N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?
+17
Sushi
Susan
Sarah1985
vlindertje
Zora
Oasis
Toet
Roxi3
Bliss
Caroow
Sorella
Pomodori
SuperGrover
xxDila
Sjaantje
Janelie
Rush
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?
Eng:
- Insidious
- The shining
- The ring
- Funny games (echt een nare, maar goede film)
- Stigmata
Niet zo eng:
- Paranormal activity
- Hostel
- Gothika
En ik weet even niet meer wie het had over een film die in Engeland is verboden, maar dat is The Human Centipede II. Ik heb hem niet gezien gelukkig hoor, maar ik las dat er hele zieke dingen in voorkwamen (oa een verkrachtingsscène met prikkeldraad ) Dat lijkt me dus echt niks.
- Insidious
- The shining
- The ring
- Stigmata
Niet zo eng:
- Paranormal activity
- Hostel
- Gothika
En ik weet even niet meer wie het had over een film die in Engeland is verboden, maar dat is The Human Centipede II. Ik heb hem niet gezien gelukkig hoor, maar ik las dat er hele zieke dingen in voorkwamen (oa een verkrachtingsscène met prikkeldraad ) Dat lijkt me dus echt niks.
Gast- Gast
Minneke schreef:Eng:
- Insidious
- The shining
- The ring
- Stigmata
Niet zo eng:
- Paranormal activity
- Hostel
- Gothika
Funny Games? Ken ik niet, de moeite waard dus? Ik ga Googlen!
Gast- Gast
/quote En ik weet even niet meer wie het had over een film die in Engeland is verboden, maar dat is The Human Centipede II. Ik heb hem niet gezien gelukkig hoor, maar ik las dat er hele zieke dingen in voorkwamen (oa een verkrachtingsscène met prikkeldraad ) Dat lijkt me dus echt niks.[/quote
Ja die bedoel ik!! iehhhhhh
Ja die bedoel ik!! iehhhhhh
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Neem morgen maar een enge mee dan, gaan we griezelen (ik schijt 'm altijd wel na dat soort films )
Gast- Gast
James schreef:Neem morgen maar een enge mee dan, gaan we griezelen (ik schijt 'm altijd wel na dat soort films )
Ik kruip wel naast je dan hahahahaha.
Neem wel een "medium categorie" mee.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Funny Games? Ken ik niet, de moeite waard dus? Ik ga Googlen!
Ja, ik vond hem echt spannend (niet zozeer eng, tis een thriller)! Volgens mij is het een remake van een Deense (kan ook Noors, Zweeds of Fins zijn haha) film en het schijnt dat het origineel nog beter is, maar die heb ik niet gezien. Tis een behoorlijk realistische film, dat maakte het voor mij zo spannend.
Gast- Gast
Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond Funny Games dan weer helemaal niet eng, eerder spannend. Hostel is idd eigenlijk niet zo zeer eng, maar gewoon zo vies en brrrrrr. Ik denk nog steeds een paar keer per week dat mijn achillespezendingen ook doorgesneden wordt als ik op een stoel zit
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Toen ik The Hills Have Eyes in de bios had gezien stond ik buiten nog op mijn benen te trillen. Echt heel eng.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Event horizon
Paranormal activity I en II
Paranormal activity I en II
Gast- Gast
toetje_ schreef:Ik kan er zo geen bedenken want ik heb er zó veel gezien. Ik ben er ook niet bang voor ofzo, ik hou van die films.
Weet niet meer wie het over paranormal activity had maar dat is echt een bagger film. Als ik een film op mag noemen die het saaits en minst eng is zou ik die noemen. Er is één spannend stukje, en dan is de film afgelopen. De rest is oersaai. Ik snap de ophef over die film ook echt niet.
Ik denk dat het komt dat als je echt gelooft dat de dingen in die film echt kunnen gebeuren, zoals ik, dat hij dood en dood eng is.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 1 jul 2011 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.
Haha welke, Dawson zelf? Waar gaat deze film over, is 'ie net zo vies als Saw, dan hoef ik hem niet te zien. Maar als 'ie gewoon heel spannend is, dan wel.
Edit: trailer gezien. Ja die jongen is wel creepy, vond ik ook al in Daswon inderdaad. Komt door zijn mond denk ik
Film lijkt me niet spannend.
Gast- Gast
Zora schreef:Van IT heb ik iig het meeste trauma's over gehouden
En na Hostel had ik het ook wel een beetje gehad met het genre films... Ik kan me alleen niet echt bedenken wat echt de engste film is. Mijn vriend vindt The Strangers verreweg het engst. Ik snap wel een beetje wat 'ie bedoelt, maar vind dat echt lang zo eng niet als hij. Gek hoe dat kan verschillen!
Jaaaa The strangers, vond k erg heftig! Gewoon dat het je kan overkomen, om niks, en niemand weet het daarna. Vond hem heel indrukwekkend, mijn vriend ook.
Gast- Gast
Jen_ schreef:toetje_ schreef:Ik kan er zo geen bedenken want ik heb er zó veel gezien. Ik ben er ook niet bang voor ofzo, ik hou van die films.
Weet niet meer wie het over paranormal activity had maar dat is echt een bagger film. Als ik een film op mag noemen die het saaits en minst eng is zou ik die noemen. Er is één spannend stukje, en dan is de film afgelopen. De rest is oersaai. Ik snap de ophef over die film ook echt niet.
Ik denk dat het komt dat als je echt gelooft dat de dingen in die film echt kunnen gebeuren, zoals ik, dat hij dood en dood eng is.
Die laatste zin is zó waar.
Gast- Gast
Ik ga kijken of ik Funny Games online kan zien nu.
The Human Centipede (II ) durf ik niet aan, die lijkt me te vies haha.
The Human Centipede (II ) durf ik niet aan, die lijkt me te vies haha.
Gast- Gast
Susan schreef:Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.
Trailer gezien..wat is dat voor gestoorde film :S
Gast- Gast
James schreef:Susan schreef:Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.
Trailer gezien..wat is dat voor gestoorde film :S
Ja inderdaad haha.. beetje sadistisch ook..
Ik vond/vind Gothika ook een hele enge film!
Sarah1985 schreef:piranha, echt dood eng die film. Ik schrok steeds heel erg, vooral het einde brr, komt ook ben echt bang voor vissen
Hé die heb ik laatst ook gezien! Zaten wel enge stukjes in.. vooral het einde 'Waar zijn de ouders dan'? *Hap*
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op vr 1 jul 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik zou The Human Centipede wel willen zien
Gast- Gast
Ik heb de Human Centipide I gezien en vond er geen ruk aan. Ja, het is een zieke film, maar je ziet niet veel bijzonders. Drie mensen en grote lappen wit verband tussen kop & kont. Ik zou best deel II willen zien.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
The Ring! Ik was hem al weer vergeten. brrr. Vond het vooral ook een goede film, bijna realistisch.
IT vind ik nog steeds eng. Vooral om de dingen die ineens veranderen. meid drinkt een kopje thee, en dan ineens is het bloed. Staat later ineens die klotenclown op de straat met een paar balonnen.
Bah.
De texas chainsaw massacre vond ik ook verschrikkelijk. Heb er om gehuild volgens mij. En het meest enge was dat ik daarna gegil hoorde vanuit het bos. (vriend woonde aan de rand van het bos)
Na even logisch nagedacht te hebben bleek het zaterdagnacht te zijn en waren het mensen die uit gingen en geinig wilden doen.
Ik kijk geen enge films meer. Ik schrik soms zo hard dat het me zeer in mijn lijf doet.
IT vind ik nog steeds eng. Vooral om de dingen die ineens veranderen. meid drinkt een kopje thee, en dan ineens is het bloed. Staat later ineens die klotenclown op de straat met een paar balonnen.
Bah.
De texas chainsaw massacre vond ik ook verschrikkelijk. Heb er om gehuild volgens mij. En het meest enge was dat ik daarna gegil hoorde vanuit het bos. (vriend woonde aan de rand van het bos)
Na even logisch nagedacht te hebben bleek het zaterdagnacht te zijn en waren het mensen die uit gingen en geinig wilden doen.
Ik kijk geen enge films meer. Ik schrik soms zo hard dat het me zeer in mijn lijf doet.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Suuske schreef:Toen ik The Hills Have Eyes in de bios had gezien stond ik buiten nog op mijn benen te trillen. Echt heel eng.
Vond je die eng ja? Ik vond die film vooral erg smerig..
Gast- Gast
Ik heb net even alle trailers bekeken van de films die genoemd zijn.. Ik ben echt een schijtbak haha! Vooral The Strangers lijkt me eng.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vond Funny Games niet heel eng. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de trailer al had bekeken, dat verpest vaak al heel veel. Althans voor mij dan.
Note to self: geen trailers meer kijken.
Note to self: geen trailers meer kijken.
Gast- Gast
Insidious!!! Laatst in de bioscoop gezien:p
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Degene die ik niet wil zien is the Dentist. Nooit gezien maar wil die dus ook niet zien.
Verder ben ik bang voor spinnen dus zo'n film waarbij een spin heel groot word en bijt ofzo die kijk ik ook niet.
Wil je een redelijk enge film zien met goede opbouw, kijk dan REC (2007)
Wel de spaanse versie.
Verder ben ik bang voor spinnen dus zo'n film waarbij een spin heel groot word en bijt ofzo die kijk ik ook niet.
Wil je een redelijk enge film zien met goede opbouw, kijk dan REC (2007)
Wel de spaanse versie.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien?
» Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien
» Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: