schreef:Tof die groene broek!
Die vind ik ook wel stoer!
Gast- Gast
Ik heb vandaag de eerste dingetjes gekocht voor ons kleine mannetje!
Deze: http://www.kids.nl/out_to_shop.php?link=http%3A%2F%2Fkinderkleding-tekoop.cleafs.com%2Fgo%3Fk%3DxDsNrjk6qW7cbtShpPhPULJzW1rCqU59%26c%3D801%26redirect%3Dhttp%253A%252F%252Fwww%252Ekinderkleding%252Dtekoop%252Enl%252Fdetail%252Ephp%253Fat%253D12bfc07425&product_id=115__2097383270&shop_id=115
En verder nog een spijkerbroekje van de Zeeman, en daar ook nog een rompertje en witte sokjes. En van mijn moeder kreeg ik gisteren superlieve laarsjes van Jip en Janneke, en van mijn zusjes een leuk setje (spijkerbroekje, grijs vestje en shirtje met grijze en groene streepjes) van de Hema, heel lief!
Deze: http://www.kids.nl/out_to_shop.php?link=http%3A%2F%2Fkinderkleding-tekoop.cleafs.com%2Fgo%3Fk%3DxDsNrjk6qW7cbtShpPhPULJzW1rCqU59%26c%3D801%26redirect%3Dhttp%253A%252F%252Fwww%252Ekinderkleding%252Dtekoop%252Enl%252Fdetail%252Ephp%253Fat%253D12bfc07425&product_id=115__2097383270&shop_id=115
En verder nog een spijkerbroekje van de Zeeman, en daar ook nog een rompertje en witte sokjes. En van mijn moeder kreeg ik gisteren superlieve laarsjes van Jip en Janneke, en van mijn zusjes een leuk setje (spijkerbroekje, grijs vestje en shirtje met grijze en groene streepjes) van de Hema, heel lief!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ja vet! Die gele vind ik ook stoer. V heeft schoenen in die kleur.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb van de week kleertjes besteld voor onze kleine man :-)
ook al een leuke jas gescoord van in het voorjaar maar die heb ik niet op foto gezet. Heb ook al veel dingen gekregen, en ik zou bijna zeggen dat ik de hele collectie van noppies zo ongeveer heb haha.. (erg leuk wat je kan het allemaal combineren)
liefs
ook al een leuke jas gescoord van in het voorjaar maar die heb ik niet op foto gezet. Heb ook al veel dingen gekregen, en ik zou bijna zeggen dat ik de hele collectie van noppies zo ongeveer heb haha.. (erg leuk wat je kan het allemaal combineren)
liefs
Gast- Gast
nadat ik dit topic had bekeken, kreeg ik een mail in mijn mailbox dat er uitverkoop is bij ikenmijnkind... dus ik ben voor de bijl gegaan:
en nog een bolero die ik zo niet meer kan vinden
en voor N niet zoveel:
en nog een bolero die ik zo niet meer kan vinden
en voor N niet zoveel:
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Gisteren bij de v&d hetvolgende pakje:
met bijpassend:
met bijpassend:
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
_Jet schreef:PapillonRose schreef:+1, heb nu officieel een shopverbod ingesteld Maar de verleiding is overal, dus ik vraag me af hoelang ik mezelf in kan houdenmaiadebij schreef:aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
Het vestje is idd van Frendz (V&D), daar heb ik al meer leuke dingen gezien voor het najaar :d
Aangezien jij weleens in Dordrecht gaat shoppen, waar kan ik daar het beste mijn auto parkeren? Ik wil denk ik volgende week eens even gaan.
Ik woon in D.ordrecht!
Het makkelijkste kan je parkeren bij parkeergarage Veemarkt naast het Rabobank kantoor. Dan kan je vanuit daar zo de weg oversteken en kom je al uit bij de Hema & Prenatal etc. Op vrijdag en zaterdag is er áltijd markt. Veel plezier!
Gast- Gast
Parels schreef:_Jet schreef:PapillonRose schreef:+1, heb nu officieel een shopverbod ingesteld Maar de verleiding is overal, dus ik vraag me af hoelang ik mezelf in kan houdenmaiadebij schreef:aaaargh willen jullie stoppen met al die leuke kleertjes? Ik heb grote moeite me in te houden!
Ik woon in D.ordrecht!
Het makkelijkste kan je parkeren bij parkeergarage Veemarkt naast het Rabobank kantoor. Dan kan je vanuit daar zo de weg oversteken en kom je al uit bij de Hema & Prenatal etc. Op vrijdag en zaterdag is er áltijd markt. Veel plezier!
Dank je wel! Ik ga meestal naar R'dam of Breda, maar ik dacht eens even een keer wat anders
_Jet- Prater
Dordt is idd ook leuk!
Niet zo groot als Rdam, en ik vind zelf af en toe wat bruisender dan Breda qua shoppen.
En erg veel kinderkledingwinkels vind ik!
Niet zo groot als Rdam, en ik vind zelf af en toe wat bruisender dan Breda qua shoppen.
Gast- Gast
Parels schreef:Dordt is idd ook leuk!
Dat gaat helemaal goed komen dan :d
_Jet- Prater
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor zomerschoentjes/sandaaltjes hebben jullie kids?
» Nog geshopt voor de kindjes? #2
» Nog geshopt voor de kindjes? #863547
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» Wat drinken jullie kids?
» Nog geshopt voor de kindjes? #2
» Nog geshopt voor de kindjes? #863547
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» Wat drinken jullie kids?
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: