Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik hoop niet voor je dat die collega de hele dag zo praat, daar zou ik echt tureluurs van worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Praat hij altijd zo officieel? Ik knap daar keihard op af, brr. Maareh, deze zin lijkt me wel een soort flirt ja, maar meer teasend dan met het doel je te versieren.mozzarella schreef:Collega: Zou je willen dat ik de door jouw gehanteerde betekenis zou toedichten aan jou?
Gast- Gast
Alex schreef:Zulk soort gesprekken voer ik doorgaans niet met een collega
ik ook niet
En VC, is her ook geen andere school in de buurt waar ie heen kan? Zo kan ik het me voorstellen dat ie het niet naar z`n zin heeft. Alsie vaak moet nablijven enzo. Ocherem N.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik snap dat je ervan baalt, VC. Hoelang zit hij op deze school nu dan? En waarom ben je op zijn oude school geweest? Zou wel fijn zijn voor hem als hij toch op zijn oude school terecht kan waar hij het wél naar zijn zin heeft. Lullig ook inderdaad dat hij steeds na moet blijven, ik kan me voorstellen dat je daar wel genoeg van hebt zo langzamerhand.
Hij zit nu 2,5 jaar op deze school en hij is pas op de afscheidsmusical van mijn zusje geweest, daar heeft hij ook op school gezeten. En het is daar zooo anders, ze vroegen daar meteen hoe het met hem is en ze weten zijn naam nog. Hij heeft er niet zo heel lang op school gezeten hoor, iets meer dan een half jaar, maar hij kwam er al wel vier jaar als ik mijn zusje gingen brengen/halen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, precies, ik ook!Susan schreef:Ik hoop niet voor je dat die collega de hele dag zo praat, daar zou ik echt tureluurs van worden.
Gast- Gast
Er zijn hier in de buurt wel andere scholen, maar dat is ook het probleem. In een jaar tijd is hij 3x van school verwisselend. *door omstandigheden*Dan kan ik hem nu moeilijk naar een andere school doen en wéér van school laten wisselen als we gaan verhuizen.
Gloria schreef:Nou, precies, ik ook!Susan schreef:Ik hoop niet voor je dat die collega de hele dag zo praat, daar zou ik echt tureluurs van worden.
En ik ook!
Gast- Gast
Alex schreef:Gloria schreef:Nou, precies, ik ook!Susan schreef:Ik hoop niet voor je dat die collega de hele dag zo praat, daar zou ik echt tureluurs van worden.
En ik ook!
Ik niet!
Gast- Gast
is er wel een uitzicht op een woning bij die fijne school in de buurt? Of gaat dat nog erg lang duren?
Gast- Gast
We moeten het eerst financieel weer voor elkaar hebben, dan pas kunnen we verder kijken
Jammer VC, dat het nog niet kan. Gaat N. wel over naar de volgende klas? Heeft hij een goed rapport?
Gast- Gast
Over twee weken is er rapportbespreking en zoals het er nu naar uitziet doet hij groep 4 nog een keer. Maar dat vind ik niet zo heel erg. Groep 1 en 2 heeft hij beide voor de helft gedaan, omdat ze hem op deze school niet in groep 1 wilde hebben.
Omdat ze hem daar te oud voor vonden, hij was toen nog geen half jaar 5 en moest al naar groep 2.
Oh ja en hij is natuurlijk in juli jarig, dus dat is altijd twijfelachtig. Loopt hij nu dan in feite een jaar voor of dat dan weer niet?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10552
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10552
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: