Innesteling voelen?
+5
Aggi
Flip Fluitketel
Minniemeisje
Amber-
Mamasapje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Innesteling voelen?
Gister een gesprek gehad met een pas zwangere collega en die zei dat ze allang wist dat ze zwanger was omdat ze de innesteling had gevoeld ??
Ik heb dit zelf bij alle 3 ( eigenlijk 4) nooit gevoeld en vraag me eigenlijk ook af.... kan dat? Hebben jullie er iets van gevoeld ?
Ik heb dit zelf bij alle 3 ( eigenlijk 4) nooit gevoeld en vraag me eigenlijk ook af.... kan dat? Hebben jullie er iets van gevoeld ?
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Innesteling voelen?
Mamasapje schreef:Gister een gesprek gehad met een pas zwangere collega en die zei dat ze allang wist dat ze zwanger was omdat ze de innesteling had gevoeld ??
Bij mijn 1e zwangerschap wat een miskraam werd heb ik hem wel heel duidelijk gevoeld en bij de tweede wat ook een miskraam werd heb ik er niets van gemerkt.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik was rond die tijd echt super moe. Ik dacht er niks achter eigenlijk. We waren aan het oververhuizen en ik dat dat de vermoeidheid daar door kwam. Achteraf was het dus waarschijnlijk de innesteling
Gast- Gast
Ja ik heb die van mij wel gevoelt, had wat zeurderige buikpijn enzo..
Gast- Gast
achteraf gezien heb ik het wel gemerkt. Ik was echt extreem moe en heel die week daarna ook tot ik getest heb. Ook had ik vervelende steekjes in mijn onderbuik en zij, 2 dagen na mijn eisprong.
Gast- Gast
Ik heb het wel gevoeld, hele erge kramp in m'n buik. Weet alleen niet meer hoelang het aanhield, volgens mij max 15 min.
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Ik heb hem toendertijd ook gevoeld, maar niet met een gedachte dat het de innestelling was. Had toen geruime tijd flink wat buikkramp. Later in de maand toen ik een posiieve test had werd het me duidelijk dat het wel eens de innestelling was geweest.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ja, maar ik wist pas achteraf dat het dat was.
Ik had enorme buikpijn, zo erg dat we bij de huisartsenpost zijn geweest.
Bij onze eerste heb ik het overigens niet gevoeld.
Ik had enorme buikpijn, zo erg dat we bij de huisartsenpost zijn geweest.
Bij onze eerste heb ik het overigens niet gevoeld.
Gast- Gast
Ik heb het ook gevoeld, idd een soort kramp in de onderbuik.
Stond op dat moment onder de douche en het was best ff hevig.
Daarna kreeg ik symtonen van vermoeidheid... en toen mijn ongesteldheid ook nog eens uitbleef een test gedaan en die was positief.
Stond op dat moment onder de douche en het was best ff hevig.
Daarna kreeg ik symtonen van vermoeidheid... en toen mijn ongesteldheid ook nog eens uitbleef een test gedaan en die was positief.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
ik heb er niets van gevoeld. Wist ook niet dat dat zou kunnen.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Minneke schreef:Buiten de penetratie om heb ik niks gevoeld van mijn bevruchtingen
hihi
Gast- Gast
Minneke schreef:Buiten de penetratie om heb ik niks gevoeld van mijn bevruchtingen
+1.
Gast- Gast
Haha hier hetzelfde
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
whaha, nou, +1 dan maar
Gast- Gast
Achteraf gezien wel; ik heb echt een paar uur ontzettende pijn in mijn onderrug gehad, wat als het goed is ongeveer tijdens de innessteling was.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
+1 en zelfs dan weet ik niet wanneer ik precies ben "bevrucht" behalve bij de 1e. Bedankt voor jullie reacties... ik wist echt niet dat je dat kon voelen!
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ik wist dat ook niet.
De huisarts (zowel op de post als mijn eigen huisarts) zeiden dat het dat niet kon zijn.
Omdat we nog maar zo kort bezig waren.
In het ziekenhuis zeiden ze dat het dat wel geweest is.
Dat de één dat wel voelt en een ander niet maar dat het wel "gebruikelijker" is bij een eerste dan bij een tweede.
De huisarts (zowel op de post als mijn eigen huisarts) zeiden dat het dat niet kon zijn.
Omdat we nog maar zo kort bezig waren.
In het ziekenhuis zeiden ze dat het dat wel geweest is.
Dat de één dat wel voelt en een ander niet maar dat het wel "gebruikelijker" is bij een eerste dan bij een tweede.
Gast- Gast
Ik ben 3 keer zwanger geweest waarvan 2 miskramen en bij alle 3 heb ik het gemerkt.
Ik kreeg kramp in mijn baarmoeder net als menstruatiepijn wat uitstraalde naar mijn lies. Bij alle 3 de keren al vanaf ongeveer 4 dagen na mijn eisprong en dit bleef ook echt tot na mijn nod. Maar ik teste alle 3 de keren al positief voor mijn nod omdat ik bijna zeker wist dat ik toen zwanger was.
Ik kreeg kramp in mijn baarmoeder net als menstruatiepijn wat uitstraalde naar mijn lies. Bij alle 3 de keren al vanaf ongeveer 4 dagen na mijn eisprong en dit bleef ook echt tot na mijn nod. Maar ik teste alle 3 de keren al positief voor mijn nod omdat ik bijna zeker wist dat ik toen zwanger was.
Gast- Gast
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Minneke schreef:Buiten de penetratie om heb ik niks gevoeld van mijn bevruchtingen
Laat dat op zijn minst wel lekker geweest zijn dan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Mama_van2 schreef:Minneke schreef:Buiten de penetratie om heb ik niks gevoeld van mijn bevruchtingen
Laat dat op zijn minst wel lekker geweest zijn dan
Zeker
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?
» Innesteling?
» innesteling????
» Je buikbaby voelen...
» Je eisprong voelen
» Innesteling?
» innesteling????
» Je buikbaby voelen...
» Je eisprong voelen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: