Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voelen rugweeën?

+13
Annie24
Lejow
sheila123
Flip Fluitketel
PapillonRose
loesje
Smaragdje
Ezzer
Flemy
Jelin
Chelle
Pien
Novalee
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 9:35

Ik had beide keren voordat de weeën echt op gang kwamen, een constante zeurpijn in mijn onderrug. Toen de weeën goed begonen waren het ook rugweeën.

Wat vervelend voor je dat je zo bang bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:38

Ik heb zelf buik, rug een been weeën gehad. Die in m'n benen waren toch wel het pijnlijkste en kwamen af en toe opzetten. De weeën in m'n rug waren contstant aanwezig. Een zeurderige pijn met af en toe een scherpe pijnscheut

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Novalee vr 1 jul 2011 - 22:32

Rond half een gistermiddag hield de pijn weer op. Daarna bleef het rustig. Ik ben om 16:00 uur even m'n bed in gedoken ( ik had maar 3 uur geslapen 's nachts) maar rond 16:30 werd ik alweer wakker en was de pijn in m'n rug terug. Op een gegeven moment leek het wel meer in golven te komen en kon ik niet lekker meer liggen. Maar ook dit hield weer op en daarna heb ik tot en met nu niks meer gevoeld. Ik denk dus dat het gewoon een soort oefenweeen (kan geen trema maken op de Ipad Rolling Eyes ) waren.

De angst is sinds gistermiddag wat minder dus ik heb goede hoop dat het als het eenmaal zo ver is ook goed voelt. Maandag moet ik weer naar de verloskundige, en ik kan er dan wel over beginnen, maar ze zal weinig voor me kunnen doen, vrees ik. Het is toch iets wat ik zelf in moet gaan zien (dat we er klaar voor zijn).
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Thunder vr 1 jul 2011 - 22:38

Ik heb beide keren voornamelijk rugweeën gehad, die kwamen met golven. Dat bouwde zich langzaam op met een piek op het hoogtepunt en toen namen ze weer af. Tijdens zo'n piek wist ik ook niet waar ik het zoeken moest, wist gewoon niet meer hoe ik moest liggen. Bij de jongste moest ik blijven lopen, omdat hij niet ingedaald was en mijn man heeft mijn rug zowat fijn gedrukt, maar het gaf echt veel verlichting.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Bruintje Beer za 2 jul 2011 - 1:25

Ik heb beide keren rugweeen en buikweeen tegelijk gehad. Het was geen constante pijn maar kwam in golven net als echte weeen aan voelen
Ik vond rugweeen veel erger pijn doen dan de buikweeen. Ze moesten echt druk zetten op mijn rug als zo'n rugwee kwam. Verschrikkelijk gewoon zo pijn deed het.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Nana za 2 jul 2011 - 8:27

Ik heb ook beide keren rugweeen gehad (en nauwelijks buikweeen) en die kwamen heel duidelijk in golven. Het begon met een licht trekkerig gevoel in mijn rug, ter hoogte van je s.i. gewricht. Dit werd langzaam steeds heftiger. Het eerste stuk van mijn bevalling heb ik in bad gelegen en toen waren de weeen heel goed te doen. Tweede deel van de bevalling hing ik over de eetkamertafel terwijl mijn man tijdens een wee heel hard in mijn rug drukte. Zo waren de weeen heel goed op te vangen. Succes met jouw bevalling!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Dora zo 3 jul 2011 - 0:39

Heel vervelend..... voelen ze.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Smaragdje zo 3 jul 2011 - 1:50

Nana schreef:Ik heb ook beide keren rugweeen gehad (en nauwelijks buikweeen) en die kwamen heel duidelijk in golven. Het begon met een licht trekkerig gevoel in mijn rug, ter hoogte van je s.i. gewricht. Dit werd langzaam steeds heftiger. Het eerste stuk van mijn bevalling heb ik in bad gelegen en toen waren de weeen heel goed te doen. Tweede deel van de bevalling hing ik over de eetkamertafel terwijl mijn man tijdens een wee heel hard in mijn rug drukte. Zo waren de weeen heel goed op te vangen. Succes met jouw bevalling!

Kon jij er nog mee staan? Heb ik een paar keer geprobeerd, alleen zakte dan bijna door mijn benen heen (trok ook door naar mijn benen, misschien scheelt dat). Toen ben ik maar op de grond gaan zitten en ben daarblijven zitten tot ik op bed moest gaan liggen Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelen rugweeën? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelen rugweeën?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum