Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

+17
Sushi
Susan
Sarah1985
vlindertje
Zora
Oasis
Toet
Roxi3
Bliss
Caroow
Sorella
Pomodori
SuperGrover
xxDila
Sjaantje
Janelie
Rush
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:23

Eng:

- Insidious
- The shining
- The ring
- Funny games (echt een nare, maar goede film)
- Stigmata


Niet zo eng:

- Paranormal activity
- Hostel
- Gothika


En ik weet even niet meer wie het had over een film die in Engeland is verboden, maar dat is The Human Centipede II. Ik heb hem niet gezien gelukkig hoor, maar ik las dat er hele zieke dingen in voorkwamen (oa een verkrachtingsscène met prikkeldraad Rolling Eyes ) Dat lijkt me dus echt niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:16

Minneke schreef:Eng:

- Insidious
- The shining
- The ring
- Funny games (echt een nare, maar goede film)
- Stigmata


Niet zo eng:

- Paranormal activity
- Hostel
- Gothika


En ik weet even niet meer wie het had over een film die in Engeland is verboden, maar dat is The Human Centipede II. Ik heb hem niet gezien gelukkig hoor, maar ik las dat er hele zieke dingen in voorkwamen (oa een verkrachtingsscène met prikkeldraad Rolling Eyes ) Dat lijkt me dus echt niks.

Funny Games? Ken ik niet, de moeite waard dus? Ik ga Googlen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  vlindertje vr 1 jul 2011 - 8:22

/quote En ik weet even niet meer wie het had over een film die in Engeland is verboden, maar dat is The Human Centipede II. Ik heb hem niet gezien gelukkig hoor, maar ik las dat er hele zieke dingen in voorkwamen (oa een verkrachtingsscène met prikkeldraad Rolling Eyes ) Dat lijkt me dus echt niks.[/quote

Ja die bedoel ik!! iehhhhhh
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:27

Neem morgen maar een enge mee dan, gaan we griezelen (ik schijt 'm altijd wel na dat soort films Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:28

James schreef:Neem morgen maar een enge mee dan, gaan we griezelen (ik schijt 'm altijd wel na dat soort films Wink)

Ik kruip wel naast je dan hahahahaha.

Neem wel een "medium categorie" mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:32

Tea-Leaf schreef:

Funny Games? Ken ik niet, de moeite waard dus? Ik ga Googlen!

Ja, ik vond hem echt spannend (niet zozeer eng, tis een thriller)! Volgens mij is het een remake van een Deense (kan ook Noors, Zweeds of Fins zijn haha) film en het schijnt dat het origineel nog beter is, maar die heb ik niet gezien. Tis een behoorlijk realistische film, dat maakte het voor mij zo spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Susan vr 1 jul 2011 - 8:43

Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Zora vr 1 jul 2011 - 9:20

Ik vond Funny Games dan weer helemaal niet eng, eerder spannend. Hostel is idd eigenlijk niet zo zeer eng, maar gewoon zo vies en brrrrrr. Ik denk nog steeds een paar keer per week dat mijn achillespezendingen ook doorgesneden wordt als ik op een stoel zit Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Sushi vr 1 jul 2011 - 11:11

Toen ik The Hills Have Eyes in de bios had gezien stond ik buiten nog op mijn benen te trillen. Echt heel eng.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 11:15

Event horizon
Paranormal activity I en II

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 11:19

toetje_ schreef:Ik kan er zo geen bedenken want ik heb er zó veel gezien. Ik ben er ook niet bang voor ofzo, ik hou van die films.

Weet niet meer wie het over paranormal activity had maar dat is echt een bagger film. Als ik een film op mag noemen die het saaits en minst eng is zou ik die noemen. Er is één spannend stukje, en dan is de film afgelopen. De rest is oersaai. Ik snap de ophef over die film ook echt niet.

Ik denk dat het komt dat als je echt gelooft dat de dingen in die film echt kunnen gebeuren, zoals ik, dat hij dood en dood eng is.


Laatst aangepast door Jen_ op vr 1 jul 2011 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 11:21

Susan schreef:Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.

Haha welke, Dawson zelf? Waar gaat deze film over, is 'ie net zo vies als Saw, dan hoef ik hem niet te zien. Maar als 'ie gewoon heel spannend is, dan wel.

Edit: trailer gezien. Ja die jongen is wel creepy, vond ik ook al in Daswon inderdaad. Komt door zijn mond denk ik smile
Film lijkt me niet spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 11:26

Zora schreef:Van IT heb ik iig het meeste trauma's over gehouden Sad

En na Hostel had ik het ook wel een beetje gehad met het genre films... Ik kan me alleen niet echt bedenken wat echt de engste film is. Mijn vriend vindt The Strangers verreweg het engst. Ik snap wel een beetje wat 'ie bedoelt, maar vind dat echt lang zo eng niet als hij. Gek hoe dat kan verschillen!

Jaaaa The strangers, vond k erg heftig! Gewoon dat het je kan overkomen, om niks, en niemand weet het daarna. Vond hem heel indrukwekkend, mijn vriend ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:13

Jen_ schreef:
toetje_ schreef:Ik kan er zo geen bedenken want ik heb er zó veel gezien. Ik ben er ook niet bang voor ofzo, ik hou van die films.

Weet niet meer wie het over paranormal activity had maar dat is echt een bagger film. Als ik een film op mag noemen die het saaits en minst eng is zou ik die noemen. Er is één spannend stukje, en dan is de film afgelopen. De rest is oersaai. Ik snap de ophef over die film ook echt niet.

Ik denk dat het komt dat als je echt gelooft dat de dingen in die film echt kunnen gebeuren, zoals ik, dat hij dood en dood eng is.

Die laatste zin is zó waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:19

Ik ga kijken of ik Funny Games online kan zien nu.

The Human Centipede (II ) durf ik niet aan, die lijkt me te vies haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:28

Susan schreef:Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.

Trailer gezien..wat is dat voor gestoorde film :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Pannetoet vr 1 jul 2011 - 23:33

James schreef:
Susan schreef:Mijn moeder vond Funny Games ook zo naar, ik zie in de trailer dat het met die ene jongen uit Dawson's Creek is, die vind ik sowieso al iets engs over zich hebben.

Trailer gezien..wat is dat voor gestoorde film :S

Ja inderdaad haha.. beetje sadistisch ook..

Ik vond/vind Gothika ook een hele enge film!

Sarah1985 schreef:piranha, echt dood eng die film. Ik schrok steeds heel erg, vooral het einde brr, komt ook ben echt bang voor vissen


Hé die heb ik laatst ook gezien! Zaten wel enge stukjes in.. vooral het einde 'Waar zijn de ouders dan'? *Hap* :P


Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op vr 1 jul 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:37

Ik zou The Human Centipede wel willen zien :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  xxDila vr 1 jul 2011 - 23:43

Ik heb de Human Centipide I gezien en vond er geen ruk aan. Ja, het is een zieke film, maar je ziet niet veel bijzonders. Drie mensen en grote lappen wit verband tussen kop & kont. Ik zou best deel II willen zien.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Spring za 2 jul 2011 - 0:57

The Ring! Ik was hem al weer vergeten. brrr. Vond het vooral ook een goede film, bijna realistisch.

IT vind ik nog steeds eng. Vooral om de dingen die ineens veranderen. meid drinkt een kopje thee, en dan ineens is het bloed. Staat later ineens die klotenclown op de straat met een paar balonnen.
Bah.

De texas chainsaw massacre vond ik ook verschrikkelijk. Heb er om gehuild volgens mij. En het meest enge was dat ik daarna gegil hoorde vanuit het bos. (vriend woonde aan de rand van het bos)
Na even logisch nagedacht te hebben bleek het zaterdagnacht te zijn en waren het mensen die uit gingen en geinig wilden doen.

Ik kijk geen enge films meer. Ik schrik soms zo hard dat het me zeer in mijn lijf doet.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 5:19

Suuske schreef:Toen ik The Hills Have Eyes in de bios had gezien stond ik buiten nog op mijn benen te trillen. Echt heel eng.

Vond je die eng ja? Ik vond die film vooral erg smerig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Sorella zo 3 jul 2011 - 8:02

Ik heb net even alle trailers bekeken van de films die genoemd zijn.. Ik ben echt een schijtbak haha! Vooral The Strangers lijkt me eng.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 21:31

Ik vond Funny Games niet heel eng. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de trailer al had bekeken, dat verpest vaak al heel veel. Althans voor mij dan.

Note to self: geen trailers meer kijken.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  marjoleinnn di 5 jul 2011 - 6:31

Insidious!!! Laatst in de bioscoop gezien:p
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 7:23

Degene die ik niet wil zien is the Dentist. Nooit gezien maar wil die dus ook niet zien.
Verder ben ik bang voor spinnen dus zo'n film waarbij een spin heel groot word en bijt ofzo die kijk ik ook niet.

Wil je een redelijk enge film zien met goede opbouw, kijk dan REC (2007)
Wel de spaanse versie.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum