Rugweeen
+10
PapillonRose
Sanne
CCC
Pruim
slaatje
Darius
chipa
Muppetje
Roos
Smaragdje
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Rugweeen
Hoe beginnen en voelen rugweeen? En kun je ook rugpijn krijgen van (voorweeen) in je buik? Of staat het ieder op zich?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Rugweeen
In het begin vond ik rugweeën voelen, alsof ik heel nodig naar het toilet moest zeg maar. Dat nam dan af om later weer terug te komen. Of ik dacht dat omdat ik nog half sliep... Daarna gewoon regelmatig een krampgevoel in mijn onderrug wat kwam en ging.
Denk jij rugweeën te hebben?
Denk jij rugweeën te hebben?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk van alles te voelen. Haha. Gisteravond voorweeen gehad en nu al de hele dag steken in mijn rug. Ik heb bijna de hele zwangerschap geen last gehad van mijn rug, en vroeg me dus af of dit het misschien kan zijn dan. Heb trouwens geen aandrang om te moeten poepen, maar wel over de hele dag steken dus.
slaatje- Kletskop
Niet voor piepen hè
Ik vond het net zo'n soort rugpijn als bij menstruatiekrampen. Tenminste dat staat me er nog van bij hahaha
Ik vond het net zo'n soort rugpijn als bij menstruatiekrampen. Tenminste dat staat me er nog van bij hahaha
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ze en vond ze heel naar. Maar eerlijk waar, ik weet nu al niet meer hoe het voelde, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
In het begin voelde het gewoon wat vervelend zoals gewone rugpijn. Als ik dan even wat rondliep zakte het af. Tijdens de bevalling voelde het alsof m'n rug doormidden werd gezaagd.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa schreef:In het begin voelde het gewoon wat vervelend zoals gewone rugpijn. Als ik dan even wat rondliep zakte het af. Tijdens de bevalling voelde het alsof m'n rug doormidden werd gezaagd.
Dat dus. En wegzuchten werkt niet. Maar gelukkig ben ik het nu al weer vergeten.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Darius schreef:chipa schreef:In het begin voelde het gewoon wat vervelend zoals gewone rugpijn. Als ik dan even wat rondliep zakte het af. Tijdens de bevalling voelde het alsof m'n rug doormidden werd gezaagd.
Dat dus. En wegzuchten werkt niet. Maar gelukkig ben ik het nu al weer vergeten.
Dat weet ik wel inderdaad, dat het zuchten niet echt hielp
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hmmmm, het voelt idd als de steken die ik gisteravond in mijn buik voelde. Nou ja, meer dan afwachten kan ik toch niet doen. Ik ga straks wel weer even lekker douchen en ga er voor het gemak maar vanuit dat ik gewoon veel last heb van voorweeen.
Roos, ik zal mijn best doen. Ik krijg toch geen billenkoek als het wel gebeurt he?
Roos, ik zal mijn best doen. Ik krijg toch geen billenkoek als het wel gebeurt he?
slaatje- Kletskop
Ik heb ze ook gehad tijdens de bevalling. Echt zo in m'n onderrug en het trok naar m'n buik toe. Het voelde ook een beetje als een stroomschokje als ze begonnen.
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Ik heb ze alleen maar gehad tijdens de bevalling, voelde voor mij als hele erg menstruatiepijn... Ik kon er dan ook niet van op mijn rug liggen, maar omdat ik aan allerlei draden en snoeren lag moest ik wel. Dacht dat ik lichtelijk doordraaide toen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Darius schreef:chipa schreef:In het begin voelde het gewoon wat vervelend zoals gewone rugpijn. Als ik dan even wat rondliep zakte het af. Tijdens de bevalling voelde het alsof m'n rug doormidden werd gezaagd.
Dit vind ik ook een goede omschrijving, zo voelde het hier ook. In het begin was het gewoon een zeurend gevoel onder in m'n rug, maar vanaf ongeveer 5 à 6 cm ontsluiting, brrr... Dat deed verrekte zeer en wegzuchten had geen enkele zin. Ik vond ze vreselijk, al waren ze gelijk weg toen ik mocht persen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Dat hielp hier ook niet! En de verpleegkundige nog zeggen dat het dan nog niet erg genoeg was, want dan moest ik wel zuchten.. Nou, dat had ik allang geprobeerd en hielp niks! Verder voelde Hier in het begin als rugpijn bij menstruatie, maar naarmate het vorderde zou ik inderdaad bijna denken dat mijn rug door midden zou gaanMuppetje schreef:Darius schreef:chipa schreef:In het begin voelde het gewoon wat vervelend zoals gewone rugpijn. Als ik dan even wat rondliep zakte het af. Tijdens de bevalling voelde het alsof m'n rug doormidden werd gezaagd.
Dat weet ik wel inderdaad, dat het zuchten niet echt hielp
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben gerustgesteld. Haha. Ik hoop dus echt dat dit geen rugweeen zijn.....Al is het wel een zeurende pijn onder in mijn rug die steeds terug komt. Man heeft net even gemasseerd, dat hielp even, maar nu weer niet...Sorry voor mijn gezeur meiden en bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval.
slaatje- Kletskop
In het begin voelde idd wat vervelend ,later voelde net of ging ik steeds door mijn rug ik kon ook alleen maar heen en weer lopen met warme kruik onder op mijn rug.
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
@ Slaatje, je hoopt nu zeker geen rugweeën meer te krijgen. Heb je nog geprobeerd wat douchen doet?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Klopt Smaragdje uberhaubt hoop ik al niet dat het weeen zijn. Al ben ik heel nieuwsgierig naar ons menneke, voor hem is het natuurlijk beter als hij nog even blijft zitten. Ik heb net gedouched en ga nu eens kijken of dat iets uithaalt. Ook lekker mijn bedje in en nog beetje tv kijken. Laptop gaat nu uit, jullie zullen morgen vast wel horen dat het weer over is, of in ieder geval niet erger is geworden :-)
slaatje- Kletskop
Lastig in te schatten he. Ik hoop voor je dat de baby nog even binnen blijft, en anders hoop ik op een fijne bevalling voor je!
Gast- Gast
Dat hoop ik ook hoor Pluto. Hoe is het met jou?
Toch weer voorweeeen geweest gelukkig. Ben benieuwd of dit zich nu elke dag gaat herhalen :p Maar goed, morgen heb ik weer controle en zal dan in ieder geval eens vragen hoe het met de ontsluiting staat. Verder nog wel wat last van steken in rug en buik, maar niet noemenswaardig.
Toch weer voorweeeen geweest gelukkig. Ben benieuwd of dit zich nu elke dag gaat herhalen :p Maar goed, morgen heb ik weer controle en zal dan in ieder geval eens vragen hoe het met de ontsluiting staat. Verder nog wel wat last van steken in rug en buik, maar niet noemenswaardig.
slaatje- Kletskop
Ik heb gedurende mijn bevalling alleen maar rugweeën gehad en ik weet dat ik ze echt vreselijk vond omdat ik ze niet weg kon puffen. In het begin voelde het bij mij alsof ik naar het toilet moest, maar dat was dan gewoon druk die ik voelde. Later werden het een soort van steken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Maar rugweeen zijn toch wel weg te masseren? Of vond je dat niet fijn?Snoes schreef:Ik heb gedurende mijn bevalling alleen maar rugweeën gehad en ik weet dat ik ze echt vreselijk vond omdat ik ze niet weg kon puffen. In het begin voelde het bij mij alsof ik naar het toilet moest, maar dat was dan gewoon druk die ik voelde. Later werden het een soort van steken.
Slaatje, met mij gaat het verder wel goed Nog steeds zwanger haha.
Gast- Gast
Ik weet niet meer hoe ze begonnen. 5 over half 12 's avonds braken mijn vliezen, toen kreeg ik gewone weeën en moesten we naar het ziekenhuis (gepoept in vruchtwater). Daar kreeg ik op een gegeven moment ook rug weeën. Ik had, als ik thuis geweest was, graag willen douchen. In het ziekenhuis heb ik een kruik gekregen zodat mijn man die tegen mijn rug kon houden.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Mijn vriend probeerde ze inderdaad weg te passeren, maar dan deed het nog meer pijn. Ik dacht eerst dat hij het misschien niet goed deed, maar ook als de vroedvrouw mijn rug masseerde, deed het nog meer pijn. Ik kon het echt niet verdragen op dat moment en heb dan maar gewoon elke keer mijn vriend zijn hand platgeknepen .Pluto schreef:Maar rugweeen zijn toch wel weg te masseren? Of vond je dat niet fijn?Snoes schreef:Ik heb gedurende mijn bevalling alleen maar rugweeën gehad en ik weet dat ik ze echt vreselijk vond omdat ik ze niet weg kon puffen. In het begin voelde het bij mij alsof ik naar het toilet moest, maar dat was dan gewoon druk die ik voelde. Later werden het een soort van steken.
Slaatje, met mij gaat het verder wel goed Nog steeds zwanger haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pluto, ik hoop echt zo dat jouw kleine snel komt.
Snoes, dus bij jou was dat pijnlijk? Mijn man heeft 2 x gemasseerd gister en dat voelde wel even lekker. Ze kwamen daarna wel weer terug trouwens, maar de verlichting was even lekker.
Snoes, dus bij jou was dat pijnlijk? Mijn man heeft 2 x gemasseerd gister en dat voelde wel even lekker. Ze kwamen daarna wel weer terug trouwens, maar de verlichting was even lekker.
slaatje- Kletskop
Slaatje, ik vond ze wel redelijk pittig. In het begin kon ik het ook goed verdragen als mijn vriend mijn rug masseerde, mar naarmate ze sneller kwamen/heftiger werden, vond ik dat niet meer fijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: