Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Lex, ben dan wel geen mama, maar heel veel kindjes bijten zichzelf (of knijpen, met hun hoofd ergens tegenaan bonken) uit boosheid of frustratie. En als dat voor drzelf werkt (want waarschijnlijk reageer jij er ook op als ze het op drzelf doet), dan ook naar een ander. Leer dr maar op de grond stampen uit woede/frustratie ipv bijten. Moet er gewoon uit. Jezelf kunnen inhouden en erover praten komt later.
Gast- Gast
Dankje! Ik was al bang dat het aan mij zou liggen!ProudMama schreef:EensSjaantje schreef:Ik weet niet.... maar ik begin een beetje een viezig beeld te krijgen van Reva
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kun je afbeeldingen versturen met whatsapp? HOE?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Reev, ze gaat ook wel eens op haar knietjes op de grond zitten en beukt dan inderdaad met haar hoofd op de vloer. Of tegen de deur/kast/wat er in de buurt is. Ik weet dat ze dat uit frustratie doet omdat ze niet kan zeggen dat er iets is wat haar dwars zit, maar ik reageer er niet op. Het is namelijk een negatieve manier van aandacht vragen en het wordt afgeraden daarop te reageren. Ik hoopte juist dat als ik er niet op reageer dat het dan vanzelf overgaat. Maar nu bijt ze dus ook andere kindjes en dat vind ik nog vervelender.
Gast- Gast
Alex, gepast negeren is inderdaad prima, maar ik snap heel goed dat je dit niet wilt negeren!
Zal morgen op het werk ook eens kijken of er wat info is over bijten.
Zal morgen op het werk ook eens kijken of er wat info is over bijten.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ga morgen iets doen waar ik al tijden naar uitkijk:
UITSLAPEN!
Heerlijk: geen wekker zetten en maar zien hoe laat ik wakker word. Dan eventueel de tv aan zetten en maar zien wanneer ik uit bed ga... Heb er nu al zin in!
Reva schreef:Alex schreef:Whahaha, die heb ik echt niet nodig
Super Reva?
Die wel uiteraard.
Gast- Gast
Mijn nagellak is droog, dus ik ga slapen!
Fijne avond nog!
Fijne avond nog!
Zininzon- Ratel
Slaap lekker ZiZ!
Slaap lekker, Ziz!
Heerlijk, Sjaan :-)!
Heerlijk, Sjaan :-)!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:
Ik ga morgen iets doen waar ik al tijden naar uitkijk:
UITSLAPEN!
Heerlijk: geen wekker zetten en maar zien hoe laat ik wakker word. Dan eventueel de tv aan zetten en maar zien wanneer ik uit bed ga... Heb er nu al zin in!
Gast- Gast
Thanks allemaal..
PM: ik wil morgen ECHT weer naar het werk. Zie wel hoe ik me voel als ik de wekker zet... Als ik voor 9 uur nog niks heb gepost, zit ik op m'n werk
Vond het wel gezellig met jullie hoor, de afgelopen dagen
PM: ik wil morgen ECHT weer naar het werk. Zie wel hoe ik me voel als ik de wekker zet... Als ik voor 9 uur nog niks heb gepost, zit ik op m'n werk
Vond het wel gezellig met jullie hoor, de afgelopen dagen
Zininzon- Ratel
Sjaan: Weet niet of je het hier ergens al hebt gelezen, maar mijn oma heeft vannacht een hersenbloeding gehad en binnen nu en 48u blaast ze waarschijnlijk haar laatste adem uit. Of, als ze dat niet doet, dan mogen mijn vader en zijn broers/zussen beslissen of ze haar meenemen als kasplantje of zelf de stekker eruit trekken.
Gast- Gast
Ik vind dat je gezellig nog een dagje moet blijven. En dan het weekend om af te kicken
Gast- Gast
Ziz, was je ziek??? Dat heb ik helemaal niet meegekregen joh! Hoop dat je je morgen beter voelt
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: